Onko muita ihmisiä, joille ei ole koskaan tehty mitään kirurgista operaatiota?
Ja minkä ikäinen olet? Itseltäni ei ole edes viisaudenhampaita leikattu. Taitaa olla melko harvinaista.
Kommentit (12)
Tehty on avosydänleikkaus kun olin 36v.
Oon 12 enkä oo koskaan ollu leikkauksessa mut mun yks kaveri oli kerran jossain nielu risaleikkauksessa
Vierailija kirjoitti:
Oho.. Tulitko kerralla kuntoon?
Sara147 kirjoitti:
Oon 12 enkä oo koskaan ollu leikkauksessa mut mun yks kaveri oli kerran jossain nielu risaleikkauksessa
Mitä teet vauvapalstalla? Täällä ei ole lapsille sopivia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho.. Tulitko kerralla kuntoon?
Joo hiippaläppä vuosi ja vuosia seurattiin sitten tuli leikkaus esiin. Olin vajaat 3 tuntia sydänkeuhkokoneessa.
Ainoa tuntemani, jolle ei ole tehty mitään leikkausta, on n. 30 vuotias nainen. Ja ehkä eräs n. 60-vuotias, mutta hänestä en ole varma, onko synnytyksen yhteydessä tehty jotain.
Olen 42 eikä ole mitään tehty ellei hampaiden paikkauksia lasketa. Eka verikoe otettiin kun olin noin 34. Läpivalaisukuvia on otettu vain hampaista niiden paikkuun yhteydessä. Luita ei ole murtunut. Sairaalassa en ole ollut hoidossa enkä koskaan syönyt muita reseptilääkkeitä kuin antibiootteja. En esim kolmiolääkkeitä.
Ei kai se nyt kovin harvinaista ole. Enemmän se on poikkeus että joutuu leikkaushoitoa tms kuin että ei. Tervettä ei tarvi leikellä eikä useimmiten kipeääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illmeisesti aivoihin jäi vielä korjattavaa.
Aivot huutaa sinulla kovaa.
Olen 55-vuotias eikä minulle ole tehty yhtään leikkausta.
Vierailija kirjoitti:
Sara147 kirjoitti:
Mitä teet vauvapalstalla? Täällä ei ole lapsille sopivia juttuja.
Varmaan samaa kuin sinäkin.
Mun 14v pojalle ei ole tehty mitään leikkauksia. Hänen pikkusiskonsa on ollut vatsaleikkauksessa ja minä itse polvi-, viisaudenhammas-, luomenpoisto- ja suonikohjuleikkauksissa ja synnyttäessä leikattiin eppari. Aika harvinaista taitaa olla, ettei olisi aikuinen mihinkään toimenpiteisiin ehtinyt joutua.
Mun miehellä (52 v) ei ole ollut mitään, itsellä 3 leikkausta.