Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävän epäsiisteys

Turhapuron kaveri
10.09.2022 |

Kuinka paljon itse siedätte seurustelukumppanin epäsiisteyttä ? Tarkoitan tällä niin ulkonäköä kuin kotiakin. Missä menee raja milloin asiaan on pakko puuttua kun ei enää kestä? Ulkonäköähän ei toki saa liikaa arvostella, se on mikä on mutta entä jatkuva ruokkoamaton risukasa naamassa, nuhjuiset vaatteet, kynsisieni ja pitkät kynnet muutenkin, jalkahiki haisee. Vuosia jatkunut hammaslääkärin karttelu ( eli mädät ruskeat hampaat ja henki haisee kuin kaatopaikka ) ja asunto aina sekainen ja melko likainenkin? Jos näistä huomauttaa millään tavalla, on nalkuttaja. Olisko miehestä mukavaa jos nainen olisi ruskeahampainen suttupytty joka tupakoisi askin päivässä ja haisisi biojätteelle? Mies ihmettelee miksen halua suudella eikä oikein seksikään kiinnosta enää. Mitä tilanteelle voi tehdä vai onko vaan parempi luovuttaa, en tiedä. Mitä ajattelette tällaisesta, kokemuksia?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä nyt perushygienis pitää olla kunnossa. En sietäisi enkä haluiaisi olla ihmisen kanssa jonka kannsa läheisyys ällöttää. Toista ei voi muuttaa mutta onneksi parisuhde on vapaaehtoinen ja siitä voi lähteä halutessaan.

Vierailija
2/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä aloittajan kysymystä. Jos mies on aina ollut tuollainen niin miksi alkaa seurustelemaan miehen kanssa alunperinkään?

Jos ongelmia olisi yksi tai kaksi niin voisi koettaa etsiä kompromissi ratkaisua mutta jos toisen koko elämäntyyli pitäisi muuttaa niin eihän hommassa ole mitään järkeä.

Jos taas mies on muuttunut tuollaiseksi niin eiköhän se kerro että alkuhuuma on ohi ja jatko on tuota tai pahempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ollut suhteen alusta alkaen samanlaista vai muuttunut pukkuhiljaa epäsiistiin suuntaan? Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Vierailija
4/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnan koiratarhalta saa koiran. Olet adoptoinu kookkaan ihmisrescuen.

Vierailija
5/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko retkahtaa hampuusiin

Vierailija
6/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mut muuten hänellä mahtava luonne?? 😂😂

Vierailija
7/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä parisuhteessani asiat menivät vähitellen tuohon suuntaan. Suhteen alussa hän kävi suihkussa joka päivä ja siivosi minua enemmän. Muistan aina sen kerran kun menin hänen luokseen ja hän oli vastassa repaleisissa vaatteissa, haisevana ja kämppä sotkussa tyyliin p*skatkin pöntössä. Tajusin ettei hän arvosta/ kunnioita yhtään minua. Suhteeseen oli tullut myös henkistä väkivaltaa. Minulle se merkitsi suhteen loppua.

Vierailija
8/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
9/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, miksi kukaan alkaisi, tai jäisi, suhteeseen tuollaisen kanssa?!

Vierailija
10/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kissa pöydälle ja sano suoraan, että sinua yököttää hänen epäsiisteytensä ja sen vuoksi seksihalutkin menevät. Mies saa nyt alkaa joko hoitaa hampaitaan ja hygieniaansa vähän paremmin, tai sinä lähdet.

Meillä koronakaranteenin aikaan miehestä tuli hetkellisesti epäsiisti röllipeikko. Ei ajanut partaa eikä leikannut hiuksiaan. Pitkät otsahiukset laittoi sellaiselle kamalalle otsaponnarille. Koitin sanoa kauniisti, että voisitko ajaa tänään parran ja että voisitko varata ajan parturiin, mutta ei. Kyllä siinä seksihalut väheni ja mies vaan ihmetteli, että mikäs nyt. Lopulta suutuin ja uhkasin leikata itse häneltä ne hiukset. Sitten meni parturiin ja muutenkin siistiytyi.

Vierailija
11/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ovat sikoja!

Vierailija
12/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä parisuhteessani asiat menivät vähitellen tuohon suuntaan. Suhteen alussa hän kävi suihkussa joka päivä ja siivosi minua enemmän. Muistan aina sen kerran kun menin hänen luokseen ja hän oli vastassa repaleisissa vaatteissa, haisevana ja kämppä sotkussa tyyliin p*skatkin pöntössä. Tajusin ettei hän arvosta/ kunnioita yhtään minua. Suhteeseen oli tullut myös henkistä väkivaltaa. Minulle se merkitsi suhteen loppua.

Väistit luodin melko ajoissa. Luultavasti oli narsisti.

Vierailija
13/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuosta parane. Tee itsellesi palvelus ja lopeta suhde. Mies sitten menee Tinderiin ja voi vinkua, että exä nalkutti ja pihtasi.

Vierailija
14/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kokemuksella, erilaisista siisteyskäsityksistä voi tulla iso ongelma.

En itsekään ole mikään neuroottisen siisti, mutta ex-puolisoa ei ollut siisti laisinkaan. Alussa hänkin toki yhteisessä kodissa panosti, mutta alkuhuuman laskettua alkoi se hällä väliä -asenne.

Erityisesti jäänyt mieleen tilanne, kun pöydältä oli pudonnut punottu pöytätabletti lattialle. Ex käveli pokkana sen päältä.

Kun siivosin keittiön kiiltäväksi, oli tasot täynnä romua jo seuraavan päivän iltana.

Ahdisti se jatkuva sotku. Vaikka miten paljon siivosi, oli täysi sotku jo ihan hetken päästä.

Pikkuhiljaa tuota kun jatkuu, niin kotona on jatkuvasti kireä ilmapiiri. Ja meillä se sitten päättyi eroon. Nyt olen omassa kodissani ollut paljon rennompi ja iloisempi.

Vierailija
15/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis syy sinkkuuteni se, että en ole ymmärtänyt, että kumppanin saisi paremmin jos jättäisin huolehtimatta omasta hygienistani ja siisteydestäni ja jättäisn pitämättä kämppääni siistissä kunnossa?

Tuskin näin olisi. Mutta sinkku olen jja voin vain ihmetellä säännöllien epäsäännöölisesti vastaavantapaisia avauksia, kuin tämänkin keskustelun avaus. Mikä on hänen meis ystävässään niis suuremmosita, että hän kokee ja pitää miestään miesytsävänään, eikä esimerkiksi eroa ja elä vaikka sinkkuna? 

Vierailija
16/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa menetetyltä tapaukselta ruskeine hampaineen ja jalkasienineen. Next.

Vierailija
17/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän samaa. Mies komea jne mutta tässä ajan kanssa alkanut jotenkin häiritsemään esim hilse. Olen sanonut nätisti ja ostanut hänelle aineita hoitoon useampia, mutta joka kerta kun tulee vaikka minun tyynylleni hakemaan läheisyyttä, niin mietin vaan että nyt mun pitkät hiukset ja tyyny on ihan hilseessä ja se ällöttää.

Samoin hänellä henki haisee etenkin aamuisin (kaikilla meillä toki joskus) mutta sekin tekee ettei halua nukkua kovin lähellä, saati suudella tai muuta läheisyyttä aamuisin. Ja se olisi kuitenkin se aika kun itsellä yleensä tekee mieli jos tekee. Tästä en kehtaa sanoa koska hän muutenkin häpeilee hampaitaan ja on hyvin herkkä. Tiedän että jos sanon niin kokee sen hyvin nöyryyttäväksi.

Ja kolmas on se ettei harrasta minkäänlaista liikuntaa. Ei ole ylipainoa tms, mutta ei myöskään mitään lihaksia. Itse treenaan paljon, ja kieltämättä toivoisin että hänkin tekisi edes vähän kroppansa eteen. Tiedän myös että häpeää itse tätä ja on saanut kuulla edellisissä parisuhteissa, siksi en siitä ikinä mitään sano, yritän vaan kannustaa, mutta minusta on outoa että asiakasta kärsii ja on tietoinen mutta ei silti asialle mitään tee.

Seksielämä on alkanut hiipumaan kiihkeän alun jälkeen dramaattisesti, mies kärsii ja ihmettelee miksi, mutta syyt on sellaisia etten yksinkertaisesti kehtaa hänelle sanoa ilman että toinen kokee olonsa täysin vastenmieliseksi.

Vierailija
18/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies ei olisi miesystäväni. Tietenkään.

Kannattaa puuttua asiaan, jos haluat alkaa hänelle äidiksi. Ei muuten.

Vierailija
19/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väistit luodin melko ajoissa. Luultavasti oli narsisti.

Kertoisitko, mitkä kohdat tuossa viittasivat narsismiin.

Vierailija
20/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät koskaan suostuisi olemaan moisen naisen kanssa,miksi me naiset suostumme? Otetaan joku projekti hoidettavaksemme, "rakastamme" hienoksi mieheksi.