Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän epäsiisteys

Turhapuron kaveri
10.09.2022 |

Kuinka paljon itse siedätte seurustelukumppanin epäsiisteyttä ? Tarkoitan tällä niin ulkonäköä kuin kotiakin. Missä menee raja milloin asiaan on pakko puuttua kun ei enää kestä? Ulkonäköähän ei toki saa liikaa arvostella, se on mikä on mutta entä jatkuva ruokkoamaton risukasa naamassa, nuhjuiset vaatteet, kynsisieni ja pitkät kynnet muutenkin, jalkahiki haisee. Vuosia jatkunut hammaslääkärin karttelu ( eli mädät ruskeat hampaat ja henki haisee kuin kaatopaikka ) ja asunto aina sekainen ja melko likainenkin? Jos näistä huomauttaa millään tavalla, on nalkuttaja. Olisko miehestä mukavaa jos nainen olisi ruskeahampainen suttupytty joka tupakoisi askin päivässä ja haisisi biojätteelle? Mies ihmettelee miksen halua suudella eikä oikein seksikään kiinnosta enää. Mitä tilanteelle voi tehdä vai onko vaan parempi luovuttaa, en tiedä. Mitä ajattelette tällaisesta, kokemuksia?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tavattiin niin mun mies harrasti liikuntaa monta kertaa viikossa, kävi suihkussa joka päivä, piti kodin perussiistinä.

Tässä vuosien saatossa siitä on kuoriutunut spurgun näköinen olento. Käyttää samoja vaatteita (myös boksereita ja sukkia) viikon putkeen, ja ne ovat likaiset, haisevat ja rikkinäiset. On lihonnut monta kymmentä kiloa mutta ei voi ostaa oikean kokoisia vaatteita joten perse ja häpykarvat näkyvät iloisesti boksereiden yläpuolella, kun tpaitakin on liian lyhyt, ja maha roikkuu helman alta. Käy suihkussa max 2 kertaa viikossa, yleensä vain kerran. Hampaita ei pese paitsi silloin kun haluaa seksiä (ei usein). Polttaa tupakkaa ja haisee aivan kamalalle ja polttaa myös molemmissa autoissamme jotta nekin haisevat.

Jättää jarrutaidat pönttöön, ei halua siivota paitsi jos äitinsä on tulossa kylään. Haluaa olla kunnon poika.

Mun sanomiset on yhtä tyhjän kanssa. Kerran olin pussaamassa mutta hän haisikin niin järkyttävältä että sanoin etten pysty tuon hajun kanssa. Hän kosketteli mua ja sanoi viekoittelevalla äänellä että ei kai se nyt haittaa ja jatkoi pussaamistaan. No haittasi, nykyään ei pussailla tai ylipäätään tehdä mitään.

Ja jos joku ihmettelee miksi ollaan yhdessä niin kai meillä kaverillinen suhde toimii ihan kivasti. En jaksa haikailla enää minkään romanttisten rakkauksien perään ja elämä on helppoa tälleen.

Vierailija
42/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut olla todellisessa puutteessa, kun olet sortunut tuollaiseen törkymöykkyyn. Hyi helkutti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ette muka osaa elää yksin, vaan pitää tuollaisten p....kasojen kanssa asua..?!?

Rahanko takia vain!?!

Nyt vähän itsekunnioitusta siskot!!

Vierailija
44/44 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anna kun mä mietin hetken 

sä siis ITSE omatahtoisesti seurustelet ihmisen kanssa jonka lähellä sä et edes tykkää olla ja sä roikut keskustelupalstalla tätä asiaa voivottelemassa 

minkä takia ?

onko sua joku taho pakottanut olemaan tämän ihmisen kanssa ?

onko joku taho sanonut että otappas tästä itsellesi tämmöinen operaatio ja koita muuttaa tämä sika paremmaksi , tule 10 vuoden päästä antamaan raportti että onnistuiko ?

Haha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi