Miksi mieheni on alkanut viihtyä pubeissa?
Ei nyt kauhean usein käy, ehkä kerran kuussa jos sitäkään, mutta ihmettelen mikä häntä sinne edes vetää. Menee usein ihan yksin (mua ei huvita lähteä) ja joskus on törmännyt tuttuihin, mutta usein ei. Juo vaan itsekseen kuulemma muutamat kaljat ja tulee sitten kotiin.
Mikä sinne vetää, yksin? Auttakaa ymmärtämään. Saa siis käydä, en ole kieltämässä, mutta ihmettelen, eikä mies itse osaa oikein vastata mitään.
Kommentit (20)
pakenee kotioloja, töitä, stressiä tai elämäänsä. Toivoo löytävänsä jotain kiinnostavaa ja sytyttävää ehkä salasuhteen.
Olet huonoa seuraa. Olisiko jo korkea aika alkaa toteuttamaan miehen fetissejä ja fantasioita?
Mua vetää puoleensa se tunnelma siellä. Ihana päästä nauttimaan pari kylmää olutta alakerrassa sijaitsevaan pubiin. Välillä otan lapsen mukaan ja syödään vaikka roskaruokaa, katsotaan ohikulkevia ihmisiä ja jutellaan. Jos olen yksin liikkeellä niin saatan vain istua hiljaa ja katsella ympärilleni.
T. N31
Anna miehesi käydä ulkona. Mikä siinä. Saat omaa aikaa itsellesi samalla.
Vierailija kirjoitti:
Anna miehesi käydä ulkona. Mikä siinä. Saat omaa aikaa itsellesi samalla.
Totta kai. En ole kieltämässä, kuten jo aloituksessa toin ilmi.
Ap
Koska te olette jumalattomia ja kunniattomia paskiasia.
Ehkä syy löytyy kotoa. Haluaa olla poissa hetken.
Kiertelee eri pubeissa vai käy aina samassa? Jos käy samassa, niin paikassa voi vain olla hyvä tunnelma.
Parhaat pubit on mielestäni sellaisia joissa ei näy juurikaan tapajuoppoja vaan enemmän tavallisia ihmisiä muutamalla. Se on vähän kuin kahvila, mutta alkoholilla höystettynä.
Ilmeisesti sulla ei ole kavereita ollenkaan.
Huvin vuoksi ja urheilun kannalta? Miksi itse poistut silloin tällöin kotoasi?
Olet aiheuttanut niin hirveät kotiolot että siltä on pakko päästä välillä pois. Taidat olla niitä naisia jotka nalkuttavat aivan järkyttävästi jos joka asia ei mene niin kuin sinä yksin suunnittelet
Mikä siinä on ihmeellistä? Ja mikset kysy siltä mieheltäsi? Itsekin pistäydyn joskus kahvilassa tai lasillisella. Saa ajateltua asiota ehkä eri näkökulmasta kuin kotona. Ja jos pitää oluesta ja kaipaa vaikka piristystä tai juttuseuraa. En pidä tuota mitenkään omituisena, vuosisatojen ajan ihmiset tykänneet poiketa jossain syömässä tai juomassa. Etkö koskaan itse ap käy kahvilla, lounaalla, lasillisella? Kokeile, saatat tykätä.
Numero 4 valehtelee. On lainvastaista viedä lapsia pubeihin.
Tuo määrä ei ole ongelma. Saattaa jopa kertoa hyvintoimivasta suhteestanne. Jos määrä oleellisesti lisääntyy niin olet mokannut jossain.
Katso peiliin. Ehkä siellä näkyy se suurin syy siihen, että miehesi haluaa pois kotoa.
spurgun vaimo ei avannut ovea eikä jääkaapilla ole mitään. siksi.
ja katseli vielä pikku poikansa uhkeaa tytteliä .. se oli liikaa.
Kerran kuussa pubissa käynti on ihan vaan rentoutumista ja pään tyhjentämistä - tekee hyvää kelle tahansa välillä olla tekemättä mitään järkevää.
Laita puh numero niin soitan ja kysyn.