Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salaliittoteoreetikot luovat pelon ilmapiirin

Vierailija
09.09.2022 |

Suomessa kritisoidaan hallitusta ja pääministeriä, mielenosoituksia Euroopassa mm. hintojen nousun takia ja syy kaadetaan paikallisten hallitusten niskaan, kaivetaan poliitikkojen taustoja ja jankutetaan jostain World Economic Forumista jne.

Tämä alkaa olla jo väkivaltaa demokratiaa kohtaan. Tavallisia ihmisiä oikeasti pelottaa ja ahdistaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peloista voi päästää irti. Päätät mihin uskot ja mihin et. Ja eihän se viestintuoja sitä asiaa luo, jos se on olemassa jossain tai sitten sitä ei ole. Voit myös valita ettet seuraa pelottavaa materiaalia tai jos joku pelottelee. Teorioita voi käsitellä myös siten, että pelko menee - ja tulee oikea käsitys silti. Asiaa itse tutkimalla tai jonkun järkevän kommentti voi helpottaa.

Vierailija
2/6 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alanuolituksen sijaan sanotte sitten paremman kommentin itse tai sen miksi on eri mieltä. Lapsellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt kaikki naimaan, niin unohtuu kaikki huuhaajutut.

Vierailija
4/6 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittoteoreetikot eivät kykene tosiasiassa luomaan mitään muuta kuin myötähäpeän ja epäuskoisen hörähtelyn ilmapiirin jutuillaan.

Vierailija
5/6 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa bilelorton jatkuvat sekoilut.

Antikristitty heräsi krapulastaan..

Vierailija
6/6 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan sen verran, että tuo kaikki on yritys luoda pelkoa, mutta vain tyhmät lankeaa siihen.

Eli se ei toimi. Täällä medianlukutaito on ihan toista kuin jossain Italiassa, Venäjästä puhumattakaan, eli trollit haukkuu, karavaani kulkee. Ei vaikutusta.

Näkihän sen Marinin mustamaalaamisessakin. Ei se tepsi, eli puolueen kannatus ei laske.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän