Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoittaa "jaettu 2hh" Eckerö linen hotellipaketissa?

Vierailija
09.09.2022 |

Vanhan ajan "miespaikkaa" missä jakaa huoneen jonkun vieraan hepun kanssa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esitetty alkaen-hinta on yhden hengen hinta jaetussa kahden hengen huoneessa sisältäen yhden yön hotelliyöpymisen, hotelliaamiaisen ja laivamatkat Helsinki-Tallinna-Helsinki."

Jos matkustat yksin, valitset yhden huoneen ja yhden henkilön. Tällainen paketti summamutikassa valitsemanani ajankohtana maksaisi Radissonissa 162 euroa. Jaettua paikkaa ei pysty edes ostamaan, jos matkustaa yksin, se hinta on tarkoitettu kaksin matkustaville.

Vierailija
2/9 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, myydäänkö muuten nykyään enää tuollaisia huoneita? Joskus 90-luvulla olin Italiassa 2 vkoa samassa huoneessa ventovieraan kanssa, ns. naispaikka :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos tuo ensimmäisen vastauksen lainaus on sieltä Eckerölinen sivuilta, niin se tarkoittaa esim. kahden hengen huoneessa kaverin kanssa majoittuvan oman matkan osuuden hintaa. Eli se halvin ratkaisu, jakaa huone jonkun kaverin kanssa. Jos matkustat yksin, varaat itsellesi yhden huoneen kokonaan ja maksat enemmän.

Vierailija
4/9 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin, myydäänkö muuten nykyään enää tuollaisia huoneita? Joskus 90-luvulla olin Italiassa 2 vkoa samassa huoneessa ventovieraan kanssa, ns. naispaikka :)

Hostelleissa on sänkypaikkoja.

Vierailija
5/9 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin myös, joskus Kekkosen aikana, tollasessa jaetussa huoneessa, jonkun matkatoimiston pakettimatkalla Mallorcalla. Mun huonekaveri oli nuori likka, jolla oli ystäväporukka Ruotsista toisessa hotellissa. Kokla meidän hotelli oli sijainniltaan parempi, se porukka biletti meidän huoneessa koko viikon. Yöllä kun tulin hotelliin, sain kammeta sängystäni sammuneita ruotsalais-sällejä lattialle jatkamaan uniaan. Oli unohtumaton matka 😂

Vierailija
6/9 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä kun tulin hotelliin, sain kammeta sängystäni sammuneita ruotsalais-sällejä lattialle jatkamaan uniaan. Oli unohtumaton matka 😂

Mikset avannut niiltä housuja ja ryhtynyt ratsastelemaan?

Vierailija
7/9 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se tarkoittaa että jaat huoneen vieraan kanssa. 

Aika usein saa  kuitenkin olla yksin, niin  on mulle useimmiten käynyt.

Vierailija
8/9 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä kun tulin hotelliin, sain kammeta sängystäni sammuneita ruotsalais-sällejä lattialle jatkamaan uniaan. Oli unohtumaton matka 😂

Mikset avannut niiltä housuja ja ryhtynyt ratsastelemaan?

Missa sanottiin, etten niin tehnyt? Mitä luulet tuon unohtumattoman matkan tarkoittavan?

Vierailija
9/9 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset enää ymmärrä lukemaansa kun täällä joka päivä kysellään yhtä hölmöjä....

Jaettu huone on jaettu huone. Jos olet yksin siihen tulee joku tuntematon.

Ystävän kanssa ottaisit tietenkin twinin, puolison kanssa ehkä tuplan.