Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsin ystävää/ystäviä Jyväskylästä

28.10.2006 |

Heipparallaa!

Täällä esikoistaan odottava 26-vuotias nainen olisi vailla ystäviä samassa tilanteessa olevista tai jo lapsen kainaloonsa saaneista. Laskettu aika pienokaisella olisi näillä näkymin toukokuussa -07. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia odottamisesta ja muutenkin käydä, kahvittelemassa, shoppailemassa, elokuvissa... Aika yksinäisiä ovat meillä masunasukin kanssa päivät kun avomies/ tuleva iskukki päivät pitkät töissä. Ei muuta kun viestiä tulemaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip!

Täällä olisi 22 vuotias 1 v. tyttösen äiti Jyväskylästä..:) jos haluat, mailia voit laittaa tulemaan iidasiv@hotmail.com

Iida-Ilona ja Amira

Vierailija
2/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26-vuotias ja maalaiskunnan puolella asustellaan. Laskettu aika on jo marraskuussa. Sähköpostiosoitetta en halua tässä ilmoittaa, koska mulla on vain sellainen josta ilmenee mun koko nimi. Jos haluat ottaa yhteyttä, niin laita oma sähköpostiosoitteesi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29-vuotias kahden lapsen (7v poika ja 2v tyttö) äiti ja 37v miehen avovaimo, meilläkin nuo päivät tuppaa välillä olemaan yksinäisiä kun on arkisinkin vapaata ja tuttuja ei juurikaan vielä ole.

Laita s-postia tulemaan niin kerron enemmän

ninni@elisanet.fi

Vierailija
4/5 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaahan postia tulemaan Enkeli_80@netti.fi

Vierailija
5/5 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkeli-80:

Laittakaahan postia tulemaan Enkeli_80@netti.fi

Tuo edellinen sähköpostiosoite jonka tuohon laitoin ei toiminutkaan vaikka yritin. Tässä siis uusi Enkeli1980@netti.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi