Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mies- tai naisystäväsi face-kaveri?

Vierailija
08.09.2022 |

Ollaan seurusteltu reilu vuosi eikä olla miesystäväni kanssa face-kavereita, ikää yli 50 v, että ei mitään nuoria olla, nuoret kai ei nykyisin välttämättä facea käytäkään... Alussa parin kuukauden jälkeen kysyin että pitäuskö meidän olla face-kavereitakin mutta jotain ympäripyöreetä mutisi, niin se jäi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ollaan

Vierailija
2/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kyllä. Ja sepä face se suhteen tuhosikin. Yökötti katsella sitä nuorten naisten kavereiksi keräilyä, ikävä kyllä haihtuu äkkiä kun käy vilkaisemassa mitä live-cam ja muita tissityrkkyjä haalinut kaverikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua niin kauan kuin hänellä on siellä yhteiskuvia lastensa äidin kanssa. Tuntuis jotenkin oudolta, etenkin jos virallistettaisiin suhde facebookissa.

Vierailija
4/12 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kaveriksi huolisi, niin kyllä ajattelisin että on jotain salattavaa.

Vierailija
5/12 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seurata toisiamme instagramissa. Minä oon aktiivinen mutta toinen avaa sen vain silloin tällöin yksityisviestejä saadessaan niin ihan turhana koen jonkun seuraa-napin painamisen. Ollaan oltu 5 vuotta yhdessä ja i'iltämme kolmenkympin molemmin puolin.

Vierailija
6/12 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua niin kauan kuin hänellä on siellä yhteiskuvia lastensa äidin kanssa. Tuntuis jotenkin oudolta, etenkin jos virallistettaisiin suhde facebookissa.

Virallistettaisiin? Ap kysyi, oletteko FB-kavereita, ei parisuhdestatuksen julkaisemisesta.

Olen puolisoni FB-kaveri. Parisuhdestatusta ei ole kummankaan Facessa eikä meistä ole vuosien varrelta kuin 1-2 yhteiskuvaa (ulkopuolisen ottamat kuvat eräissä juhlissa, joihin hän tägäsi meidät).

Vierailija
7/12 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seurata toisiamme instagramissa. Minä oon aktiivinen mutta toinen avaa sen vain silloin tällöin yksityisviestejä saadessaan niin ihan turhana koen jonkun seuraa-napin painamisen. Ollaan oltu 5 vuotta yhdessä ja i'iltämme kolmenkympin molemmin puolin.

i'iltämme?

Vierailija
8/12 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole F.B.

Vierailija
9/12 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole somessa ollenkaan. Kunnioitan sitä ja en esim. laita meidän yhteisiä kuvia koskaan someen. Myös parikymppinen lapseni on hyvin vähäisesti jakanut itsestään kuvia somessa, joten pyydän myös häneltä aina luvan jos laitan jonkun kuvan. Samoin hänen avovaimonsa tekee.

Vierailija
10/12 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan. Facebook on niin väsähtänyt appsi, että eipä siellä nykyisin enää juuri käy muutoinkaan kuin synttärionnitteluita jakamassa. 

Vierailija
11/12 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei ole somessa ollenkaan. Kunnioitan sitä ja en esim. laita meidän yhteisiä kuvia koskaan someen. Myös parikymppinen lapseni on hyvin vähäisesti jakanut itsestään kuvia somessa, joten pyydän myös häneltä aina luvan jos laitan jonkun kuvan. Samoin hänen avovaimonsa tekee.

Sama täällä, eli mieheni ei ole missään tällaisissa ollenkaan ja minäkään en niihin ole kirjoittanut enää mitään ainakaan 10 vuoteen. En myöskään ole julkaissut siellä aikoinaan miehestäni kuvia ja lapsistakin vain sellaisia kaukaa otettuja, joista ei näy oikeastaan yhtään mitään. Yksi serkkuni asiaa minulle ehti joskus ihmetellä ja lopetin silloin kaikkien minulle tärkeiden henkilöiden kuvien julkaisun, olivat he sitten 20 metrin päässä tai ei. Julkaisin hetken vain maisemakuvia ja nekin jäivät.

Ystäväni on miehensä kanssa toistensa kavereita esimerkiksi fb:ssa ja joskus he saattavat olla joissakin typerissä julkaisuissa toisen ainoa tykkääjä. Itse en tykkää, jos en tykkää.

Olemme noin viisikymppisiä.

Vierailija
12/12 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltaisiin varmaan, mutta mies ei ole Facessa. Mutta onhan se vähän erikoista, jos ei ole kumppaninsa kanssa siellä kaveri...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi