Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häät Kebab pizzeriassa onko kokemusta?

Kebabpizzeriamorsian22
08.09.2022 |

Eli olemme ajatelleet pitää häämme paikallisessa Kebab pizzeriassa. Tarjoilut olisi kaikkien mieleen, kukapa nyt ei kebabista ja pizzasta tykkää. Lisäksi A-oikeudet. Ruoan tarjoisimme sekä ruokajuoman. Loppuillan jokainen voi maksaa itse.
Ohjelmana ehkä musiikkia ja morsiamen ryöstö. Musiikki voisi tulla nauhalta. Meiltä löytyy yötä, Tauskia ym.
Onko jollain kokemusta tai vinkkejä häistä Kebab pizzeriassa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan tavallista että toimitiloja saa rafloista ilmaiseksi, JOS myynti kattaa x määrän rahaa. Mikä kukaan on sanomaan, jos haluatte noin. Itse vaan koen ettei se ole juhlavaa eikä riittävän kitschiäkään (kuten vaikka joku countrybile-teema ladossa) ainutlaatuiseen ja ikimuistoiseen päivään. 

Vierailija
22/25 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko kutsun häihinne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Mä tiedän yhden hyvän pikkupaikkakunnan kebulan jossa on viihtyisä sisustus ja ympäristö. Menisin mielelläni sinne häihin. Voittaisi varmaan jotkut työväentalohäät joissa tarjotaan vanhaa savukirjolohta, kuivaa paistia ja kermakakkua.

Vierailija
24/25 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina vaasassa, kyllä- olimme teekkareita, opiskelijapariskunta piti häänsä opiskelijabileinä.

Meillä oli bilekalenteri johon bileitä kukinn ehdotti ja niihin tultiin sitten tilanteen mukaan.

Kerran sitten oli Vapun jälkeen vaan Häät, xx+yy, samat normaalit kuulutukset, omat pullot, pukukoodi vapaa yms.

Menin noihin bileisiin ja aidot häät!

Heidät vihittiinkin noiden bileiden alussa, toisen osapuolen sisko oli vihkipappina!

Palosaaressa ulkotiloissa aluksi ja kuuluisalla Cotton clubilla noita häitä tanssittiin!

Oli aivan ihana kevätilta silloin, melkein kesä ja vaasan teekkareilla oli muutoinkin nniihin aikoihin hyvä meinninki opiskeluissa!

Vierailija
25/25 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako teidän häissä röpöttää?