Mieheni valehteli että aviopuolisoita ei ole kutsuttu firman pikkujouluihin.
Sattumalta tapasin mieheni työkaverin vaimon kaupungilla ja hän kysyi minulta että pääsenkö minä tulemaan että saimmeko lapsenvahdin. Pikkasen olin hoo moilasena ja valehtelin kun tajusin mitä mieheni oli mulle valehdellut, että nyt en valitettavasti pääse juhliin mukaan.
Kyllä meni päivä totaalisesti pilalle ja mietin loppupäivän vain sitä kuinka törkeä teko mieheltäni oli ja MIKSI asiasta valehteli.
Kommentit (15)
Toivottelet iloisesti toiselle hauskaa pikkujoulua ja sit ilmestytkin sinne itse. Tietyy jos siel on joku tilanne päällä tai miehes puhunu susta jotain just ennen kun meet, niin voihan se olla vähän ahistavaa sulle. Kerro sit mihin tulokseen päädyit.
viime aikoina riidellessä olen saanut kuulla, ettei hän kehtaa ottaa minua mihinkään mukaan, kun ei tiedä, mitä kaikkea suustani tuleekaan ulos. Silti kertoo usein kertoneensa työkavereilleen hauskoja juttujani. Taitaa sanoa ilkeyttään noin. Hän varmaankin jäisi varjooni ja menee siksi mieluummin yksin, tai kuten yleensä: ei mene lainkaan, koska viihtyy kotona.
Mutta luulen että se johtuu juuri humalakäyttäytymisestäni kun ujohkosta vaimosta tulee kamala vamppi jota saa hävetä silmät päästään jne. En uskalla lähteäkkään noihin kemuihin, tulisi vaan kaamea morkkis.
Miehesi toddennäköisesti häpeää sinua, joko sitä mitä kännipäissäsi päästelet suustasi tai ulkonäköäsi:( Tai jos et päästä häntä koskaan mihinkään yksin, hän haluaisi kerrankin mennä. Ei millään pahalla mutta etsi syitä ensin itsestäsi, ei tuossa nyt mun mielestä heti pettämisestä ole kyse!
Joo, ehkä kuitenkin on parempi päästää suustaan valkoinen valhe kuin sanoa suoraan että ei halua sinua sinne? Ehkä ulkonäkösi ei ole kovin edustava, ja pienten lasten äitinä oma käyttäytyminen ei ole kovin edustavaa. Osaatko puhua muusta kuin paskavaipoista tai hampaiden puhkeamisesta? Ja ehkä miehesi tarvitsee omaa aikaa ja ystäviä, kuka sinua estää lähtemstä kavereiden kanssa ulos?
Vierailija:
Mutta luulen että se johtuu juuri humalakäyttäytymisestäni kun ujohkosta vaimosta tulee kamala vamppi jota saa hävetä silmät päästään jne. En uskalla lähteäkkään noihin kemuihin, tulisi vaan kaamea morkkis.
hyppeli pöydillä, kertoi avoimesti miehensä aroista henkilökohtaisista asioista jne ja siis ihan mahdotonta menoa. Selvinpäin vaimo oli hyvin herttainen ja mukava. Kyllä siinä kaikilla oli ilta pilalla. Oi miten helppoa olisi ollut jos mies olisi valehdellut vaimolleensa bileiden olevan vain duunikavereille.
En nyt tarkoita, että kaikki joiden miehet valehtelee heillä olisi tuollaisia vaimoja.
Mutta syitä voi olla monia.
Tai sitten sillä on kiikarissa joku duunin muija.
Mee pokkana kuokkimaan ja tsekkaan tilannetta, äläkä puhu miehelles, että tiedät hänen valehtelevan sinulle.
mieheltä et onkohan hänen työkaverinsa ymmärtänyt kutsun väärin, kun on vaimonsa ottamassa mukaan..? Ihan viattomana silmät suurina ihmettelisin!
Jos olet mokailija tyyppi, miettisin sinuna kaksi kertaa a) kannattaako lähteä b) jos menet kannattaako ottaa alkoa. Nimittäin itselleni on käynyt niin, että työpaikan juhlissa eräs työkaverin vaimo alkoi minulle vauhkoamaan, että mitä minä haluan hänen miehestään. Huh huh! No en todellakaan mitään muuta kuin, että hänellä on sellaista tietotaitoa, jota omassa projektissani tarvitsin ja siksi pyysin hänen apuaan. (Olen naimisissa, mutta mieheni oli työmatkalla, eikä siksi päässyt juhliin.)
Kertakaikkisen nolo tilanne kaikille. Kuvittele, miltä ko. miehen tuntui mennä seuraavana päivänä töihin ja seuraavalla viikollakin. Todella noloa. Eihän hän voi tehdä muuta kuin pahoitella, mutta kyllä se kummastutta herätti muissakin kuin minussa itsessäni. Eli ei kannata pilata miehen mainetta työpaikalla, sillä voi olla muitakin heijastusvaikutuksia.
yhtään juhlija tyyppiä. Juo tosi vähän alkoholia ja seuraa sitten mun tekemisiä. Itse olen oikea bailuhai ja annan palaa pippaloissa. Olen seurallinen ja työkaverit viihtyy mun seurassa. Jos mies on matkassa, niin latistaa mun fiilikset...
että oli tuossa päivällä vähän nolo tilanne kun tapasin sinun työkaverisi vaimon joka kysyi pääsenkö tulemaan pikkujouluihin. Että onko tämä työkaverin vaimo jotenkin erikseen kutsuttu kun sinua ei ole.
Ehkäpä hällä on joku mimmi kiikarissa työpaikalla, jonka kanssa aikoo viritellä suhdetta.
Tuli muuten mieleen yks miehen työkaverin vaimo, joka ei ole erityisen toivottu mihinkään bileisiin... Muuttuu kännissä todella rasittavaksi, välillä aggressiivinen välillä niin kaikkia rakastava - lääppii ja pussailee myös muita miehiä. Eihän sulla ole vaan tätä vikaa?!