Tasokas nainen ei ole sinkkuna yleensä muutamaa kuukautta pidempään
Miehiä on tarjolla jonoksi asti. Ihan maksimi mitä voi inhimillisesti kuvitella on 6kk ja sinäkin aikana tietysti on fwb-panosuhteita ja muita kevyitä juttuja. Näin se vaan menee. Tasokkaat viedään käsistä.
Kommentit (25)
Läheisriippuvuus on uusi tasokkuus?
Itsehän olen niin tasokas, että sinkkuaikani on miinusaikaa. Siis en ole todellakaan ollut 3 kk yksin laadukkaiden miesteni välissä, vaan olen alkanut jo seurustella edellistä laadukkaamman kanssa ennen, kuin laitan välit poikki. Mun tasoni on 11. Repikää siitä!
Vierailija kirjoitti:
Entä jos nainen on tasokas ja edelleen hyvännäköinen ja saanut jo lapsensakin aikuisiksi. Hänelläpä ei olekaan perheenperustamiset mielessä eikö kellot kolkuttele.
Voi vaan ottaa rennosti, juoda kun tahtoo ja saada hellyyttä vaikka siltä nuorelta rakastajalta. Ja uutta on toki heti tilalle tulossa. He elävät mielenkiintoisinta elämää, usko pois.
Lapset vievät elämästä spontaaniuden, mutta aikuisten lasten äideillä spontaanius on palannut elämään. Kyllä siinä nuortuu.
Puhumattakaan naisista jotka eivät ole edes hankkineet lapsia. Kylläpä ne viikonloppuisit kuolaavat, mutta naista ei kiinnosta.
Alaston Suomi
Amoremi.ee
Farmers Only
Tasokkaiden miesten ja naisten ei tarvitse kehua anonyymina keskustelufoorumeilla kuinka tasokkaita he ovat. Mistä tietää, että joku ei ole tasokas, hän yrittää kohottaa heikkoa itsetuntoa haukkumalla muita.