Silloin HÄVETTI paljuillassa
Olin tuoss joku aika sitten nykyisten sekä entisten ttökavereiden kanssa paljuillassa. Otimme juomaa ihan kohtuudella koko illan ja paljuttelimme työkaverin perheen paljussa.
Muut olivat siirtyneet sisälle ja minä jäin erään varatun mieshoitajan kanssa vielä paljuun. Homma lähti vähän sitten käsistä ja päädyimme harrastamaan peppuseksiä paljussa. 🤭
Nyt sitten jälkeen päin kuulin että paljussa olisi ollut seuraavana aamuna kakkaa ja tiedän ketä tässä sitten syytetään 🙈
Ei mennyt putkeen.
Kommentit (14)
nykyisten sekä entisten tyttökavereiden?
Meni putkeen ja putkesta tuli ulos.
En osaa tähän sitä oksennusemojia laittaa. Kamala ihminen olet !
Poistakaa tää. Ei olis pitäny avautua. 😳
Riikka, mene jäähylle saunan lauteiden alle, jopa sinä tiedät, että se mitä tapahtuu paljussa jää paljuun.
Ihan mukava stoori. Pääasiahan on että oli kivaa. Kakka on ihan luonnollinen asia, eikä sitä nyt pidä pelätä. Aika moni kanniskelee kakkaa myös mukanaan, palaveriin, elokuviin, vuorelle, treffeille, kirkkoon, alttarille jne. Tämä oikeastaan kertoo että ei ole kovaa fiksaatiota siihen kakkaan. Ja tuntuuhan se hyvältä kun siitä luovutaan.
Vaimo antaa panna vaan pilluun. Vaimon paljuttelun jälkeen paljussa lilluu spermaa. Kaikki tietävät kenen sisässä lastit ovat olleet. Harvoin sperma on minun.
Tämä kakkafetissi tyyppi se jaksaa runoilla.
Ekan ja vikan kerran paljussa luomuna,tyttisten kanssa paljultiin ja luulin ettei muutkaan sheivaa talvella...siinä sitten istuin napaan asti kusiryijyssä kun kaikki muut oli viimesen päälle ajeltuna ja siistittynä
Mutta peppuun meni
Miten voi olla persus täynnä scheissea. Etkö sä pese sitä ensin