Miten aloitatte seksin?
Puhutteko että sekstaillaanko vai rupeeko toinen vaan hieromaan tai pussaileen tai jotain?
Kommentit (25)
Kyllä se jollain hiplailuilla tai pussailuilla alkaa. Tietyistä eleistä huomaa mitä toinen on vailla ja siihen voi sitten lähteä mukaan tai ei.
Salainen, sanaton merkki aiheuttaa käymisen kiinni, kuin sika limppuun.
Kyllä me välillä sovitaan.
Sekoita sinä drinkit ja minä käyn vähän pesulla -tyyppisesti ja kohta kellään ei ole vaatteita enää :D
Mies sanoo että räplää ittes märäksi sillä aikaa kun minä käyn paskalla.
Kyllä minä monesti kysyn vaan mieheltä, että otetaanko vaatteet/housut pois. Etenkin jos on ollut kiireistä ja väsyttää, mutta tekee mieli.
Minä sanon miehelle, että laitas se katkarapu uimaan ja pidä pyrstö suorassa. Siitä se lähtee...
Vierailija kirjoitti:
Kouluun siitä oppimaan
Taas ollaan vaatimassa yhteiskunnan passaamista kun ei kotona osata kasvattaa
Menen alasti makaamaan peiton alle, odotan miestä. Siitä sitten luonnikaasti mitä milloinkin.
Ei ole enää muistikuvaa. Siitä on kahdeksan vuotta, kun miestä viimeksi kiinnosti panna muuta kuin omaa nyrkkiä.
N47
Monesti vaan nukkumaan mentäessä toinen alkaa silittelemään/hiplailemaan ihoa ja siitä vähitellen käsi käy eri osiin..
Vierailija kirjoitti:
Minä sanon miehelle, että laitas se katkarapu uimaan ja pidä pyrstö suorassa. Siitä se lähtee...
Ja miehesi varmaan vastaa, että ootpa sinä samanlaisessa rantakunnossa kuin mursut ja hylkeet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä monesti kysyn vaan mieheltä, että otetaanko vaatteet/housut pois. Etenkin jos on ollut kiireistä ja väsyttää, mutta tekee mieli.
Tai sitten laitan miehelle viestin päivällä, että olen ihan pörhölläni, n*ssitaanko illalla.
Joskus on toki viiniä ja kynttilänvaloa, mutta aika usein valitsen suoran viestinnän.
Tilanteen mukaan :))) ei kai kukaan aina etene samalla kaavalla, tylsäähän se olisi.