Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo innostui vieraista

Vierailija
08.09.2022 |

Käytiin vaimon kanssa XU:n bileissä tutustumassa parinvaihtomeininkiin. Nyt vaimo innostui niin, että hän haluaisi joka viikonloppu johonkin seksibileisiin. Itse en niinkään innostunut aiheesta, vaikka sain itsekkin panna vierasta naista. Onkohan tuosta enää paluuta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko asia eri jos sinä olisit innostunut ja vaimo ei?

Vierailija
2/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paluuta ei ole. Vaimo on tajunnut nyt saavansa sitä, mitä on aina halunnutkin. Sulla onkin nyt aisurin elämä edessäsi. Näitä juttuja kannattaisi miettiä ennen tuollaisen leikin aloittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle olisi ihan sama, kunhan kotiin ei tuo mitään pöpöjä ja oma seksielämä paranisi. En omista ketään, en miestä tai naista.

Vierailija
4/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sydämeni pohjasta tästä upeasta seksivinkistä. Villistäseksistä kuunteleminen on aina iloa! Suuri mieli ja henki iloitsee täällä ja olen äärimmäisen lahjakas rakastelemaan. Rakastan seksissä mystiikkaa. Kaikki uudet vinkit seksiin kuulostavat erikoiselta ihanilta kuin rituaalilta. Maaginen ihana upea seksivinkki. Kiitos.

Vierailija
5/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sentään pääministeri.

AP

Vierailija
6/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten kannattaa muistaa perspektiivi (olen jo vanha setä 50v). Naiset innostuvat aina kaikesta kamalna paljon, tohkeissaan selvittävät ja säätävät innostuksensa parissa - kunnes tulee se päivä että homma jää ns käsilaukkuun. 

Tämä pätee: suhteisiin, seksiin uuden kumppanin kanssa, pilateksieen, joogaan, salitreeniin, työystäviin, laihdustukuureihin, sisustukseen ja ennen kaikkea siihen omaan mieheen. Sille ei voi mitään, mutta se päivä tulee, kun ne sinunkin ennen kovin ihastuttavan jännittävät luonteenpiirteet ovat rasittavan ärsyttäviä - etkä edes ymmärrä miten pitäisi muuttua tai mukailla jotain voimaantumis-rajojen veto yms asiaa. Ja auta armias jos siihen menet sanomaan, että kulta....mäkin tahtoisin että tehdään vähän jotain mun juttuja, ne lliityis seksiin.  Vaikka olisit samoillut Nuuksiossa kuusi päivää ja tehnyt sammalesta täydellisen patjan ja vielä osallistunut johonkin tietoisuukurssille, jossa neuvotaan miten elämää tulisi elää. Sen jälkeen hetki hymyillääm teekupin ääressä....kunnes sanot että 'seksi'. Sen jälkeen kiukkuinho taas pamahtaa ja sinä et ymmärrä yhtään mitään ja et ymmärrä että hänelläkin on tarpeita....

Sorry to say - this is why men likes next door pussy more....

Vierailija
7/12 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt sitten kannattaa muistaa perspektiivi (olen jo vanha setä 50v). Naiset innostuvat aina kaikesta kamalna paljon, tohkeissaan selvittävät ja säätävät innostuksensa parissa - kunnes tulee se päivä että homma jää ns käsilaukkuun. 

Tämä pätee: suhteisiin, seksiin uuden kumppanin kanssa, pilateksieen, joogaan, salitreeniin, työystäviin, laihdustukuureihin, sisustukseen ja ennen kaikkea siihen omaan mieheen. Sille ei voi mitään, mutta se päivä tulee, kun ne sinunkin ennen kovin ihastuttavan jännittävät luonteenpiirteet ovat rasittavan ärsyttäviä - etkä edes ymmärrä miten pitäisi muuttua tai mukailla jotain voimaantumis-rajojen veto yms asiaa. Ja auta armias jos siihen menet sanomaan, että kulta....mäkin tahtoisin että tehdään vähän jotain mun juttuja, ne lliityis seksiin.  Vaikka olisit samoillut Nuuksiossa kuusi päivää ja tehnyt sammalesta täydellisen patjan ja vielä osallistunut johonkin tietoisuukurssille, jossa neuvotaan miten elämää tulisi elää. Sen jälkeen hetki hymyillääm teekupin ääressä....kunnes sanot että 'seksi'. Sen jälkeen kiukkuinho taas pamahtaa ja sinä et ymmärrä yhtään mitään ja et ymmärrä että hänelläkin on tarpeita....

No kyllä osui naulan kantaan "you nailed it". Itsekin setämiehenä olen yrittänyt pysyä näiden innostuksien logiikan perässä. Jos vaimo sanoo illalla nukkumaan mennessä, että "aamulla herätän sut kuumalla suihinotolla". Sitten heräät, vaimo on jo keitellyt kahvit ja on lähdössä lenkille. Mitvit?

Sama koskee kaikkea tekemistä. Mikä oli tänään "onseason" on huomenna offilla.

Mieheltä kyllä odotetaan jatkuvaa tunteiden skannausta ja myötäelämistä.

Vierailija
8/12 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ollut hyvä parisuhde, jonka tärväsitte tuollaisella typerällä pervoilulla. Ei, paluuta ei enää ole.

Vierailija
9/12 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun vaimo ole tuollainen. Tehdään yhdessä asioita, molempien juttuja. Seksiä harrastetaan kerran päivässä. Yhdessä ollaan oltu 24 vuotta. Että ei kaikki naiset. Odottelen yhä sitä päivää, josta puhut.

Vierailija
10/12 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen täällä palstalla varoitteli näistä kuvioista. Ukkonsa oli hommannut isomunaisen miehen sänkyyn ja isännällä itsellään ei toiminnan hetkellä viisari värähtänyt. Emäntä oli nauttinut sydämensä kyllyydestä ja muutenkin päässyt mahtimelan makuun.

Suhde käsittäkseni päätyi eroon.

Vierailija
11/12 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urho2023 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä osui naulan kantaan "you nailed it". Itsekin setämiehenä olen yrittänyt pysyä näiden innostuksien logiikan perässä. Jos vaimo sanoo illalla nukkumaan mennessä, että "aamulla herätän sut kuumalla suihinotolla". Sitten heräät, vaimo on jo keitellyt kahvit ja on lähdössä lenkille. Mitvit?

Sama koskee kaikkea tekemistä. Mikä oli tänään "onseason" on huomenna offilla.

Mieheltä kyllä odotetaan jatkuvaa tunteiden skannausta ja myötäelämistä.

Mutta vauvanaiset eivät tee niin! He tekevät "vaikka mitä". Kuuma suihinottokin voi olla laimeaa edellisenpäivän pannukahvia vertauskuvallisesti.

Vierailija
12/12 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin normi miehellä muna seisoo jos katsoo jonkun karvapersettä joka liikkuu kkansa päällä ja muija hihkuu kovenpaa kuin hääyönä 30v sitten

masentuuhan sitä muutenkin