Hermot menee töissä yhteen pikkuasiaan! En kestä :D
Jotenkin huvittaa, kuinka kovaa meteliä täällä itsestään pitävät juuri ne tyypit, jotka juo oikeasti vähän kahvia. Joo, päivässä menee se kerskuttu kolme iittalan taikamukillista "kahvia", jossa todellisuudessa on tippa laihaa kahvia per kuppi, seassa jäätävä kolpakollinen maitoa. Sit nää mehustelee, kuinka "oon tämmönen kahvikissa, kofeiinilla käyn". Joo-o.
Kommentit (13)
Missä suojatyöpaikassa ap on töissä? Kaikesta sitä ihmiset viitsii aloituksia tehdäkin...
No nyt on kyllä pienet ongelmat, pakko sanoa.
Ymmärrän aloittajaa ja kyse ei ole pelkstä kahvista. Minuakin ärsyttää tuo tyhjänpuhumis-kulttuuri ja nuo tyypit joidenka puheet ja teot ovat todellakin 2 eri asiaa, eivätkä vastaa toisiaan lainkaan.
Minua ärsyttää kaikki jotka tunkevat kahviin yhtään mitään ylimääräistä. Mustana ja kuumana se juoda pitää.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän aloittajaa ja kyse ei ole pelkstä kahvista. Minuakin ärsyttää tuo tyhjänpuhumis-kulttuuri ja nuo tyypit joidenka puheet ja teot ovat todellakin 2 eri asiaa, eivätkä vastaa toisiaan lainkaan.
Meilläkin on töissä tyyppejä jotka valittavat miten kiire on mutta sitten on kuitenkin aikaa käydä kaikissa kissanristiäisissä työajalla ja kursseilla minkä tulokset eivät näy työnteossa mitenkään, puhumattakaan ylipitkistä tauoista. Kun eteen tulee oikeita työtehtäviä ollaan niin kiireisiä että pitää jäädä illaksi töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on töissä tyyppejä jotka valittavat miten kiire on mutta sitten on kuitenkin aikaa käydä kaikissa kissanristiäisissä työajalla ja kursseilla minkä tulokset eivät näy työnteossa mitenkään, puhumattakaan ylipitkistä tauoista. Kun eteen tulee oikeita työtehtäviä ollaan niin kiireisiä että pitää jäädä illaksi töihin.
Näitä kyllä riittää. Entinen työkaveri sai kinuttua esimieheltä luvan tulla aikaisemmin töihin kun on niin paljon töitä... kyllähän se kahvilla istuminen ja lehden lukeminen tietysti töistä käy... Tästä tietysti kertyi ylityötunteja jotka piti ylimääräisinä lomapäivinä.
Stressiä pukkaa?
Voit vaikuttaa siihen itse. Hoida ja huolla itseäsi paremmin.
Siis mihin sulla nyt menee hermot?
Mua ärsyttää, että muakin välillä ottaa aivoon tuollaiset minimaalisen pienet jutut. Täysin merkityksetln asia, mutta silti aina ottaa hermoon, kun tulee silmien eteen :D
Vierailija kirjoitti:
Asiat on hyvin kun on pienet ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat on hyvin kun on pienet ongelmat.
Ei tunnu olevan tuon aloituksen perusteella, hyvin vaikealta vaikuttaa hänen elämä.
Hih hih