kerronko ex nykyiselle......
Kerronko ex mieheni uudelle että tämä mies on pettänyt häntä jo useamman kuukauden minun kanssa?
Meillä on tämän mun ex kanssa seksisuhde,joo tiedän olevani kusipää ja tietty tää mieski tosi kusipää kun kihlattuaan pettää ovat olleet kihloissa kuukauden ja en halua ja havittele exää takaisin se aika on ollut ja mennyt.Exäni on ns.auervaara osaa liehitellä puhua vaikka lumen mustaksi ja totuuden valheeksi,oli oikein hunsvotti kun olin hänen kanssaan joten jätin nyt vaan pidän vähä hauskaa tässä-
Eli kerronko vai en`?
Kommentit (13)
Osottaisit vain oman katkeruutesi kertomalla.
Kerro nyt heti ja tule sitten kertomaan meille mitä se sanoi.
Minusta olisi reilua kertoa, mutta kerro toki ´me`muodossa asia, niinkuin sanoit, olet myös kusipää. säästä nyt toinen nainen turhalta kärsimykseltä.
Lopeta suhde, äläkä kerro siitä vaikka mieli tekisi. Lopeta kaikki yhteydenpito siihen mieheen.
Eli: vetäydy tilanteesta mahdollisimman vähin vahingoin. Ota opiksi virheistäsi ja jatka elämääsi.
Ei vttu🤣🤣🤣🤣🤣
Mistä tätä mongoloidi porukkaa tulee 🤣🤣🤣🤣
Nyt tietysti ap pamahtaa paksuksi exällesi ,niin ehkä odotatte vauvaa kihlatun kanssa yhtäaikaa.
Nie olin tyhmä ja kerroin... exä sai käännettyä tilanteen nykyisen kannalta siihen, että olen hullu. Olin naivi kun halusin kertoa. Nykyisin tästä kärsii vain minä ja 14.v lapsi, jolle nykyinen ja exä kertoo, minun halunneen pahaa heidän suhteelleen heti alusta alkaen ja tehden sen valehtelemalla.
Kadun sitä, että suostuin seksiin kerran eromme jälkeen, vaikka itse exän olin jättänytkin. Puheet nykyisestä oli myös todella rumia ja minua harmitti tämän naisen puolesta ihan tosissaan.
Terveiset vain Valkeakoskelle!
En siis kertoisi, antaisin ihmisten jatkossa tehdä omat virheensä ihan itse.
Lopettaisin 'hauskanpidon' ja liukenisin.
Jos kerrot, varaudu siihen että auervaaratyyppinen miekkonen saa tarinan kääntymään juuri niin, että vonkaat exääsi takaisin. Lisäksi pönkität exäsi egoa sillä, että te molemmat naiset haluatte hänet itsellenne. Irtaudu ja jatka elämääsi. Parasta mitä voit itsellesi tehdä.
Vaikea kysymys. Itse olisin vastaavassa tilanteessa todella toivonut, että miehen ex olisi oksentanut kaikki valheet ja sotkut mitä heidän eronsa ja meidän suhteen alkuaikojen paikkeilla tapahtui. Paljon sainkin kaivettua kaikenlaista sontaa esiin, mutta vielä jäi varteenotettava epäilys, että jotain jäi pimentoon. Ja se kaivelee, ihan loputtomasti. Välillä mietin eroa tämän takia vielä vuosien jälkeen. Mutta vaikea sanoa, onko tämä sun exäsi uusi samalla lailla pakkomielteinen totuuden suhteen vai olisiko mieluummin tietämättä.
Mutta mitä sinä siitä kuviosta oikein edes saat?
Otat oman osasi k -päisyydestäsi ja vastuustasi ja kerrot etkä pakota toista elämään valheessa ...
Olet alhaisinta saastaa exäsi kanssa ja ansaitsette toisenne.
Mä sain joskus tietää että ex on jo jonkun aikaa pyörittänyt myös toista naista.
Laitoin tälle naiselle kuvakaappaukset kaikista viestittelyistä exän heppikuvineen ja ehdotteluineen joista näki päivämäärät.
Olisin itsekin halunnut tietää kun eikä ex olisi itse ikinä kertonut mitään. Ei tuokaan nainen sit joutunut enempää elämään valheessa ja heittämään elämäänsä hukkaan kusettajan kanssa. Jälkeenpäin olen saanut tietää ainakin neljästä muusta naisesta mun suht en aikana ja tuon suhdevirityksem jälkeen on ollut ainakin saman verran lisää. Ei tässä kumpikaan meistä naisista ainakaan hävinnyt mitään.
Tottakai kerrot!