Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaako sinua kuukautissuojien ostaminen?

Vierailija
07.09.2022 |

Ostatko mitä haluat ja ihan normisti kuten muitakin ostoksia, vai liikutkot aina intiimihygienia hyllyjen välissä mahdollisimman nopeasti yrität piilottaa ne sidepaketit muiden ostosten sekaan?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on itsepalvelukassat.

Vierailija
22/31 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäisenä nolotti, koska kuukautisia pidettiin niin nolona asiana. Enää ei aikuisena nolota, kun ymmärsin, että kuukautiset ja niihin tarvittavat hygieniatuotteet on ihan normaali juttu. Toivottavasti enää nuorille ei opeteta, että kuukautisia pitäisi jotenkin hävetä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta wc-paperin ostaminen kylläkin. 😅

Vierailija
24/31 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai 45-vuotiaana kun toisilla on jo menkat loppuneetkin? Ei nolota, ehkä ostan viimeisiä vuosia tai jopa kertoja.

Vierailija
25/31 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetti 14-15-vuotiaana, äidiltäkään en uskaltanut kysyä apua ostoksissa, mutta pääsin asiassa parissa vuodessa eteenpäin. 

Vierailija
26/31 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nolota. Meillä miestä Nolottaa jos pyydän tuomaan. Minä joudun ostamaan kondomitkin. Mitä noloa niissä on.

Mulla oli onneksi sellainen isä, että hänkin haki siteitä ihan ujoilematta tarvittaessa. Samoin hakee puolisoni meidän tyttärellemme. Itse käytän kuukuppia ja vain satunnaisesti siteitä. Olen myös ainakin yrittänyt kasvattaa poijallemme mutkattoman suhtautumisen kuukautisiin/siteisiin.

Ei se ole vessapaperia kummempaa.

Vierailija
27/31 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen, joten ei nolota. Maailman luonnollisin asia. 

Vierailija
28/31 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nolota. Meillä miestä Nolottaa jos pyydän tuomaan. Minä joudun ostamaan kondomitkin. Mitä noloa niissä on.

Mulla oli onneksi sellainen isä, että hänkin haki siteitä ihan ujoilematta tarvittaessa. Samoin hakee puolisoni meidän tyttärellemme. Itse käytän kuukuppia ja vain satunnaisesti siteitä. Olen myös ainakin yrittänyt kasvattaa poijallemme mutkattoman suhtautumisen kuukautisiin/siteisiin.

Ei se ole vessapaperia kummempaa.

Hyvä isä!

Meillä on samanlainen, osaa jopa ostaa oikeaa merkkiä ja laatua.

Vierailija
29/31 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nolottaa nämä aloitukset koskien aihetta ! Ketä kiinnostaa. 

Vierailija
30/31 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nolottaisi.

M14

Vierailija
31/31 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa .... minä pidin esitelmän kirjasta luolakarhun klaanista koulussa ja siitä miten rätit selitettiin siinä kirjassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme