Nolottaako sinua kuukautissuojien ostaminen?
Ostatko mitä haluat ja ihan normisti kuten muitakin ostoksia, vai liikutkot aina intiimihygienia hyllyjen välissä mahdollisimman nopeasti yrität piilottaa ne sidepaketit muiden ostosten sekaan?
Kommentit (31)
Alaikäisenä nolotti, koska kuukautisia pidettiin niin nolona asiana. Enää ei aikuisena nolota, kun ymmärsin, että kuukautiset ja niihin tarvittavat hygieniatuotteet on ihan normaali juttu. Toivottavasti enää nuorille ei opeteta, että kuukautisia pitäisi jotenkin hävetä.
Ei, mutta wc-paperin ostaminen kylläkin. 😅
Ai 45-vuotiaana kun toisilla on jo menkat loppuneetkin? Ei nolota, ehkä ostan viimeisiä vuosia tai jopa kertoja.
Hävetti 14-15-vuotiaana, äidiltäkään en uskaltanut kysyä apua ostoksissa, mutta pääsin asiassa parissa vuodessa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ei nolota. Meillä miestä Nolottaa jos pyydän tuomaan. Minä joudun ostamaan kondomitkin. Mitä noloa niissä on.
Mulla oli onneksi sellainen isä, että hänkin haki siteitä ihan ujoilematta tarvittaessa. Samoin hakee puolisoni meidän tyttärellemme. Itse käytän kuukuppia ja vain satunnaisesti siteitä. Olen myös ainakin yrittänyt kasvattaa poijallemme mutkattoman suhtautumisen kuukautisiin/siteisiin.
Ei se ole vessapaperia kummempaa.
Olen aikuinen, joten ei nolota. Maailman luonnollisin asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nolota. Meillä miestä Nolottaa jos pyydän tuomaan. Minä joudun ostamaan kondomitkin. Mitä noloa niissä on.
Mulla oli onneksi sellainen isä, että hänkin haki siteitä ihan ujoilematta tarvittaessa. Samoin hakee puolisoni meidän tyttärellemme. Itse käytän kuukuppia ja vain satunnaisesti siteitä. Olen myös ainakin yrittänyt kasvattaa poijallemme mutkattoman suhtautumisen kuukautisiin/siteisiin.
Ei se ole vessapaperia kummempaa.
Hyvä isä!
Meillä on samanlainen, osaa jopa ostaa oikeaa merkkiä ja laatua.
Minua nolottaa nämä aloitukset koskien aihetta ! Ketä kiinnostaa.
Jaa .... minä pidin esitelmän kirjasta luolakarhun klaanista koulussa ja siitä miten rätit selitettiin siinä kirjassa.
Onneksi on itsepalvelukassat.