Tuntuuko teistä muista sille, että muut ihmiset kyttää ja vahtaa teidän tekemisiä?
Kun itse vainoharhaisena ihmisenä minusta tuntuu koko ajan siltä. Esim. vessassa käynnitkin on todella ahdistavia mulle, jos tiedän että lähistöllä on muita. Musta tuntuu, että ne kuuntelee mun vessakäynnitkin.. Tämä nyt oli vain yksi esimerkki vainoharhaisuudestani. Mutta tuntuuko muistakin tältä?
Kommentit (10)
Ei, en usko että mun puuhat kiinnostaa ketään. Ja jos kiinnostaa niin mitä sitten?
Kukaan ei kuuntele kenenkään vessassa käyntejä.
Haha täällä toinen vainoharhainen! Esim postilaatikolle omakotialueella kun menen tuntuu että tuijottavat. Myös kaupassa tunnen silmät selässä. Voi voi...
Kaikki naapurit ympärilläni ovat jääneet etätöihin vain voidakseen kytätä mnua päivät pitkät! Ala,- ja yläkerrassa ja seinän takana!! Ei hetken rauhaa minulla eläkeläisellä!
Kyllä. Esimies on jatkuvasti kyttäämässä. Haluaisin tehdä rauhassa "etätöitä", mutta koko ajan kysellään erilaisten tuotosten perään. Ja teamsissa pitää olla kamera päällä, vaikea puuhata omia hommia.
Kyllä sen tietää että seurataan, varsinkin nettikäyttöä. Luultavasti niillä on tekniikka millä omaa tietokonenäyttöä peilataan etätyöyhteydellä minun tietämättä.
Joo aina kun menen ulos. Oktaloalue
Ei tunnu. Ongelma tuossa on se, että pidät itseäsi niin tärkeänä että tekemisesi kiinnostaisivat muita. Näin tuskin on. Ihmisiä oikeasti kiinnostavat muut ihmiset hyvin harvoin.