Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin parisuhdeterapiaan yksin kun mies ei halunnut

Vierailija
07.09.2022 |

Ja lopputulemana terapeutti neuvoi lähtemään suhteesta heti. Seuraava osoite on turvakoti.
Minä kun luulin olevani järkevä ihminen, enkä tajunnut miten pahassa jamassa olen =(
Pakkailen täällä nyt ja lähden ennenkuin mies tulee töistä

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että muistit meille kertoa kesken pakkaamisen. 

Vierailija
2/15 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava aihe, noloa sinulle että käytät sitä tarinasi pohjana. Jos tuo olisi oma tilanteesi, et kirjoittasi siitä vaan olit jo matkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viikko sitten olin vaimon kanssa parisuhdeterapiassa. Piti lähteä kesken pois kun alkoi nalkuttamaan.

Vierailija
4/15 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakava aihe, noloa sinulle että käytät sitä tarinasi pohjana. Jos tuo olisi oma tilanteesi, et kirjoittasi siitä vaan olit jo matkalla.

Mulla on kuitenkin työpäivä ja joudun päivystämään koneella vielä hetken. Pesukonekin käy vielä.

Ap

Vierailija
5/15 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi kertoa kenellekään oikeassa elämässä. Hävettää niin paljon. Onneksi edes täällä voi avautua, yleensä kyllä saa vain kuraa niskaan.

Vierailija
6/15 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sitten vähän niin kuin meilläkin. : ) Vaimo sentään tuli sen yhden kerran ja toista ei sitten enää tullitkaan kun kaikki vika ei ollutkaan minussa. Kävin sitten yksin loppuun ja otin sen eron. 

Vierailija
7/15 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi kertoa kenellekään oikeassa elämässä. Hävettää niin paljon. Onneksi edes täällä voi avautua, yleensä kyllä saa vain kuraa niskaan.

Siis satuhan tämä on mutta ota jumalauta nyt ne pyykit koneesta ja mene sinne turvataloon.

Vierailija
8/15 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuitenkin työpäivä ja joudun päivystämään koneella vielä hetken. Pesukonekin käy vielä.

Ap

Muista myös silittääkin ennen kuin lähdet. Ja mehustaa ne marjat.

Vierailija
9/15 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kodin siistiksi, lapun pöydälle ja nyt olen täällä turvakodissa. Juttelin henkilökunnan kanssa, sitten näytettiin asunto ja tuotiin jääkaappiin ruokaa. Juon nyt kahvia ja mietin mitäs seuraavaksi. Ehdotuksia?

Ap

Vierailija
10/15 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tilanteestasi, miksi piti oikein turvakotiin lähteä?

Mä kävin myös terapeutilla, yksin. Hän vain kyseenalaisti kaikki havaintoni puolisosta.

Vierailija
11/15 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tilanteestasi, miksi piti oikein turvakotiin lähteä?

Mä kävin myös terapeutilla, yksin. Hän vain kyseenalaisti kaikki havaintoni puolisosta.

Miehen mustasukkaisuusharhat siinä pisteessä, että fyysisen väkivallan riski suuri. Tähän asti henkistä alistamista, vainoamista, rajoittamista ja vessan oven pisti päreiksi.

Ap

Vierailija
12/15 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai turvakotiin noin vain muuteta eikä yksikään terapeutti käske lähtemään suhteesta.

Vierailija
13/15 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai turvakotiin noin vain muuteta eikä yksikään terapeutti käske lähtemään suhteesta.

Eikös juuri turvakoti ole se paikka jonne pääsee heti kun akuutti tilanne päällä

Vierailija
14/15 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan varmasti voi kehottaa lähtemään suhteesta jos kokee, että asiakas on vaarassa joutua pahoinpitelyn tai pahemman uhriksi. 

Ja turvakotiin voi nimenomaan mennä akuuttitilanteessa turvaan. Mä jouduin kerran menemään kun silloinen poikaystävä oli mennyt psykoosiin ja kuvitteli ihan hulluja, olin mm. Mossadin agentti ja tullut tap pamaan häntä, ja hän aikoo tehdä sen mulle ensin. Onnistuin pakenemaan.

Vierailija
15/15 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelit, että antavat asiakkaidensa jäädä hakattavaksi, koska käskeminen on no-no?