Menin parisuhdeterapiaan yksin kun mies ei halunnut
Ja lopputulemana terapeutti neuvoi lähtemään suhteesta heti. Seuraava osoite on turvakoti.
Minä kun luulin olevani järkevä ihminen, enkä tajunnut miten pahassa jamassa olen =(
Pakkailen täällä nyt ja lähden ennenkuin mies tulee töistä
Kommentit (15)
Vakava aihe, noloa sinulle että käytät sitä tarinasi pohjana. Jos tuo olisi oma tilanteesi, et kirjoittasi siitä vaan olit jo matkalla.
Mä viikko sitten olin vaimon kanssa parisuhdeterapiassa. Piti lähteä kesken pois kun alkoi nalkuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vakava aihe, noloa sinulle että käytät sitä tarinasi pohjana. Jos tuo olisi oma tilanteesi, et kirjoittasi siitä vaan olit jo matkalla.
Mulla on kuitenkin työpäivä ja joudun päivystämään koneella vielä hetken. Pesukonekin käy vielä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että muistit meille kertoa kesken pakkaamisen.
En voi kertoa kenellekään oikeassa elämässä. Hävettää niin paljon. Onneksi edes täällä voi avautua, yleensä kyllä saa vain kuraa niskaan.
Meni sitten vähän niin kuin meilläkin. : ) Vaimo sentään tuli sen yhden kerran ja toista ei sitten enää tullitkaan kun kaikki vika ei ollutkaan minussa. Kävin sitten yksin loppuun ja otin sen eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi kertoa kenellekään oikeassa elämässä. Hävettää niin paljon. Onneksi edes täällä voi avautua, yleensä kyllä saa vain kuraa niskaan.
Siis satuhan tämä on mutta ota jumalauta nyt ne pyykit koneesta ja mene sinne turvataloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kuitenkin työpäivä ja joudun päivystämään koneella vielä hetken. Pesukonekin käy vielä.
Ap
Muista myös silittääkin ennen kuin lähdet. Ja mehustaa ne marjat.
Jätin kodin siistiksi, lapun pöydälle ja nyt olen täällä turvakodissa. Juttelin henkilökunnan kanssa, sitten näytettiin asunto ja tuotiin jääkaappiin ruokaa. Juon nyt kahvia ja mietin mitäs seuraavaksi. Ehdotuksia?
Ap
Kerro tilanteestasi, miksi piti oikein turvakotiin lähteä?
Mä kävin myös terapeutilla, yksin. Hän vain kyseenalaisti kaikki havaintoni puolisosta.
Vierailija kirjoitti:
Kerro tilanteestasi, miksi piti oikein turvakotiin lähteä?
Mä kävin myös terapeutilla, yksin. Hän vain kyseenalaisti kaikki havaintoni puolisosta.
Miehen mustasukkaisuusharhat siinä pisteessä, että fyysisen väkivallan riski suuri. Tähän asti henkistä alistamista, vainoamista, rajoittamista ja vessan oven pisti päreiksi.
Ap
Ei kai turvakotiin noin vain muuteta eikä yksikään terapeutti käske lähtemään suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai turvakotiin noin vain muuteta eikä yksikään terapeutti käske lähtemään suhteesta.
Eikös juuri turvakoti ole se paikka jonne pääsee heti kun akuutti tilanne päällä
Vierailija kirjoitti:
No ihan varmasti voi kehottaa lähtemään suhteesta jos kokee, että asiakas on vaarassa joutua pahoinpitelyn tai pahemman uhriksi.
Ja turvakotiin voi nimenomaan mennä akuuttitilanteessa turvaan. Mä jouduin kerran menemään kun silloinen poikaystävä oli mennyt psykoosiin ja kuvitteli ihan hulluja, olin mm. Mossadin agentti ja tullut tap pamaan häntä, ja hän aikoo tehdä sen mulle ensin. Onnistuin pakenemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelit, että antavat asiakkaidensa jäädä hakattavaksi, koska käskeminen on no-no?