Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomio! Perjantaina saa ostaa alkoholia kaupasta vasta 9 minuuttia myöhemmin kun normaalisti!!! Klo 09:09!!

Vierailija
07.09.2022 |

Ei kannata olla tasan 9 kassalla kaljojen kanssa, niitä ei myydä kun vasta 9 minuuttia yli!!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009053802.html

ALKOT aukeavat perjantaina 9.9. poikkeuksellisesti vasta yhdeksän jälkeen. Syynä on FASD-päivän kampanja, jonka tavoitteena on lisätä raskautta suunnittelevien ja odottavien äitien tietoisuutta alkoholin haitallisuudesta raskauden aikana.

Mukana kampanjassa ovat Alkon lisäksi myös R-kioskit ja S-ryhmän myymälät eli Prismat, S-marketit, Food Market Herkut, Alepat, Salet ja ABC:t ympäri Suomen.

Alkoholinmyynti aloitetaan kaikissa liikkeissä 9 minuuttia tavallista myöhemmin.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys ettei ahne k-ryhmä osallistu!

Vierailija
2/61 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä auttaa? Koko päivän kiinni, tai koko VL.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tällähän on varmasti suuri merkitys asian kannalta

Vierailija
4/61 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten muutenkaan kukaan menee Alkoon ostoksille klo 9, paitsi ehkä opiskelijat jonkun jäynän takia.

Mulla tekee pahaa ajatellakin niitä pulloja tuohon aikaan vuorokaudesta, vaikka illalla sitten ovat hyvinkin viehättäviä ;) Tai oikeastaan en edes ikäänkuin havaitse koko asiaa ennen kuin joskus klo 18 lähtien. Ihmismieli on sillä lailla ihmeellinen.

Vierailija
5/61 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ei mammat aamulla mahat pömpöttäen saa sidukkaa 9 aikaan ja lähtee pois ja raitistuu... Vai mikä oli pointti?

Vierailija
6/61 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätys ettei ahne k-ryhmä osallistu!

Kesko on itsenäisten yrittäjien verkosto, joten on aika vaikeaa antaa määräystä joka koskisi kaikkia.

Vierailija
7/61 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vii juma, just kun sain kelan palkan ja oitäs osta lisää polttoainetta kroppaan

Vierailija
8/61 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetin hurskastelijat! Jos ei raskaana oleva itse ymmärtää olematta ilman alkoholia, niin mitä siinä hyödyttää seisottaa muutamia asiakkaita 9 ylimääräistä minuuttia. Aniharva alkoholiostoksilla on siihen aikaan, mutta jos sattuisi olemaan se viikonlopun kauppareissu perjantaiaamuna niin suututtaisi turha seisottaminen. Vaihtaisin kauppaa.

Vierailija
9/61 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten muutenkaan kukaan menee Alkoon ostoksille klo 9, paitsi ehkä opiskelijat jonkun jäynän takia.

Mulla tekee pahaa ajatellakin niitä pulloja tuohon aikaan vuorokaudesta, vaikka illalla sitten ovat hyvinkin viehättäviä ;) Tai oikeastaan en edes ikäänkuin havaitse koko asiaa ennen kuin joskus klo 18 lähtien. Ihmismieli on sillä lailla ihmeellinen.

Kyllä kaikki elintarvikeostokset tulee joskus tehtyä heti aamusta. Etenkin mökille lähtiessä. Eihän se ostohetki ole sama kuin käyttöönottohetki. Eipä ole vielä ikinä tullut korkattua heti kassan jälkeen, osa voi olla kuukausiakin korkkaamatta.

Vierailija
10/61 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on taas tyhjänpäiväinen juttu!

T absolutisti.

Vierailija
11/61 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkaa vasta kun olet kuivilla.

Vierailija
12/61 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EROA SANNA!!!1

Miten Sanna nyt pärjää, kun ei saa haettua lestiä heti kun herää?

Vierailija
13/61 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mäkään ymmärtänyt, kunnes yritin kerran ennen aamuyhdeksää ostaa pullo kombutsaa. Otti vähän korvaan, kun kassaneiti sanoo, että valitettavasti emme myy alkoholituotteita ennen kello yhdeksää. Onneksi ei ollut ruuhkaa, mutta varmaan joku siellä jonossa mietti, että voi voi, niin normaalin näköinen täti-ihminen tuokin... 

Vierailija
14/61 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetin hurskastelijat! Jos ei raskaana oleva itse ymmärtää olematta ilman alkoholia, niin mitä siinä hyödyttää seisottaa muutamia asiakkaita 9 ylimääräistä minuuttia. Aniharva alkoholiostoksilla on siihen aikaan, mutta jos sattuisi olemaan se viikonlopun kauppareissu perjantaiaamuna niin suututtaisi turha seisottaminen. Vaihtaisin kauppaa.

Aika pinkeä olet jos 9 minuuttia jo suututtaa 🙄

Vielä kun tuon tietää etukäteen.

Vierailija
15/61 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spurgut ostaa torstaina extran ja meno jatkuu xD

BTW

9/9/9/9 = 36

3+6=9

Vierailija
16/61 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu tällähän on varmasti suuri merkitys asian kannalta

Niinpä, vähän veikkaan ettei ole raskaana ne tyypit, jotka ostamassa alkoa heti aamuysiltä.

Vierailija
17/61 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pinkeä olet jos 9 minuuttia jo suututtaa 🙄

Vielä kun tuon tietää etukäteen.

Tämä. Vaihtaisi kauppaa... Heh heh.

Vierailija
18/61 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksumpaa ois lopettaa illalla alkon myynti 9 min aiemmin. Silloin käy enemmän asiakkaita. Ysiltä lähinnä eläkeläisiä.

Vierailija
19/61 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Miten mä kestän?

Ai niin, mä olen töissä tuolloin.

Vierailija
20/61 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alko aukeaa kymmeneltä, niin alkaako sielläkin myynti vasta yhdeksän minuuttia yli?