Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiringit rouvilla

Vierailija
07.09.2022 |

Uusi villitys. Aikaisemmin puhuttiin nuorten tyttöjen seksiringeistä. Nyt noita juttuja on myös kotirouvilla. Kierrättävät nuorempia miehiä keskenään. Osa miehensä luvalla ja osa salaisesti. Mä olen 20 v. nuorimies ja olen puolen vuoden aikana harrastanut seksiä tuollaisessa ringissä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarkemmin. Mitä se rinki käytännössä tarkoittaa?

Vierailija
2/4 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällainen fantsu tällä kertaa. Käypäs paikallisen ely-keskuksen neuvonnassa, sieltä antavat ohjeita kuinka olla yhteydessä te-toimistoon. Saat samalla myös raitista ilmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena miehenä seksisuhde naimissa olevaan rouvaan, jonka sinkku-ystävättären asuntoa käytimme asunnon haltijan suostumuksella seksileikkeihimme. Tämä rouva olisi halunnut minun rakastelevan myös hänen ystävättärensä kanssa, ja tämäkin oli ilmeisen kiinnostunut asiasta, mutta minun puoleltani ei kemiat toimineet.

Tämä rouva on ollut minun rakastelukumppaneistani varmaan hekumallisin. Uhkean paksut reidet, märkä pillu, jonka imi kaiken mikä kiveksistä irtosi. Siinä koulussa kasvoi pojasta mies.

Vierailija
4/4 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli nuorena miehenä seksisuhde naimissa olevaan rouvaan, jonka sinkku-ystävättären asuntoa käytimme asunnon haltijan suostumuksella seksileikkeihimme. Tämä rouva olisi halunnut minun rakastelevan myös hänen ystävättärensä kanssa, ja tämäkin oli ilmeisen kiinnostunut asiasta, mutta minun puoleltani ei kemiat toimineet.

Tämä rouva on ollut minun rakastelukumppaneistani varmaan hekumallisin. Uhkean paksut reidet, märkä pillu, jonka imi kaiken mikä kiveksistä irtosi. Siinä koulussa kasvoi pojasta mies.

Huonoa on ollut joko oppi ta opetettava. Et ole päässyt vauva.fi sivustoa pidemmälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi