Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on pahempaa, isän kuolema vai olematon isä?

Vierailija
06.09.2022 |

Minusta hyvä vaikkakin kuollut isä on parempi, täysin olematon isä on pahempi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä vielä, ei oo olematon isä vielä kuollu.

Vierailija
2/25 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isä lähti kun olin leikki-ikäinen. Hyvin selvisin, en muista kaivanneeni eikä hänkään vissiin minua. Varmaan silloin pienenä kaipasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu siitä, oliko se kuollut isä minkälainen. Jos oli hyvä isä, menetys oli suunnattoman suuri.

Vierailija
4/25 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 11vuotias tyttö kun ainoa huoltajan isä kuoli.Siitä alkoi elämäni helvetti.Olisipa isä elänyt edes siihen asti kun olisin ollut aikuinen.

Vierailija
5/25 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleva isä on se kaikkein pahin. Se solvaa ja on väkivaltainen. Kokemusta on.

Vierailija
6/25 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minulla ollut joskus isä, edes hetken. Sen sijaan jouduin elämään lapsuuteni väkivaltaisen hirviön kanssa.

Vierailija
7/25 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isä lähti kun olin leikki-ikäinen. Hyvin selvisin, en muista kaivanneeni eikä hänkään vissiin minua. Varmaan silloin pienenä kaipasin.

Isäni ei ollut kuvioissa sen jälkeen kun olin viisivuotias. Nyt vanhemmiten on minulle selvinnyt, että olisi ollut paremmat lähtökohdat elämälle, jos olisi ollut toimiva lapsuuden koti.

Vierailija
8/25 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet keiden isä on kuollut pillittelee isänsä perään ja suuttuu melkein kun sanoo, että olisit onnellinen että sulla sentään oli hyvä isä. Eivät siis näe omaa pillunsilmäänsä pidemmälle.

Vierailija
9/25 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut isä on parempi kuin isä joka on olematon.Olematon=ei läsnä oleva isä on oikeasti emontaalisesti hylännyt lapsensa,mikä on pahinta.Kuollut isä ei ole .

Jari Sinkkonen (psykologi)on näin sanonut.

Vierailija
10/25 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet keiden isä on kuollut pillittelee isänsä perään ja suuttuu melkein kun sanoo, että olisit onnellinen että sulla sentään oli hyvä isä. Eivät siis näe omaa pillunsilmäänsä pidemmälle.

Ehkä se isukki olikin se pillunsilmän, tai perseensilmän, vakkarivieras, ja siksi niin kova itku.

Vierailija
11/25 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä on kumminkin eri asia kuin siittäjä - kyllä isän tehtävänä on olla lapsillensa tukena ja roolimallina.

Vierailija
12/25 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni ei ollut kuvioissa sen jälkeen kun olin viisivuotias. Nyt vanhemmiten on minulle selvinnyt, että olisi ollut paremmat lähtökohdat elämälle, jos olisi ollut toimiva lapsuuden koti.

Totta turiset. Äiti ei ollut se kaikista vakain tai turvallisin. Miksi ei isä voinut pitää mitään yhteyttä. Noh, aikuisena olen vuosien terapian jälkeen kutakuinkin tasapainossa. Jotain pientä jäi.

Vierailija
13/25 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne eivät osaa ajatella omaa napaansa pidemmälle.

Vierailija
14/25 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu siitä, milloin ja missä olosuhteissa isä kuolee, ja siitäkin millainen se isä on.

Vierailija
15/25 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä on kumminkin eri asia kuin siittäjä - kyllä isän tehtävänä on olla lapsillensa tukena ja roolimallina.

Eivät lapset mistään isästä mallia ota, vaan kavereistaan.

Vierailija
16/25 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden aina ja kaikesta valittavan kaverin isä ajoi kolarin kun kaveri oli lukiossa. Varmaan teki sen tahallaan, kun ei enää jaksanut perhettään.

Vierailija
17/25 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kaivata sellaista mitä ei ole ollut.

Vierailija
18/25 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikin voi pitää yhteyttä isäänsä vaikka äitinsä kuinka mustamaalaisi eron jälkeen yksin jätettyä isää.

Vierailija
19/25 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein niille, keiden isät on kuolleet. 

HAHHHHHHAAAAAAHAAA

Ette ansainneet isiänne.

Kannattiko olla niin raskas, että isäkin kuoli?

Eipä se isän kuolema tuntunut yhtään miltään tai muuttanut elämääni mihinkään.

Vierailija
20/25 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematonta isää ei ole olemassakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän