Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

moikka! vauvan liikkeistä rv22?

28.10.2006 |

Terve!

ajattelinpa sitten kysyä täältä kun hmm ehkä huolehdin turhaan :) Olen nyt rv22 ja ensimmäistä odottelen mutta en ole kolmeen päivään tuntenut mitään liikkeitä masussa :( ja ajattelin si kysäistä et onko se normaalia ettei aina mitään kuulukaan. :)

T:mari

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen oli todella hiljainen masuasukki, usein en tuntenut liikkeitä edes pidemmällä raskaudessa, saatikka noilla viikoilla. Nyt kaksosia odottaessa sama juttu, viime viikolla meni kaksi päivää jolloin en tuntenut mitään ja taas toissa pivänä en tuntenut mitään vuorokauteen. Ne on niin yksilöitä jo masussa, ja riippuen missä sinulla on istukka etc. Liikkeiden laskemine alkaa vasta myöhemmin, muistaaksein viikolla 30 tienoilla..

Niin ja minulla myös rv 22 :)

Vierailija
2/6 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uudelleen synnyttäjä ja oli tossa päiviä ettei tuntenut liikkeitä ja silti huolestuin vaikka tiedän että tässä vaiheessa voi niin olla!!!

Mutta siis ihan normaalia on!

Mukavaa odotusta!

L+5+S RV 19+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huolestun myös jos liikkeitä ei päivittäin tunnu, mutta aina oon ollu turhaan huolissani!

Kyllä ne sit taas muutaman huilipäivän jälkeen tuntuu ja ehkä entistä voimakkaampina!

Mulla ainakin tuo masukki heiluu päivittäin jo niin kovaa, että kai se tarvii sit välillä lepopäiviä!

Vierailija
4/6 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin yleensä liikkeet saa tuntumaan. Tosin ei vielä välttämättä tunnut silläkään konstilla noilla viikoilla. Neuvolaankin voit soittaa maantaina ja pyytää päästä sydänääniä kuuntelemaan, jos ei ala liikkeitä tuntua, niin saat sitten sen jälkeen rauhan.

Vierailija
5/6 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva kasvaa paljon ja nukkuu myös paljon joten voi mennä päiviä ettei liikkeitä tunnu. Kaikki on varmasti ihan kunnossa!

Vierailija
6/6 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hätäännyn kyllä heti jos ei liikkeitä tunnu yhden pvän aikana. Mulla on noita kipeitä supistuksia ollut jo muutaman vkon ja se lisää huolta.

Rv22+1