Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä sinkuille: miten koet yksin olon? Entä miten pyörität arkea?

Vierailija
06.09.2022 |

Onko taloudellisesti tiukkaa sinkulla kun vastaa yksin kaikista laskuista ja menoista. Olen ollut sinkku 8 vuotta ja pärjään taloudellisesti mielestäni ihan hyvin. Normaali keskiverto tulot. Tietty 2 sijoitusyksiötä ja oma kerrostalo kaksio. Lukenut ja saanut käsityksen että yksin elävillä kovin tiukkaa olisi. En koe itseäni siihen ryhmään. Miten sinä koet elämäsi sinkkuna? Onko talous kuinka tiukkaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan olla sinkku. On vapaa tekemään mitä vain milloin vain. Olen hyvätuloinen, minulla on säästöjä ja sijoituksia, olen taloudellisesti hyvässä asemassa.

Vierailija
2/7 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sinkkuna ole paljon arjessa pyöritettävää ja kaikki tulot saa käyttää itseensä, jos ei ole lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täs kummempia. Töitä riittää ja rahaa ihan sopivasti. Ei mitään valittamista.

Vierailija
4/7 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus on leppoisaa. Ajan, rahat ja kaiken voi käyttää oman halun mukaan.

Vierailija
5/7 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan yksinoloa ja -eloa. Taloudelisesti pärjään ihan hyvin. Samoin kuin aloittajalla, minulla on keksivertotulot, oma talo ja pari sijoitusasuntoa. Sen sijaan, toisin kuin aloittaja, ymmärrän, että vaikka minulla onkin näin, moni yksinelävä on tiukulla ja tämä on ihan tilastollinen fakta myös.

Vierailija
6/7 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tiukkaa, Muuten koen oloni hyväksi, viihdyn yksin, enkä halua minkäänlaista suhdetta. Rahasta vaan on aina pulaa.

Vierailija
7/7 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki rullaa vallan mainiosti. Ei ole tiukkaa rahasta, omia mieluisia juttuja voi puuhastella kaikessa rauhassa kun ei ole kukaan kertomassa mitä ja miten asiat pitää tehdä.