Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä oma miesmaku naurattaa

Vierailija
06.09.2022 |

Esim. pitänyt joskus David Copperfieldiä komeana. Herran jests jäiks. Tosin yks joka oli vähän samantapainen oli vähän homppelin tapainen, vaikka ei kai ollut. Enpä kaipaile etityisemmin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 💩 huumorintaju JA miesmaku. Huomasin sulavani rapajuopolle.

Tod. pysyn sinkkuna.

Vierailija
2/6 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas nuorena pidin milfeistä. Nyt setämiehenä kuolaan pikkutyttöjen (20-25v) perään. Että ei oo helppoa miehilläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maku ei perustu järkeen eikä sitä voi järjellä muuttaa. Onnekas on se jolla on sattumalta tuntee vetoa vain fiksuihin.

Vierailija
4/6 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas nuorena pidin milfeistä. Nyt setämiehenä kuolaan pikkutyttöjen (20-25v) perään. Että ei oo helppoa miehilläkään.

Mä oon naisena vähän samanlainen. Kun olin 20, mun sekä julkkis- että tosielämän ihastukset oli 40-60 v. Nyt olen itse viisikymppinen ja yli kolmekymppiset miehet ei enää nappaa ollenkaan.

Vierailija
5/6 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä nuo pikkutyttöjä ole, vaan kypsiä ihania panonaisia. Tuo 25v on muuten Leon maksimi-ikä naiselle.

M41

Vierailija
6/6 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekoissa Selviytyjissä siellå saarella oli se blondi ja brunette jotka teki alaston kuvia nettiin, niille runkkasin muutamia kertoja silloin parikyt vuotta sitten. jälkeenpäin näin ne kaks ja eivät olleet mitenkään viehättäviä edes. nykyään pidän leveistä lantioista.