Sen sijaan että lounaspaikat nostavat hintojaan, eikö olisi parempi että laittaisivat vaikka sen epäterveellisen jälkipalan oman maksunsa taakse?
Minä haluaisin edelleen syödä lounaan hintaan 11,30, joku maksakoon sen lisäeuron siitä kahvista ja jälkkäristä jos sitä oikeasti tarvitsee.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan juonut kahvia. Olen myös sitä mieltä, että irrotettakoon kahvi lounashinnasta. Jälkiruoka myös!
Kahvi on ilmainen ! Ei siitä erikseen oteta maksua.Itseäkin aikoinaan lounasravintola. Ei voi myydä lounasta iman kahvia.
Maistuvalla ruualla ei saa maksimoitua voittoja kun siihe pitäisi tuhlata mausteita ja raaka-aineita
Kas kun ei maksun eteen. Oletpa pölhö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan juonut kahvia. Olen myös sitä mieltä, että irrotettakoon kahvi lounashinnasta. Jälkiruoka myös!
Kahvi on ilmainen ! Ei siitä erikseen oteta maksua.Itseäkin aikoinaan lounasravintola. Ei voi myydä lounasta iman kahvia.
Miksi ei voi? Mistä se ilmainen kahvi tulee???
Mielestäni leipä on turhaa, sen voisi poistaa lounaasta. Samoin myös marjat on pahoja ja kaalilaatikko, ei kuulu siten lounaaseen.
Voi teitä, aikuiset ihmiset... Lounas koostetaan muillekin kuin vain teille ja kahvi yleisesti kuuluu osaksi lounaan hintaa. Vaihtoehtona voitte pyytää tarjottavaksi vaikka hedelmän, jos koette kahvin tarpeettomana. Näin se on järjestetty useissa lounaspaikoissa.
Yleensä se lounaspaikan kiisseli tms on halvempaa tehdä kuin varsinainen lounas ja jos edes joku ottaa vähän vähemmän pääruokaa säästääkseen tilaa jälkkärille, se tulee ravintolalle halvemmaksi. Näitä ideoita pursuaa aina ihmisiltä, joilla ei ole mitään käsitystä, miten yritykset toimivat.