Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aukot CV:ssä? Onko toivoa?

Vierailija
05.09.2022 |

Onko teillä aukkoja CV:ssä? Itse en ole tehnyt oman alani töitä lähes kymmeneen vuoteen. Olen tehnyt ns. paskahommia ja ollut työttömänä. Onko minulla vielä toivoa oman alani kunnon töihin?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aukkoja. Ihan ehjälle A4-arkille tulostin

Työllistymiseen on mahdotonta ottaa kantaa kun et kerro mikä "oma alasi on"

Rakennusmestari tai yleislääkäri kun tullaan hakemaan töihin vaikka kotiaohvalta pidemmänkin ryyppyputken päätteeksi.

Vierailija
2/61 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toivoa... Ketään ei kiinnosta sun aukot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukkoja on!

Vierailija
4/61 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä työnantajalla kiinnostaa aukot cv:ssa? Kuka noita jaksaa seurata, jos työntekijä on hyvän oloinen ja on koulutus tai kokemusta kuitenkin.

Vierailija
5/61 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se kiinnostaa mitä teit 5 vuotta sitten? Pidit omaa aikaa?

Tarkoitus on tulla töihin nyt!!

Vierailija
6/61 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ne gagahommat oikein on, mitä olet tehnyt?

Vierailija
7/61 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sää mihinkään Paavalin luokse oo menossa, jossa täytyisi todistaa eläneensä elämänsä suhteessa ja raataen.

Kokemus ja minkälainen ihminen oot ratkaisee. Ehkä olit vuosia ulkomailla, hoidit lapsia, etsit elämän tarkoitusta!!! Mitä väliä!!!

Vierailija
8/61 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toivoa. Tee asiallinen CV, käytä vaikka jotain muutaman euron maksavaa valmispohjaa jos et itse jaksa askarrella. Näin tein itsekin, CV näytti sen jälkeen ammattimaiselta vaikka työhistoria oli vähän niin ja näin. Samantien kutsuttiin haastatteluihin.

Vierailija
9/61 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä työnantajalla kiinnostaa aukot cv:ssa? Kuka noita jaksaa seurata, jos työntekijä on hyvän oloinen ja on koulutus tai kokemusta kuitenkin.

On monia aloja joissa "hyvällä tyypillä" pitäisi olla jatkuvasti uusi, entistä parempi duuni heti tiedossa vaikka entinen menisikin alta ilman omaa syytä yrityskaupan tai konkurssin takia.

Näillä kyllä syynätään aika epäluuloisesti pidemmät aukot CV:ssä.

Ei tosin jäänyt sellaista vaukutelmaa että ap yrittäisi 10v jälkeen paluuta tuollaiselle alalle.

Vierailija
10/61 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei cv ees ulotu paria vuotta pidemmälle. Ei näitten hr tyyppien tarkkaavaisuus riitä yhtä a4 pidemmälle

Vierailija
11/61 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toivoa... Ketään ei kiinnosta sun aukot

Aivan! Rinnakkaistodellisuudessa kerrot uteliaalle, että olet tehnyt jotain tähän työhön liittymätöntä.

Vierailija
12/61 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenessä vuodessa tutkintosi voi olla jo vanhentunut!

Vierailija
13/61 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Haettuun hommaan mitenkään liittymättömät työt kannattaa muutenkin jättää pois!!!

Ei ne liity haettuun hommaan ja aukkoja syntyy kaikilla!!

Vierailija
14/61 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annapa esimerkkejä!

Vierailija
15/61 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annapa esimerkkejä!

No vaikka metallimies tai matemaatikko tai sairaanhoitaja... Eiku eihän... Olin väärässä

Äkkiä saavat kiinni juonesta!

Vierailija
16/61 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukoton CV herättää epäilyn hakijan rehellisyydestä.

Vierailija
17/61 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yli 20 vuoden työkokemus, todella hyvistä työpaikoista. Erään työpaikan vaihdon yhteydessä pidin 2kk mittaisen oman loman, tästä on muutama vuosi eli ei mikään vastikään tapahtunut juttu,

Hain äskettäin erästä työtehtävää, joka vaikutti mielenkiintoiselta ja taustaani sopivalta niin haastattelussa HR-henkilö tarttui tähän 2kk:n taukoon ja kuulusteli minua kuin olisin ollut työelämästä pois vähintään 10 vuotta. En saanut paikkaa, enkä kyllä olisi halunnutkaan tuon kuulustelun jälkeen.

Vierailija
18/61 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siihen cv:hen voi sepustaa mitä vain. Pistät jonkun "suosittelijaksi" jostain firmasta, mutta kaverisi puh. numeron. Kaverisi sitten kehuu kuinka olet "Nasalla" kehitellyt kuurakettia mrnestyksekkäästi.

Vierailija
19/61 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheskään kaikki yritykset ei tarkasta cv:tä. Olen vaihtanut työpaikkaa viimeisen 10 vuoden aikana 5 kertaa ja kertaakaan ei ole pyydetty työtodistuksia.

Vierailija
20/61 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tarkastetaan ja soitetaan myös joka ikiselle työnantajalle. Jos on muun kuin oman"loman" takia aukkoja, ei pääsyä meille.

Ja sitten heräsin!