Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on äreä ja kiukuttelee usein

Maisuli
05.09.2022 |

Kirjotan tänne koska ottaa päähän. En tiedä mikä tota miestä risoo, on niin ailahtelevainen että oikein valmiiksi välillä stressaan millon menee off-nappi päälle.

Tänäänkin kun tulin töistä (mies ei ole ollut töissä pariin vuoteen olosuhteista johtuen), oli ihan perus hyvällä tuulella ja oli kiva fiilis mennä kotiin. Touhuilin siinä omia juttuja sitten, siivoilin yhtä huonetta ja mies katseli telkkaria sillä välin. En huomannut mitään erityistä tapahtuneen, huomasin vaan miehen käytöksen kääntyneen jälleen toiseen suuntaan, ikäänkuin jokin ärsyttäisi. Eri tilanteissa se näkyi. En kysellyt mitään koska en itsekään tykkää että kukaan kyselee jos on huono päivä. Myöhemmin oli pakko kysyä että olenko tehnyt jotain, kun oot niin äreä. Kuulemma ei.

Sen näkee hänen käytöksestä. On kireä eikä puhu juurikaan mitään. Sitten kun puhuu niin ei puhu mitenkään kauniisti, ärähtelee. Jos joku tekninen vempain ei meinaa heti toimia niin hyvä ettei se lennä seinään. Hermo kireällä.

Tiedän että kaikilla on huonoja päiviä eikä aina jaksa. Mutta mikä siinä on että äristään ja sitten ei voida kertoa syytä kun toinen kysyy mikä on. Viiminen niitti josta mä vedin herneen nenään oli se kun katselin miestä kun hän selaili puhelintaan, ja hän totes että mitäs mulkoilet? Koin sen tosi rumasti sanottuna, ja sanoinkin asiasta miehelle. Hän kuulemma tarkoitti että mitä pyörittelet silmiäsi, mutta ei jaottele niinkään rumaksi sitä aiemmin sanomaansa. Selvä homma.

Toisina hetkinä mies on aivan normaali ja kaikki on hyvin. Menee päiviä ettei ole mitään, normaalia elämää. Mutta mielialat menee eri asentoihin ikäänkuin suoraan nappia painamalla, enkä meinaa pysyä perässä. Mietin vaan aina että mitäköhän olen sanonut tai tehnyt väärin, kun miehen naamasta näkee että nyt ketuttaa joku. Ja enhän mä tiedä mitä hän murehtii tai mikä painaa, kun eihän se mulle kerro jos joku on vialla tai on vaikeuksia omassa henk.koht. elämässään. Mutta mitä se mulle kiukuttelee.

Tiedän että tähän tulee vastaukseksi kaikkea typerää, mutta pakko oli purkaa tää johonkin. Tää on ihan väärä paikka mutta menköön nyt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut, työttömyys ja päivät ilman mitään aktiivista toimintaa aiheuttaa sellaista.

Vierailija
2/7 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole vastuussa muiden ihmisten tunteista ja fiiliksistä. Tiedän, että on vaikeaa olla välittämättä, mutta itse olosuhteiden pakosta jouduin opettelemaan ja on kyllä ollut ainakin itselle hyvä juttu, kun voi vaan todeta, että sua suututtaa ja kohauttaa olkiaan.

Jos kotona olo muuttuu jatkuvakkai munankuorilla kävelyksi, niin ehkä sitten on syytä miettiä parisuhteen jatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille, ja kysy sitten mikä risoo.

Vierailija
4/7 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen ja haluaa eron, mutta ei saa sanottua.

Vierailija
5/7 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen ja huonokäytöksinen. Miksi kattelet moista?

Vierailija
6/7 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fhjrf vhedj bge🤣🤣

Vierailija
7/7 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuus?