Hyviä meikkausvinkkejä
Olen täysin pihalla meikkituotteista. En tiedä mitä ihmeen eroa on kaikenlaisilla voiteilla, mikä on meikkivoide ja mikä on pohjustusvoide. Yksi ja sama? Ja sitten ennenkaikkea, miten peittää punaisen naaman, muulla kuin paperipussilla. Mulla on niin punainen naama että olisiko vinkkiä mikä olisi hyvä voide tällaiseen?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Pohjustusvoide tulee meikin alle. Suosittelen, että menet liikkeeseen, josta saa neuvoja ja palvelua.
Neutralisoija siis, vihreä. Ja siihen päälle meikkivoide.
Mene Sokoksen kauneusneuvontaan, on ilmainen ja voit ostaa samalla tarvitsemasi tuotteet.
Käy marketin kemppariosastolla meikkaamassa testerituotteilla. Silloin ei mene omaa rahaa ollenkaan!
Vierailija kirjoitti:
Käy marketin kemppariosastolla meikkaamassa testerituotteilla. Silloin ei mene omaa rahaa ollenkaan!
Älä. Kuhisevat mikrobeja.
Katsot ihan eka youtubesta meikkausvideoita, sellaisia taviksille suunnattuja, että miten tehdään meikkivoiteella ja puuterilla meikkipohja. Siitä sitten alat laajentaa repertuaaria, kun olet tuota ensin harjoitellut. Max Factorin Lasting Performance on ollu hyvä meikkivoide mun punakalle iholle, en käytä lisäksi erillisiä peitetuotteita.
Ihonhoidolla voi vaikuttaa kasvojen värisävyyn etkä välttämättä tarvitse meikkiä ollenkaan. Miten hoidat ihoasi?
Älä peittele vaurioita vaan koeta ehkäistä niiden syntyminen
Suosittelen panostamaan ihonhoitoon! Siten meikistäkin saa kivemman
Meikin pohjustuksen ideana on tasoittaa ja suojata ihoa ja saada meikki pysyymään iholla pidempään hyvän näköisenä. Ihan ensimmäisenä kannatta panostaa ihonhoitoon. Hyvä omalle iholle toimiva hoitorutiini on paras pohjustus meikille. Sen jälkeen meikillä peitetään ja korostetaan mitä haluaa. Omalle punoittavalle iholle essencen fresh&fit foundation on ollut eihan ehdottomasti paras meikkivoide mitä olen koskaan kokeillut. Peittää tajuttoman hyvin ja on myös todella kevyt joten meikki ei tunnu naamiolta eikä korosta ryppyjä ja juonteita niinkuin paksut meikkivoiteet tekevät. Levittämiseen kannattaa käyttä kostutettua meikkisientä (beautyblender) jolla meikkivoide taputetaan iholle.
Kiitos vinkeistä. Juuri olin tekemässä koemeikkiä vessassa ja olen katsonut YouTubesta vinkkejä. Edelleenkin tahtoo naaman punaisuus puskea läpi. Ehkä laitan liian ohuen kerroksentai sitten kokeilen tuota Essencen fresh&fit tuotetta. Täällä on myös Sokos niin käyn siellä kyselemässä.
Tv.aloittaja
Ja vielä ihon hoidosta: mulla on kovin rasvainen ja huokoinen iho. Oon nyt käyttänyt syväpuhdistavaa Nivean puhdistusainetta for combination skin. Toivon että se auttaa. Tähän saa laittaa lisää vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä. Juuri olin tekemässä koemeikkiä vessassa ja olen katsonut YouTubesta vinkkejä. Edelleenkin tahtoo naaman punaisuus puskea läpi. Ehkä laitan liian ohuen kerroksentai sitten kokeilen tuota Essencen fresh&fit tuotetta. Täällä on myös Sokos niin käyn siellä kyselemässä.
Tv.aloittaja
Älä meikkaa vessassa. Yäk 🤢. Paras paikka on esim keittiön pöydän ääressä ikkunan edessä luonnonvalossa. Ei jossain vessan loisteputkivalossa vessapöpöjen keskellä seisaaltaan...
Lue iltapäivä lehdet netistä.Löydät hyvät asialiset ohjeet kuvinen / videoinen.
Pohjustusvoide tulee meikin alle. Suosittelen, että menet liikkeeseen, josta saa neuvoja ja palvelua.