Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mun mies paskiainen, kun ei suostu mua koskaan viemään baariin

Vierailija
28.10.2006 |

eikä varsinkaan hakemaan baarista? Käyn tosi harvoin ulkona, mutta silloin tällöin ystävien kanssa. Hän ei kuitenkaan koskaan suostu viemään minua baariin vaan sanoo, että ota taksi tai mene bussilla. Samoin yöllä. Töissä ihmettelivät, että miksei miehesi voi sinua hakea ja viedä. En ollut ees ajatellut, että se olisi jotenkin väärin häneltä! En minäkään häntä vie ravintolaan enkä hae. Tästä menee bussit ihan vierestä.

Mutta kyllä noin pääsääntöisesti hakee tai vie muissa tilanteissa. Baareihin ei kuitenkaan, ehkä siksi kun siihen liittyy juopottelu ? Mielipiteitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä heittää, jos voi eikä ole muuta tekemistä. Yöllä en pyydä hakemaan, jos on jo nukkumassa. Ennen lapsen tuloa saatoin pyytää silloin, jos tulin kotiin niin aikaisin, että tiesin miehen olevan hereillä. Nyt tietysti ei voi lähteä ulos illalla, kun pieni on nukkumassa.

Jos bussiyhteydet ovat hyvät, niin miksi vaivata toista? Kummia kavereita sulla, kun moista ihmettelevät.

Vierailija
2/9 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan lähtis yöllä heittämään ketään enkä minnekkään tai hakemaan. Poikkeuksena lasten tarpeet mut en aikuisia.

Ja ei tulis mieleenkään et ees pyytäsin mua hakemaan..

Entinen aviomieheni oli kyllä hauska, tuli välillä baarista hakemaan mun pyörällä, siinä sit parakalla mentiin kotiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut koskaan ajatellut, että se olisi jotenkin hänen velvollisuutensa heittää mut, mutta kai se sitten kuuluu miehen hommiin. Tänään me aloitellaan tyttöporukalla meillä ja lähdetään illalla ravintolaan. Pitääkö mun nyt hävetä miestäni, joka ei vie meitä kaupunkiin? :(

Vierailija
4/9 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä edes tarttisit suojatin. On parempi et pystyt liikkumaan itsekkin kuin että holhooja mukana.

Vierailija
5/9 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen hommiin kuuluu ne, jotka teidän perheen mielestä kuuluu miehen hommiin. Ei siinä työkavereilla ole mitään sananvaltaa. Vai onko jossain käsikirja aiheesta, se viimeinen totuus (tm)?

Vierailija
6/9 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

makoilee olkkarissa lehteä lukien, kun me eukot lähdetään syyssateeseen bussipysäkille kököttämään. Näillä kavereilla vielä on sellaiset miehet, jotka varmasti lähtisivät kuskaamaan koko porukkaa. Ärsyttää, kun oma mies on niin ehdoton.

Nyt jo ilta pilalla :(

Vierailija
7/9 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohautat olkapäitäsi ja sanot, että meillä ei toimita taksina, puolin eikä toisin. Ja että miehillä on joskus outoja periaatteita. Ei sinun miehesi käytös ole sinun syysi eikä sinun miestä tarvitse hävetä, kun juttu on tuollainen enemmän mielipideasia kuin mikään " kaivelen muniani julkisesti" -tyylin tapa.

Sitäpaitsi porukalla taksi tulee ihan kohtuullisen hintaiseksi. jopa voi olla halvempi kuin ison porukan bussiliput (riippuu tietty matkasta ja bussitaksoista).

Vierailija
8/9 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän sen itse kokemuksesta, siksipä en vaadi mieheltäni moista vaan menen taksilla.

Vierailija
9/9 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaas tolle ukolle oikein löhöily ilta ja rauhassa lueskella ja mennään tytöt bussilla. Eiköhän riitä.