Törkeä sukulainen kommentoi lihomistani
Mitä tekisitte? Vielä uteli, paljonko olen lihonut.
Kommentit (25)
Lihavuudelle on monia syitä eikä pelkästään vain se, että syö epäterveellisesti. Jotkut sairaudet ja lääkkeet lihottavat.
Olen itse ollut aina pieni ja siro, mistä olen saanut kuittailua koko ikäni. Ei tunnu sekään toisinaan kovin kivalta, vaikka olenkin sitä toista ääripäätä.
Ja miksi toisten kokoon ja ulkonäköön pitää ylipäätään edes puuttua, varsinkaan kun ei tiedä mitä siinä taustalla on? Eikö olisi vaan helpompi olla sanomatta mitään ja puuttumatta toisten asioihin ja lietsomatta sitä turhaa "läskifobiaa". Sellaisesta ei ole hyötyä kenellekään, vähiten sille lihavalle.
Ystäväpiirissäni on pari ylipainoista, mutta koostaan huolimatta he ovat urheilullisia.
Painosta ja ulkonäöstä kommentointi on epäasiallista ja sivistymätöntä. Useimmiten kommentoija on vielä itse sen näköinen ettei paljon kannattaisi muille huudella.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuudelle on monia syitä eikä pelkästään vain se, että syö epäterveellisesti. Jotkut sairaudet ja lääkkeet lihottavat.
Olen itse ollut aina pieni ja siro, mistä olen saanut kuittailua koko ikäni. Ei tunnu sekään toisinaan kovin kivalta, vaikka olenkin sitä toista ääripäätä.
Ja miksi toisten kokoon ja ulkonäköön pitää ylipäätään edes puuttua, varsinkaan kun ei tiedä mitä siinä taustalla on? Eikö olisi vaan helpompi olla sanomatta mitään ja puuttumatta toisten asioihin ja lietsomatta sitä turhaa "läskifobiaa". Sellaisesta ei ole hyötyä kenellekään, vähiten sille lihavalle.Ystäväpiirissäni on pari ylipainoista, mutta koostaan huolimatta he ovat urheilullisia.
Höpö höpö taas, lääkkeiden ja sairauksien lihottava vaikutus on vain myytti, joka on ajat sitten jo murrettu. Todellinen kilojen kertymisen syy olisi yhdessä syömisen ihanuus ja liikkumisen tyhmpeys.
Minä haluaisin poistaa maailmasta tyhmät ihmiset, heidät voitaisiin siivilöidä testeillä.
Sitten kävisin niiden kimppuun, jotka ovat rakkaudettomia. Kaikki tuollaiset ansaitsevat armottoman kohtelun.
Jääkö ketään tänne sen jälkeen?
Höpsis, saattaisi pikemminkin olla rfsu.