Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi veronpalautukset ei näy?

Vierailija
05.09.2022 |

Minulle on tulossa veronpalautusta nelisen sataa ja kerkesin viikonloppuna käyttää tilin reilusti miinukselle kun veronpalautusten piti tulla ennen kuin ehtivät velottaa tiliä. Nyt tili jo yli 100 euroa miinuksella ja varmaan tulee vielä ainakin jokusen kympin verran. Näkyykö teillä on palautukset? Kohta iskee paniikki...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoitettu, näillä rahoitetaan fortumin johdolle uusi poreallas

Vierailija
2/19 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysy täällä hernostutaan kun pitää vastatata, taas. Ne ei älyä ettei tarvis aukaista tätä ketjua edes, hih. Joo eli maksetaan tämän päuvän aikana, täällä sama vika:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne maksetaan päivän aikana, tämä lukee myös vero.fi sivulla.

Vierailija
4/19 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun ei osaa huolehtia taloudestaan

Vierailija
5/19 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla vasta iltapäivällä : (

Vierailija
6/19 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näkyi jo aamulla.

Vierailija
7/19 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nuo tulee tänään? No minä sain vain 250 euron verran, joten en tiedä olisinko edes huomannut sitä siellä tilitapahtumissa :D

Vierailija
8/19 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille makseta tänään, mulle maksetaan vasta marraskuussa, vaikka mitään muutoksia en tehnyt...

Vierailija
9/19 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin saa valittaa? Mulle tuli vain 200 euroa, vaikka uutisissa sanottiin, etä suomalaisille maksetaan yli miljardi! Missä mun miljardini viipyy? Saisin maksettua sillä ensi kuun sähkölaskun.

Vierailija
10/19 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä maksettiin Kesärannan bileet.

Vierailija
11/19 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inflaatio söi ne.

Vierailija
12/19 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikille makseta tänään, mulle maksetaan vasta marraskuussa, vaikka mitään muutoksia en tehnyt...

Tekikö sun puoliso muutoksia?

Vierailija
13/19 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nuo tulee tänään? No minä sain vain 250 euron verran, joten en tiedä olisinko edes huomannut sitä siellä tilitapahtumissa :D

Osa saanut jo, osa saa tänään, osalle maksetaan myöhemmin (lokakuussa). Tämä selviää OmaVerosta.

Vierailija
14/19 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan helkkarin ärsyttävää kun itsellä ei ole mitään muutoksia mutta miehellä on aika paljon, ja käsittely edelleen kesken. Ja avioparien veroasiat ympätään yksiin, vaikka meillä ei ole millään muotoa yhteisiä raha-asioita. 

Vierailija
15/19 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan helkkarin ärsyttävää kun itsellä ei ole mitään muutoksia mutta miehellä on aika paljon, ja käsittely edelleen kesken. Ja avioparien veroasiat ympätään yksiin, vaikka meillä ei ole millään muotoa yhteisiä raha-asioita. 

Kovin montaa vuotta ei ole siitä, kun kaikille maksettiin vasta joulukuussa.

Hätäistä sakkia.

Vierailija
16/19 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin montaa vuotta ei ole siitä, kun kaikille maksettiin vasta joulukuussa.

Hätäistä sakkia.

No sinänsä ei ole hätää, mutta kummastuttaa vaan, tuntuu että taas on tehty "turha" uudistus mistä on maksettu miljoonia konsulteille ja homma meni vaan monimutkaisemmaksi. 

Vierailija
17/19 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saat tilin miinukselle, Ap? Joka paikassa menee nykyään katevaraus. Ihan pankkikortillakin.

Vierailija
18/19 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saat tilin miinukselle, Ap? Joka paikassa menee nykyään katevaraus. Ihan pankkikortillakin.

Ei todellakaan mene katevarausta muissa kuin isommissa liikkeissä.

Vierailija
19/19 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan mene katevarausta muissa kuin isommissa liikkeissä.

Menee ainakin OP:ssa pienestäkin summasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi