Miksi veronpalautukset ei näy?
Minulle on tulossa veronpalautusta nelisen sataa ja kerkesin viikonloppuna käyttää tilin reilusti miinukselle kun veronpalautusten piti tulla ennen kuin ehtivät velottaa tiliä. Nyt tili jo yli 100 euroa miinuksella ja varmaan tulee vielä ainakin jokusen kympin verran. Näkyykö teillä on palautukset? Kohta iskee paniikki...
Kommentit (19)
Älä kysy täällä hernostutaan kun pitää vastatata, taas. Ne ei älyä ettei tarvis aukaista tätä ketjua edes, hih. Joo eli maksetaan tämän päuvän aikana, täällä sama vika:)
Ne maksetaan päivän aikana, tämä lukee myös vero.fi sivulla.
Sen siitä saa kun ei osaa huolehtia taloudestaan
Ai nuo tulee tänään? No minä sain vain 250 euron verran, joten en tiedä olisinko edes huomannut sitä siellä tilitapahtumissa :D
Ei kaikille makseta tänään, mulle maksetaan vasta marraskuussa, vaikka mitään muutoksia en tehnyt...
Mihin saa valittaa? Mulle tuli vain 200 euroa, vaikka uutisissa sanottiin, etä suomalaisille maksetaan yli miljardi! Missä mun miljardini viipyy? Saisin maksettua sillä ensi kuun sähkölaskun.
Niillä maksettiin Kesärannan bileet.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikille makseta tänään, mulle maksetaan vasta marraskuussa, vaikka mitään muutoksia en tehnyt...
Tekikö sun puoliso muutoksia?
Vierailija kirjoitti:
Ai nuo tulee tänään? No minä sain vain 250 euron verran, joten en tiedä olisinko edes huomannut sitä siellä tilitapahtumissa :D
Osa saanut jo, osa saa tänään, osalle maksetaan myöhemmin (lokakuussa). Tämä selviää OmaVerosta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihan helkkarin ärsyttävää kun itsellä ei ole mitään muutoksia mutta miehellä on aika paljon, ja käsittely edelleen kesken. Ja avioparien veroasiat ympätään yksiin, vaikka meillä ei ole millään muotoa yhteisiä raha-asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihan helkkarin ärsyttävää kun itsellä ei ole mitään muutoksia mutta miehellä on aika paljon, ja käsittely edelleen kesken. Ja avioparien veroasiat ympätään yksiin, vaikka meillä ei ole millään muotoa yhteisiä raha-asioita.
Kovin montaa vuotta ei ole siitä, kun kaikille maksettiin vasta joulukuussa.
Hätäistä sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin montaa vuotta ei ole siitä, kun kaikille maksettiin vasta joulukuussa.
Hätäistä sakkia.
No sinänsä ei ole hätää, mutta kummastuttaa vaan, tuntuu että taas on tehty "turha" uudistus mistä on maksettu miljoonia konsulteille ja homma meni vaan monimutkaisemmaksi.
Miten saat tilin miinukselle, Ap? Joka paikassa menee nykyään katevaraus. Ihan pankkikortillakin.
Vierailija kirjoitti:
Miten saat tilin miinukselle, Ap? Joka paikassa menee nykyään katevaraus. Ihan pankkikortillakin.
Ei todellakaan mene katevarausta muissa kuin isommissa liikkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan mene katevarausta muissa kuin isommissa liikkeissä.
Menee ainakin OP:ssa pienestäkin summasta.
lahjoitettu, näillä rahoitetaan fortumin johdolle uusi poreallas