Toisen masturboinnin näkeminen
Oletko yllättänyt toista masturboimasta ja jäänyt katselemaan sitä salaa tai luvan kanssa? Olen nähnyt kahden kaverini masturboivan ja jäänyt katsomaan sitä salaa vaikka olenkin hetero. Jotenkin toisen nautinnon katsominen oli kiihottavaa ja teki mieleni itsekin masturboida heti kun mahdollista.
Ensimmäisellä kerralla näin ikkunasta kun kaverini masturboi sohvalla, joka näkyi selvästi ulko-ovelle. Odotin kunnes hän oli valmis ennen kuin soitin ovikelloa.
Toisella kerralla toinen kaverini oli yökylässä ja hän masturboi kun olimme menneet nukkumaan. Kun hän oli valmis, niin menin vessaan hoitamaan itseni.
Kommentit (20)
Mulle on käynyt samoin kuin AP:lle. Olin kaverin luona yökyläilemässä ja kaveri päätti alkaa tumputtamaan nukkumaan mennessä. Jatkuvaa peiton kahinaa kun on oikeasti todella hankala peittää.
Minä en kuitenkaan mennyt minnekään vessaan suorittamaan asiaa vaan tein sen siinä samalla. Miksi sitä peitellä jos toinenkin tekee? Tuon myötä alkoi kimppa-runkkailut kyseisen kaverin kanssa.
Se oli erittäin kiihottavaa.
Vaimoni pyytää että tyydytän itseäni hänen katsellessa. Alussa on aina hankalaa. Mutta kun hän muuttuu käskeväksi niin kullini rupeaa sojottava kohti taivasta.
Kimpparunkkailu on kivaa jos se ei sisällä sojottavia juttuja.
Ap:n viestistä puuttuu oleellinen tieto, eli mitä sukupuolta siinä kukakin on...
Minulla ei ole mitään ongelmaa runkata niin että joku on katsomassa sitä. Tärkeintä kuitenkin on että katsoja katsoo omasta vapaasta tahdostaan.
Olen runkannut niin naisten kuin miesten nähden ja yhtä kiihottavaa se on kun tietää että joku katselee ja nauttii siitä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään ongelmaa runkata niin että joku on katsomassa sitä. Tärkeintä kuitenkin on että katsoja katsoo omasta vapaasta tahdostaan.
Olen runkannut niin naisten kuin miesten nähden ja yhtä kiihottavaa se on kun tietää että joku katselee ja nauttii siitä.
Mitä? Runkkaako joku niin ettei kukaan ole katsomassa?
En monenkaan tyypin runkkausta ole nähnyt, mutta joskus nuorena runkattiin kaverin kanssa, niin silloin tietysti. Toinen tapaus uimahallin saunassa, kun joku pervo runkkaili siellä. Vaikka se saunarunkkaus oli luonnollisesti epäsopivaa, niin oli se myös aika kiihottavan näköstä. Hän vieläpä tuli. Aika oli hiljainen, niin vain minä olin näkemässä.
Vierailija kirjoitti:
En monenkaan tyypin runkkausta ole nähnyt, mutta joskus nuorena runkattiin kaverin kanssa, niin silloin tietysti. Toinen tapaus uimahallin saunassa, kun joku pervo runkkaili siellä. Vaikka se saunarunkkaus oli luonnollisesti epäsopivaa, niin oli se myös aika kiihottavan näköstä. Hän vieläpä tuli. Aika oli hiljainen, niin vain minä olin näkemässä.
Yleisissä saunoissa ei runkkailla, vaikka se olisi kuinka kiihottavaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisissä saunoissa ei runkkailla, vaikka se olisi kuinka kiihottavaa!!
Samaa mieltä, minä vähän yllättyneenä vain katselin.
Ehkäpä 15v ja kaverin kanssa mökillä uimassa. Mulla alkoi saunassa seisomaan ja aloin peittelemään sitä no kaverilla myös seisomaan. En muista minkälainen päätös oli alkaa runkkaamaan, mutta kumpikin alkoi veteleen ja oli mukava nähdä sperman lentävän. Nykyään runkataan vaimon kanssa yhdessä toisinaan
Mies runkkaan suihkussa melkein joka kerta, tai ainakin pesee kullin varren tehokkaasti.
Sanoin kerran, että ootko koskaan vetänyt laukeamiseen asti? Haluatko nähdä tuli vastaus ja niin näytös oli valmis ja komeastihan se sperma lopuksi lensi. Aika kiihoittava näytös.
Nuorena lanitettiin kaverin kanssa. Kaveri oli roudannut tietokoneensa mun luo viikonlopuksi.
Minä menin nukkumaan. Kaveri jäi vielä koneellensa kulman taakse. Huomasin yhdestä seinällä olevan taulun lasista heijastuvan suoraan sinne kulman taakse. Näin kaverin hermostuneena silloin tällöin katselevan kulmaa kohden. Mietin, että tuohan vaikuttaa siltä että... Olin oikeassa. Kaveri kaivoi kikkelinsä verskan reunojen yli ja aloitti runkkaamisen.
Kaveri pysäytti muutaman kerran ja katseli hermostuneesti nurkalle päin. Taulua ei kuitenkaan huomannut. Mun puolella oli kyllä pimeää kun valot oli kaverin puolella. Runkaaminen jatkuu pari minuuttia. Sitten käden liike loppuu, kaveri ottaa kätensä ja osoittaa kikkelinsä sitä päin. Oletan, että tuli käteensä (en mällin lentämistä nähnyt sentään, ei se lasi niin hyvin heijastanut). Tämän jälkeen meni vessaan pesemään kätensä.
Näkymä oli kiihottava. Aloin nukkumaan, en ole asiasta maininnut mitään.
Ei ole tullut nähtyä ulkopuolisia. Vaimo intoutuu seksin aikana itseään tyydyttämään ja joskus saattaa samaan aikaan toisella kädelle itseään tyydyttää ja toisella kädellä minua. Sanoo, että on tosi kiihottavaa ja on muuten minustakin. Tykkää myös toisinpäin. On kuulemma kiihottavaa katsella kun minä tyydytän itseäni samalla kun hyväilen vaimoa. Yksi mikä minua kiihottaa on kun pääsee nuolemaan pillua ja samalla runkkailee siinä itseään kun toinen voihkii äänekkäästi omaa nautintoaan.
80-luvulla olin 14-vuotias. Muutaman kesän aikana minut oli lähetetty sellaiseen kesäkotiin. Se oli maatila, jossa lapsia käytettiin oikeastaan (orja)työvoimana. Pidettiin pikkuasioissa tilusta pystyssä. Kitkettiin kukkapenkkejä. Kannettiin tavaroita yms. Meitä oli neljä suunnilleen samanikäistä. Kaksi tyttöä ja kaksi poikaa, minä toinen niistä. Sielä oltiin kuukauden verran kesästä muistaakseni.
Maatilalla oli myös emäntä, isäntä ja tytär. Sekä pieni poika, joka ei asiaan liity, kun oli vasta viisi-kuusivuotias. Lisäksi sielä silloin tällöin käväisi tyttären renttu alkoholisti mies. Hänellä oli silloin tällöin tapana antaa meille pikku huikka viinapullosta.
Oli aikoja, jolloin ei työtä tarvinnut tehdä. Silloin leikittiin piilosia, tai pelattiin pullonpyöritystä jne. Televisiota ei ollut, eikä sieltä mitään olisi tullutkaan. Nykyajan viihdettä ei ollut. Päärakennuksessa nukuttiin yläkerrassa. Pojat toisessa huoneessa ja tytöt toisessa. Sisällä ei kuitenkaan saanut olla päiväsaikaan.
Idea on kuitenkin se, että me aikuisemmat lapset oltiin todella paljon keskenään. Eikä muu maatilan väki meihin huomiota kiinnittänyt, kunhan ne työt tuli tehtyä.
Leikit ei olleet pelkkää pullonpyöritystä eikä piilosia. Oli myös hauskempia leikkejä. Lääkärileikkejä. Niitä leikittiin aina omissa oloissamme. Tytöt esitteli tanssien meille pojille alastomia sulojaan samalla kun me runkattiin näkymiä katsellen ja kosketellen. Tämä kaikki tietysti jossain kauimmaisessa ladossa. Tai yöllä huoneessa.
Tämä on vastaus kysymykseen. Olen nähnyt toisen runkkaavan. Me pojat ei toisiimme koskettu mutta mielenkiinnolla verrattiin. Pituutta ja lentokaarta, tai pidettiin kisa, kumpi tulee ensin. Tytötkin oli todella paljon kiinnostunut laukeamisesta.
Tuo kesäkoti oli vain lapsille ja tuo oli viimeinen vuosi kun sinne pääsi. Aikaisempina vuosina samalla sakilla noita leikkejä ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla olin 14-vuotias. Muutaman kesän aikana minut oli lähetetty sellaiseen kesäkotiin. Se oli maatila, jossa lapsia käytettiin oikeastaan (orja)työvoimana. Pidettiin pikkuasioissa tilusta pystyssä. Kitkettiin kukkapenkkejä. Kannettiin tavaroita yms. Meitä oli neljä suunnilleen samanikäistä. Kaksi tyttöä ja kaksi poikaa, minä toinen niistä. Sielä oltiin kuukauden verran kesästä muistaakseni.
Maatilalla oli myös emäntä, isäntä ja tytär. Sekä pieni poika, joka ei asiaan liity, kun oli vasta viisi-kuusivuotias. Lisäksi sielä silloin tällöin käväisi tyttären renttu alkoholisti mies. Hänellä oli silloin tällöin tapana antaa meille pikku huikka viinapullosta.
Oli aikoja, jolloin ei työtä tarvinnut tehdä. Silloin leikittiin piilosia, tai pelattiin pullonpyöritystä jne. Televisiota ei ollut, eikä sieltä mitään olisi tullutkaan. Nykyajan viihdettä ei ollut. Päärakennuksessa nukuttiin yläkerrassa. Pojat toisessa huoneessa ja tytöt toisessa. Sisällä ei kuitenkaan saanut olla päiväsaikaan.
Idea on kuitenkin se, että me aikuisemmat lapset oltiin todella paljon keskenään. Eikä muu maatilan väki meihin huomiota kiinnittänyt, kunhan ne työt tuli tehtyä.
Leikit ei olleet pelkkää pullonpyöritystä eikä piilosia. Oli myös hauskempia leikkejä. Lääkärileikkejä. Niitä leikittiin aina omissa oloissamme. Tytöt esitteli tanssien meille pojille alastomia sulojaan samalla kun me runkattiin näkymiä katsellen ja kosketellen. Tämä kaikki tietysti jossain kauimmaisessa ladossa. Tai yöllä huoneessa.
Tämä on vastaus kysymykseen. Olen nähnyt toisen runkkaavan. Me pojat ei toisiimme koskettu mutta mielenkiinnolla verrattiin. Pituutta ja lentokaarta, tai pidettiin kisa, kumpi tulee ensin. Tytötkin oli todella paljon kiinnostunut laukeamisesta.
Tuo kesäkoti oli vain lapsille ja tuo oli viimeinen vuosi kun sinne pääsi. Aikaisempina vuosina samalla sakilla noita leikkejä ei ollut.
Pedarifantasia vanhasta Kallesta?
Vierailija kirjoitti:
Ap:n viestistä puuttuu oleellinen tieto, eli mitä sukupuolta siinä kukakin on...
Kaikilla ei ole sukupuolta, eikä puolta sukua katsomassa.
Sukupuoleton suku kaikkialla katsomassa pukusuolta.
Kerran uimahallissa yksi tyttö nosteli itseään altaan reunalla niin, että hierova suihku osui sukuelimeen. Olin samassa altaassa ja yritin olla katselematta.
Kesällä olimme ystäväni kesämöillä vierailemassa pari päivää. ilta meni juopotellessa ja tapani mukaan nousin jo kukonlaulun aikaan. Lämmin yö ja jäin siihen pihalle oloani potemaan, pötköttelin puutarhakeinussa ja taisin hetkeksi torkahtaa. Hvahduin johonkin kalahdukseen ja huomasin ystäväni vaimon lötköttelemässä muutaman metrin päässä lepotuolissa, ajattelin että hänkin aamukrapulaansa siinä prantelemassa. Selkeästi ei ollut huomannut että olin siinä. Ajattelin jo sanoa huomenet, kun huomasin että hän vähänä itseään hyväilee. Päätin katsella mitä tulee ja hetken kuluttua käsi meni pllulle. Aika estottomasti hieroi pipariaan ja huokaili nautintoaa siinä metrien päässä ja en hennonnut enää mitään sanoa. Ihailin sitä näkymää. Pää taipui taakse kun hän oikein levitti reisiään, toisella kädellä leipoi rintojaan välillä....harmitti kun en enähnyt jalkoväliin. Keinu narahti kun yritin kurkkia enemmän ja hän havahtui siihen - liike loppui ja rouva lehahti täysin tulipunaiseksi kasvoiltaan...ei sanonut mitään katseli minua hädissään.... Sanoin että kaikki ok ja anna mennä vaan, ymmärrän hyvin...oma kulli täydessä latingissa ja annoin sen näkyä. Homma jatkui siten, että minä runkkasin siinä keinussa ja hän katseli hetken ja jatkoi sitten omaa nautintoaan. Mitään ei siitä sen enempää juteltu, olipahan vain yhteinen runkkutuokio ja molemmat saatiin. Oma pikku salamuisto ja melko kiihottava hetki.
Yllätin joskus teininä pikkuveljen kässäyshommista. Tilanne tuli niin yllättäen ja kun hän oli jo lopettamassa, sanoin -nyt et lopeta, haluan nähdä kun laukeat.
Ja niin kiimassa se oli että runkkas minun katselessa.
Oli mun ensimmäinen siemensyöksy jonka ikinä olin nähnyt. Meni montavuotta, kun sitten aloin seurustella, johon liittyi käsiseksit
Ai sä näit sen