Olen aina nukkunut rintsikat päällä, muita?
Olen siitä asti kun aloin rintsikoita käyttää (12 v) nukkunut ne päällä.
Oikeastaan otan rintaliivit pois vain suihkussa/seksiä harrastaessa jos mies haluaa vaikka itse inhoan sitä/saunassa/uikkarien tieltä.
Kuppikoko on b, ikää yli 30 eikä rinnat pahemmin riipu.
Silti suorastaan järjestää ajatus, että osa naisista ottaa heti rintaliivit pois kun pääsee kotiin eikä esimerkiksi nuku niillä.
Minusta se olisi epämukavaa, kidutusta melkein.
Kommentit (29)
Mulla 70F ja käytän öisin. Joskus kun en käytä, tuntuu tosi inhottavalta. Yleensä toki urheiluliivit yöllä.
Ei ikinä. Päivän paras hetki todellakin on se, kun saa rintsikat pois. En nuku ne päällä, enkä yleensäkään kotona pidä moisia jos en ole lähdössä mihinkään. 70E.
Minäkin nukun aina rintaliivit päällä. Teillä on vääränkokoiset rintaliivit, jos niiden pitäminen ahdistaa.
Harrastat seksiä, jos mies haluaa, vaikka inhoat sitä?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin nukun aina rintaliivit päällä. Teillä on vääränkokoiset rintaliivit, jos niiden pitäminen ahdistaa.
Oikeankokoiset rintaliivit on sen verran napakat, että niistä täytyy välillä pitää taukoa.
Mä myös! En tykkää kun nukkuessa rinnat muljahtelee ympäriinsä.
Kun aloin odottaa esikoista, neuvolan oppaassa kehoitettiin pitämään rintsikoita myös yöllä.
Isorintaiselle sopi mainiosti tuo idea, enkä ole yöasusta luopunut. Muuta yöpukua en käytäkään paitsi talvella joskus yösukkia. :D
B-kupeilla että edes tarvitsisi liivejä
En ikinä pidä rintsikoita kotona ja en yöllä. En aina viikonloppuna edes. Ei roiku.
Kuinka usein aapee edes vaihtaa rintsikkansa puhtaisiin
Ei tulisi mieleenkään pitää liivejä yöllä. Yök.
Ajatuskin kammottaa. En pidä koskaan liivejä. En yöllä enkä päivällä. Imetysaika oli ainut. Ei riipu eikä ei roiku.
T: n42v, b-kuppi
En pidä öisin , muuten valveilla aina.
Pitää olla todella useat rintsikat, jos niitä käyttää yötä päivää.
Ne hikeentyy, niinhin tarttuu ihosta rasvaa ja kaikilta lähtevää ihohilsettä.
Itsellä on erikseen työrintaliivit, jotka riisun heti pois, kun tulen kotiin. Ja tuulettelen niitä päivittäin.
Näin minun tarvitsee pestä rintaliivit vain kerran viikossa.
Hyvät liivit on kalliit, ja minulla juuri työkäyttöön muutamat hyvät liivit.
En venytä ja vanuta ja kuluta niitä, pitämällä niitä myös kotona.
Kotona pidän urheiluliivejä, tai muita halpoja rintsikoita, jotka voi surutta pestä pyykkikoneessa.
aina nukun liivit päällä, ne suojaa ettei hankaudu.
Varmaan ap:n rintamus liivit haisee kuvottavalta, jos hän pitää niitä yötä päivää.
Minä on 65 v, enkä ole eläissäni kuullut jonkun nukkuvan rintaliivit päällä.
No, jokainen tyylillään
Rintaliivit ne kidutusta on. Ap on mies joka provoilee vaan!