Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa ihmiset nyt niitä opiskelijanuorianne!

Vierailija
04.09.2022 |

Ovat tiukoilla näillä hintojen nousulla. Ruokakassi, vaateraha, rahalahja, kaikki ovat opiskelijoille tarpeellisia. Älkää unohtako itsenäisyyttä opettelevia nuorianne vaan auttakaa jos vaan mitenkään voitte!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaan jo asuminen, auton kulut, matkat, harrastukset, ruoka - oikein ei enempää 29v ikäistä osata auttaa, parhaamme teemme jo nyt.

Vierailija
2/6 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamme jatkossa: laajakaistan ja puhelinlaskut.

Ja maksoin muuton 350 km päähän.

Jatkossa maksamme opiskelijalle 150 e / kk ruoka- ja muutarahaa, miten vaan haluaa käyttää.

Ja aina kotona käydessä matkoista puolet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän opiskelija asuu kotona vierassiivessä. Maksamme ruuat ja asumisen kokonaan.

Ja tuemme muutenkin kaikin tavoin.

Vierailija
4/6 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmat auttoi minua opiskeluaikoinaan, siitä olen kiitollinen ja korvasin, ja korvaan, vieläkin.

Luin sellasen jutun, että oli työpari: vanhempi ja nuorempi mies. Vanhemmalla oli aina hienot eväät, vaimo laittoi. Nuoremmalla taas juuri mitään, pari voikkaria (pieni palkka ja rahat meni, no mihin ne nyt nuorella sinkkumiehellä menee :) ). Jotkut näistä vanhemmista antoivat sitten omista eväistään tälle työkaverille. Kysyin tästä asiasta isän samanikäiseltä työkaverilta (baarissa oltiin, isä oli tiskillä/vessassa), että onko tosi juttu? - On.

Hyvä ettei itku päässyt! - Jotkut näkee toisen ahdingon ja auttavat.

Vierailija
5/6 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myös maksamme vuokran ja ostettiin auto sekä pyörä juuri opiskelijalle. Auto ei tosin ole uusi, mutta helpottaa elämää kovasti.

Maksetaan myös matkat opiskelupaikkakunnalta kotiin ja muutenkin kyllä tarpeen mukaan autellaan.

Vierailija
6/6 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autetaankin. Tässä kuussa menee 1000€ tilille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi