Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin hammaslääkärin kanssa treffeillä, jonka hengitys haisi kuolemalta..

Vierailija
04.09.2022 |

Siis kirjaimellisesti haju oli järkyttävä.. En kehdannut sanoa mitään.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että hammaslääkäri alan ammattilaisena tajuaisi käyttää vaikka suuvettä.

Ihme, etteivät kollegat huomauta.. tai se hoitaja

Vierailija
22/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo aikaa kun kävin asiakkaana hammaslääkärillä jonka omat purimet olivat kuin tupakantumppeja.

Ai kamala😆

Tulee mieleen just ne Uuno Turhapuron hampaat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että hammaslääkäri alan ammattilaisena tajuaisi käyttää vaikka suuvettä.

Mahtaako nekään kehdata?

Ja voivat olla hämillään, kun ammattilaisen hampaat ovat siinä kunnossa.

En itsekään kehdannut sanoa yhdelle työkaverille hänen kissankarvoissa olevasta vaatteestaan.

Oli minua ylempi henkilö.

Vierailija
24/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies46 kirjoitti:

Oliko se hammaslääkäri nainen?

No änyvei minä seurustelen hammaslääkäri naisen kanssa. Nainen pyysi minua itse treffeille ja olin melko yllättynyt silloin 12 vuotta sitten. Ilmeisesti henki ei silloin haissut. Minä vihaan hampaitani ne on vinot olleet koko elämäni ajan. En tiedä enkä tajua miksi avovaimoni halusi vinohampaisen miehen.

Vaimollasi ei tule ikinä tylsää sinua katsellessa. Aina saa haaveilla ja suunnitella, mitä tekisi hampaillesi.

Vierailija
25/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tuntemani hammaslääkäri on muutenkin niin vittumainen, että en treffeille menisi. Tätä ammattikuntaa vaivaa joku.. Ovat niin itteensä täysi, että morjesta..

Sama kokemus, hengitystä en haistanut, mutta partaveden lotraus öklötti.

Eli, voin jakaa kokemuksen ja ei kiitos.

Vierailija
26/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli se nuuskaava hammaslääkäri...

Kuulostaa aika karmealta kokemukselta, koska No, en Mä nyt niin usein ole treffeillä käyny, mut ihan taviksetkin hoitaa halitoossiksen sitä varten kuntoon. Joko tää ei välitä treffeistä/avrosta seuraa, tai on ihan pihalla.

Vierailija
27/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä kaikilla on vissiin maskit päällä kokoajan. Ihme kun ei itse pyörtyile maskiinsa

Vierailija
28/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tinderistä?

Vierailija
29/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kiire ja paljon töitä, ettei ehdi/ jaksa enää omia hampaitaan hoitaa.

Tai saanut niin tarpeekseen hampaista, ettei halua edes ajatella asiaa vapaa-ajallaan😬

Vierailija
30/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haju välttämättä tule huonosta suuhygieniasta. Itselläni haisee hengitys, kun elimistö on rasvapolttoinen eli olen ketoosissa.

Vierailija
31/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hengitys haisee, ei se aina tarkoita huonoa hammashygienia. Ehkä hänelle oli tulossa flunssa. Bakteerit kurkussa voivat aiheuttaa pahan hajuisen hengityksen. Myös esim. diabetes, poskiontelotulehdus ja erilaiset lääkkeet aiheuttavat sitä.

Vierailija
32/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se haju välttämättä tule huonosta suuhygieniasta. Itselläni haisee hengitys, kun elimistö on rasvapolttoinen eli olen ketoosissa.

Ei se timmi kroppa treffeillä auta, jos henki haisee viemäriltä. Mites lähempi kontakti jatkossa? Yöks.. Tee asialle jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi