Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kosi kun jätin

Vierailija
04.09.2022 |

No ni. Lopetin 5 vuotta kestäneen parisuhteen, kun se ei edennyt minnekään.

Tein alusta asti selväksi, että haluan suhteen, jolla on tulevaisuus. Yhteisen kodin, lapsen, avioliiton. Mikään ei liikahtanut eteenpäin.

Kun nyt sitten kerroin miehelle, että tämä suhde mikä meillä on, ei vaan riitä, mies kosi. En tajua. Hällä on vuosia ollut aikaa osoittaa kykyään sitoutua, mutta ei oo sitä tehnyt. Nyt mun tunteet on jo kuolleet enkä halua sitoutua häneen.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se noin yksinkertaista? Tunteet loppuu kun suhde ei etene. Eiköhän ne olisi loppuneet vaikka olisitte aviossa.

Vierailija
22/45 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä , vielä on aikaa ottaa uusi 5 v suhde ja jättää kosimatta näin naisena. Miehen tehtävä on kosia. Suhde pitää olla.

5 v on-off tapailua

2 v täyttä seurustelua

1 v kihlaus

2 v naimisissa 

Sitten lapsen teko on sallittu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse kosinut ilman vatulointeja? Toimit tilanteessa periaatteessa ihan samoin, kuin tuo lemppaamasi mies.

Mä olen kertonut koko ajan avoimesti, mitä elämältä haluan. En mä saanut koskaan kunnolla vastakaikua, miestä ei kiinnostanut puhua tulevaisuudesta. Musta tuollainen äkillinen kosiminen on outoa teki sen kumpi vain, kyllähän sitä pitäisi pohjustaa tulevaisuudesta keskustelemalla ja haaveita jakamalla. Ap

Kuolemahan se sieltä tulee ihan sama mitä "elämältä haluaa".

Vierailija
24/45 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama

Mutta se on nyt byebye.

Menköön jalkamummonsa luokse.

Aina tullut itkien anelemaan takaisin, nyt lukko ja takaisin ei tulla.

Vierailija
25/45 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet mainitsemistasi asioista tapahtuu naisen aloitteesta. So what 😂 Ei miehet mieti ja punnitse asioita koko ajan. Oletko ehdottanut että "voitaisko nyt tehdä lapsi?" Vai vaan hiljaa odottanut?

Minä otin tämän linjan ex-mieheni kanssa, koska hän oli perässävedettävä. Hänestä tuli umpisurkea isä ja heittäytyi kaiken lisäksi elätettäväkseni kieltäytyen kuitenkin koti-isyydestä eli lapset laitettiin hoitoon miehen pelatessa kotona koneella. Parin vuoden painostuksen jälkeen sain hänet hakeutumaan taas töihin, mutta töissä hän sitten aloitti sivusuhteen ja ero tuli. Eron jälkeen mies on ottanut elämäntehtäväkseen uhriutua työelämän ulkopuolella.

Vierailija
26/45 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli toinen nainen toisaalla. Varma tieto. Olit sellainen mukava bonari aina silloin tällöin.

Sorry sittä.

Vierailija
27/45 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan luulee olevansa joku taivaanlahja miehille. Luuletko löytäväsi paremman miehen tilalle? Helposti tietenkin :D

Vierailija
28/45 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu täällä myös yksi, jonka ex kosi hieman eron jälkeen. Näillä "kosinnoilla" voi pyyhkiä vaikka peffansa.

Vierailija
29/45 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se noin yksinkertaista? Tunteet loppuu kun suhde ei etene. Eiköhän ne olisi loppuneet vaikka olisitte aviossa.

Eihän ne hetkessä lopu. Pari vuotta olivat jo tunteet hiipuneet ennen kuin päätös erosta oli kypsä. Ap

Vierailija
30/45 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaan pillua nyt kaikille

Vierailija
31/45 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvännäkökykyni paljastaa myös, että hänellä on ollut koko ajan exä rinnalla tai toli nyxänä pitänyt - olit siksi sellainen sivurailo, jota piti varalla.

Vierailija
32/45 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tunteista puhu kovin helposti joten olet epäonnekas. Mies pelkää yksin jäämistä mutta sille ei voi mitään enää koska tunteesi ovat sammuneet.

Vierailija
33/45 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttimiehet on mitä on.

Ei niihin kannata investoida. Varsinkaan tunteita.

Real men on muuta.

Vierailija
34/45 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesti käynyt niin, että vuosikausien suhteen päätyttyä miehet ovat todenneet, ettei niitä uusia naisia nyt kauhean helposti saakaan, joten ovat tulleet kertomaan jälkikäteen rakastavansa minua ja tietysti seksimme oli maailman parasta. Vuosipäivänkin ja syntymäpäiväni alkavat yhtäkkiä eron jälkeen muistamaan, vaikka seurustellessamme eivät. Olettavat vielä, että uskoisin moiset höpinät.

Vierailija
35/45 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi kerran sanoa.. raks.. jne.

Mutta tunteet ei elä.

Perässävedättävät on raskaita ja jotka ei tiedä, mitä haluavat. Äidin, rakastajattaren vaiko kodintekijän.

Vierailija
36/45 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin veitsell leikatan tuollaisen junttimiehen, joka alkoi sivusuhteeseen kriisissä. Sen jälkeen tuli itkemään, kuinka bohoo jne ja että nainen ei halunnutkaan muuta, kun näki miten raskas mieskuvatus oli. Halus olla vaan frendi..

Olen antanut ymmärtää, että takaisin ei ole tuloa. Puhuu puuta heinää ja luulee, että en ole tietoinen. Nyssäkkää ei pidä ottaa takaisin.

Puhuvat joka suuntaan mielinkielin? Intuitioon kannattaa luotaa.

Vierailija
37/45 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on. Miehet vetää usein ton kosimiskortin naisen halutessa erota, vaikka nainen olisi suhteen aikana selväsanaisesti sanonut, ettei halua muuttaa yhteen tai naimisiin. Se on sellainen paniikkireaktio. Ei kannata ottaa vakavasti.

Juurikin näin.

Itselleni on käynyt tuolla tavalla kahdesti: kun ilmoitin (pitkään asiaa harkittuani), etten enää halua jatkaa suhdetta, alkoi mies sitten hätäpäissään selittää että oli ajatellut viedä minut tulevana kesällä vihille (tämä tapahtui huhtikuussa).

Ja toinen samassa tilanteessa esitti, että hän oli varannut meille yhteisen viikonloppureissun koska aikoi siellä kosia.

Ihan hatusta vetivät nämä herrat kosintansa. Jälkimmäinen sitten myöhemmin, tajuttuaan saaneensa lopulliset pakit,  vielä keksi väittää, että hän oli kosinut siksi koska "minä olin esittänyt uhkavaatimuksen" että jollei nyt mennä naimisiin niin erotaan. Joopa joo.

Kuriositeettina mainittakoon, että kumpikin mies oli aurinkomerkiltään Oinas.

Vierailija
38/45 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty. Minä olen yli 20 vuotta kestäneessä suhteessa, jossa olen joutunut jokaisen vaiheen yhteenmuutosta, kihlauksesta, avioliitosta, lasten tekemisestä neuvottelemalla neuvottelemaan, kun miehellä ei ole mitään asiaa vastaan, mutta eikö nyt ole näin hyvä ja mihin kiire ja mennään nyt sitten, jos se tuollainen elämän ja kuoleman kysymys on. Joo, on ne suhteen kannalta elämän ja kuoleman kysymyksiä, kun olen jo seurustelun ensimmäisinä kuukausina tehnyt kristallinkirkkaaksi sen, että etsin miestä avioliitto ja perhe mielessä, enkä kevyillä suhteilla tee yhtään mitään. 

Ja näinhän tässä on eletty, eikä mies mitään näytä katuvan, päinvastoin. Mutta silti joskus mietin, että miltä olisikaan tuntunut, kun olisi saanut kokea että toinen on yhtä paljon mukana ja haluaa viedä suhdetta ja yhteistä elämää eteenpäin. Sen mieheni on myöntänyt, että häneltä olisi jäänyt tekemättä aloitteet ja kosinnat, mutta mitään ei haluaisi muuttaa tai vaihtaa, eikä jälkikäteen itsekään ymmärrä, mitä jahkaili.. Mua tuo vastaus ei ole koskaan täysin tyydyttänyt, mutta parempaa en tule saamaan.

Vierailija
39/45 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se noin yksinkertaista? Tunteet loppuu kun suhde ei etene. Eiköhän ne olisi loppuneet vaikka olisitte aviossa.[/quote

Ööö... Ehkä siksi ap ei vastannut kosintaan kyllä?

Vierailija
40/45 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Saappaan kuvaa takalistoon ja luiskaan tuommoiset laamat, jotka eivät saa mitään aikaiseksi ennenkö ero on tulossa. Jos olisit suostunut kosintaan, olisi sama lusmuilu jatkunut avioliitossa. Perässävedettävä ei muuksi muutu. Ei kannata ryhtyä äidiksi tuollaisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän