äänettömät kävelymatot
Kiinnostaisi ostaa kävelymatto, jonka saa piiloon kaappiin ja on lähes äänetön.
Mene ulos käveleen vinkeistä täyttyy keskustelu. En mene
Haluaisin kävellä olohuoneessa ja katsoa samalla telkkua tai koneelta ohjelmaa... Se olisi matalan kynnyksen tapa urheilla ...
Ja en halua että laitteesta lähtee kova ääni...
Vinkkejä?
Kommentit (38)
Osta kuntopyörä. Mulla on aivan äänetön.
Ei taida olla sellaista mattoa, aina kuuluu tömpsähdys kun matolle astuu.
sipsipussi ja suklaalevy ovat melko äänettömiä telkkaria katsellessa
Vierailija kirjoitti:
Mikset kävle ulkona... Eh heh hee
Osta Bauhaussista auton äänieristysmattoja sen alle 2 kpl, mitat oli jottain 60x 60cm. Ite laitoin vielä maton niiden päälle somisteeksi.
Asennus tietty siihen jalkojen kohdalle jotka siis kohtaa lattian.
Vierailija kirjoitti:
En ole aloittaja mutta minun piti vaihtaa kuntopyörä kävelymattoon koska polvet eivät enää kestäneet polkemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aloittaja mutta minun piti vaihtaa kuntopyörä kävelymattoon koska polvet eivät enää kestäneet polkemista.
bmi 60. ei ne kestä kävelymattoakaan, eikä myöskään naapuri kestä kuunnella sitä
Osta soutulaite, joka toimii vesivastuksella. Ei kuulu naapuriin. Ja voi katsella telkkaria. Se on sitäpaitsi paljon tehokkaampi koko kehon treenaamiseen.
Yläkertaan on ostettu kävelymatto. aivan helvetillinen töminä, kristallit helisivät kaapissa. Isokokoisia ihmisiä, mutta ei sentään elefantteja vaikka siltä nyt kuulostaa.
Toivon, että kyllästyvät siihen pian, ennenkuin käyn räjäyttämässä laitteen.
Muakin kiinnostaisi äänetön ja taitettava kävelymatto. Kellään suosituksia?
Mua kiinnostaa lentävä matto, osaako kukaan suositella basaaria mistä sellaisen saisi?
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaisi äänetön ja taitettava kävelymatto. Kellään suosituksia?
Gymstickin walkingpad menee ainakin kasaan ja mahtuu itsellä kaappiin. Pärjännyt myös hyvin testeissä https://vitamiini.org/paras-kavelymatto/ Pääsi kolmossijalle. Todella hiljainen. Vahva suositus.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla sellaista mattoa, aina kuuluu tömpsähdys kun matolle astuu.
Laita äänieristys/salimatto alle niin ei kuulu
Ostatko myös happipullon että tulee raitista ilmaa? Mitä jos menisit vaan ulos?
Tulet pettymään myöhemmin ja pahasti jos luulet olevasi kaikkia suurempi sekä vahvempi.
Todella Reilukerho että Jeesus valitsee ketkä pelastaa....
Tässä juuri todella hyvä esimerkki siitä kaikesta mihin tässä ketjussa oikein viitataan.
Mikset kävle ulkona... Eh heh hee