James Bond 007 Official
Kesän Bond-putken ja keskustelujen innoittamana oma ketju 007:n tosifaneille. Asiaa aiheesta ja aiheen sivusta, spekulointia seuraavasta leffasta ja tulevien tv-uusintojen seurantaa. Kuka messissä?
Katso lähetysajat : James Bond 007 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4672)
En menisi Blofeldin bunga-bunga-pippaloihin vaikka maksettais
Palsta menee kohta kiinni ja Felix vajoaa pinnan alle :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M, DARLING
Edes lirkuttelu ei saa Mallorya rentoutumaan. Eikä mikään määrä viinaa.
Antakaa osoite niin minä käyn hieromassa sen rennoksi. On sen verran kireänä, mutta silti niin ihana, että voin itse vaikka maksaa konjakit. Kyllä jäis Mallory aamulla autuas hymy huulilla tuhisemaan tyynyynsä kun tekisin sille taikani ja antaisin aamullaa suukon poskeen. Sen verran raukea olo että varmasti myöhästyisi töista.
Vierailija kirjoitti:
Kahvetit keitetty
Nyt jaksettiin valvoa rouvan kanssa 👍🏻 Eihän se hullumpi leffa ollut, kun ei liian kovilla ennakko-odotuksilla katsonut. Rami Malek loistava psykoroolissaan
Vierailija kirjoitti:
Mainokset ei lopu ikinä
Tänä vuonna ei onneksi ole niitä sietämättömiä Big Brother -bannereita, joita viime kesänä manailtiin täällä.
Vierailija kirjoitti:
M, DARLING
Ollakseen niinkin jähmeän oloinen ukko, Craig kyllä vetää hyvin nämä huumorikohtaukset.
Vierailija kirjoitti:
THE DEAD ARE ALIVE 💀
Tänään klo 21.40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M, DARLING
Ollakseen niinkin jähmeän oloinen ukko, Craig kyllä vetää hyvin nämä huumorikohtaukset.
Malloryn näyttelijä on aivan mielettömän hyvä Wes Andersonin elokuvassa The Grand Budapest hotel komedia roolissa. Ei uskois että sama mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M, DARLING
Mä en pysty kuin nauramaan aina kun Fiennes ilmestyy ruutuun. Äijän takakireys on täyttä komediaa. Vetää melkein jo kovemmalla sykkeellä kuin vanhojen Bondien M :D
Niin oliko sillä uudella Q:lla kundikaveri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M, DARLING
Malloryn näyttelijä on aivan mielettömän hyvä Wes Andersonin elokuvassa The Grand Budapest hotel komedia roolissa. Ei uskois että sama mies.
On kyllä monipuolinen huippunäyttelijä. Hieno leffa tuokin 👍🏻
Surullinen oli loppu, James on poissa. Koko elämäni ollut Bond, James Bond. Mitä nyt, mitä nyt?
Vierailija kirjoitti:
Surullinen oli loppu, James on poissa. Koko elämäni ollut Bond, James Bond. Mitä nyt, mitä nyt?
Tyhjä olo kieltämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjä olo kieltämättä.
Joku asia on ikoni, se oli myös James. Jos siihen tilalle joku, no jääköön sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Niin oliko sillä uudella Q:lla kundikaveri?
No jos kylään oli tulossa HE eikä SHE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
THE DEAD ARE ALIVE 💀
Tänään klo 21.40.
Leikitään että James elää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M, DARLING
Mä en pysty kuin nauramaan aina kun Fiennes ilmestyy ruutuun. Äijän takakireys on täyttä komediaa. Vetää melkein jo kovemmalla sykkeellä kuin vanhojen Bondien M :D
En minäkään:D ja olen sentään yksi hikoilevista naisista. Ehkä M:n näyttelijä on oikeasti pakko vaihtaa ennen kuin Ralph ottaa roolinsa niin tosissaan että sillä oikeasti räjähtää verisuoni päästä. Tai minulta täällä kotisohvalla kun nauran, kuolaan ja hikoile yhtä aikaa. Lääkärin diagnoosi varmaan olisi että tällä naisella on vesikauhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjä olo kieltämättä.
Otatkohan sä Bondit vähän turhan tosissaan? Craigi on hengissä ja James on satuhahmo. Kukaan ei ole oikeasti kuollut.
Ei tarvitse hermostua hyvä ihminen. Sinähän käyt kuumempana kuin se joku hikipelle. En minä Craigia itseeni verranut vaan lähinnä aikasempiin Bond näyttelijöihin. Varmasti hoitaa roolinsa paremmin kuin minä, en ole nimittäin ammatiltani näyttelijä. Sama kun sanoisi matkustajakoneen ovella että kumpi pistetään ohjaamoon keskinkertainen lentäjä vai taxikuski.