Miltä naisen orgasmi tuntuu sormettaessa miehen sormissa
A) Miltä naisen orgasmi tuntuu miehen sormissa ennen orgasmia ja miten pillu käytäytyy, kiristyykö vaiko ei, lisääntyykö puristus jne
B) Miltä orgasmi tuntuu sormissa, vai tuntuuko miltään. Tuntuuko lievää, keskivoimakasta vai voimakasta puristusta, vain tuntuuko vain sykkimistä. Onko sykkimen heikkoa vai voimakasta, entä lypsääkö sormia?
Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun ei ole kokemusta kuin yhden naisen orgasmeista.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas miehet tietävät miten se nainen tuntee minkki asian. Eihän täällä ole edes naisia vastaamassa. Miehet luuleevat tietävänsä ja sillä selvä.
Minä olen nainen ja siis tiedän.
Sanokaa miehet miksi ja mitä varten se klitoris on? Olette aivan dorkia ja kujalla.
Luuletteko, että nainen ei halua pilluaan hyväiltävän? Luuletteko,että pelkkä sinne sormien tai kalun tökkiminen vie orgasmiin?
Havahtukaa jo todellisuuteen.
Sitten kun keskustellaan a-pisteorkusta. Havahdu todellisuuteen että naisen nautinto on muutakin kuin klitoriksen ulkoisen osan hieromista. Harmillista että sinä et tosiaan ole saanut tyydyttävää seksiä, sillä tyydytetty ihminen ei räksytä noin, vaan on lähinnä zen-tilassa vielä pitkän aikaa seksin jälkeen.
Tanskasen mukaan ihmisten ymmärrys klitoriksesta on kasvanut valistustyön myötä. Moni tietää, että valtaosa naisista saa juuri klitorisorgasmeja.
Painukaa vettuihin eliminenne ukot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä nyt taas? Mistä se mies saa nautintonsa? palleistako?
Onko liian vaikeeta vastata? Palleistako siis mies saa nautintonsa. Ja nainen EI saa klitoriksesta? Yhäkö miehet kuvittelee näin?
Olen täältä oppinut, että naista saa seksin aikana koskettaa pelkästään klitorikseen. Osa ollut hieman hämmästyneit, mutta kaikki erittäin tyytyväisiä. Kannattaa kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Hevon hanuri sulle paskamies!
Erinomaista esimerkkiä näytät. Aina jauhat, miten täällä haukutaan naisia, mutta itse et koskaan hauku ketään. Miten oli?
Vierailija kirjoitti:
”
On niin paljon muitakin seksitapoja kuin penis vaginaan -yhdyntä.
Omalla vastaanotollaan Tanskanen ei paljoa kuule pohdintaa klitoris- ja yhdyntäorgasmin eroista.
– Orgasmiin liittyvät pulmat ovat tavallisimmin sitä, että ylipäänsä saisi orgasmin.
Tuosta onkin hyvä ottaa kiinni takaisin ketjun aiheeseen: millä tavalla mies sormillaan tuntee erilaiset orgasmit? Tuolla aiemmin kirjoitin, että suulla ja sormilla annetun orgasmin tunnen ja näen pienehkönä sykkimisenä, mutta yhdynnässä saatu orgasmi on vaimon kehonkielestä päätellen jotakin ihan muuta, kun hän jännittää itsensä kokonaan eikä "vain" anna pillun sykkiä omiaan. Sormin en saa hänelle samanlaista orgasmia aikaiseksi, ja toisaalta (ainakaan minun) kulli ei ole sillä tavalla tuntoherkkä kuin sormet, että sillä pystyisi aistimaan sitä pillun toimintaa yhtä yksityiskohtaisesti.
Oma vaikutelma on, että jotkut orgasmit ovat pinnallisempia ja toiset ovat syvempiä, ja näitä jälkimmäisiä vaimo haluaa saada, niistä kevyemmistä jää vain halu saada laueta kunnolla. En haluaisi kytkeä näitä erityyppisiä orgasmeja yleistäen mihinkään tiettyyn elimeen tai kiihotustapaan, oleellistahan on vain se että itse tietää miten mikäkin toimii ja mitä ollaan tavoittelemassa. Mutta edelleen ketjun otsikon puitteissa mulla ei ole oikein vertailukelpoisia kokemuksia, mutta varmastikin joku muu saa annettua suulla ja sormin niitä kokonaisvaltaisempiakin orgasmeja?
Vierailija kirjoitti:
Painukaa vettuihin eliminenne ukot.
Oliko tämä kehitus mennä panemaan?
Vierailija kirjoitti:
”
On niin paljon muitakin seksitapoja kuin penis vaginaan -yhdyntä.
Omalla vastaanotollaan Tanskanen ei paljoa kuule pohdintaa klitoris- ja yhdyntäorgasmin eroista.
– Orgasmiin liittyvät pulmat ovat tavallisimmin sitä, että ylipäänsä saisi orgasmin.
Helvattuun kopiot mistään Tanskasesta. Jollakin ei taas ole mitään omaa tietoa ja kokemusta.
Nyt oli puhe siitä miltä naisen orgasmit tuntuu pillussa ja miten pillu reagoi. Ei sitä miten orgasmi saadaan aikaiseksi.
Jonkun mielestä ei miesten tarvitse oppia. Voi elämän kevät.
Vierailija kirjoitti:
Oppikaa miehet!
Tahtoisin laajentaa osaamistani koska haluan vastata naiseni toiveisiin a-pisteorkusta. Miten tämä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Tekaisin ketjun tätä tarkoitusta varten, keskustellaan täällä tuntoaistimusten hienouksista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli sinun kokemuksesi aiheesta? Nyt ei ollut kyse oppimisesta vaan pillun käyttäytymisestä juuri ennen orgasmia ja orgasmin aikana.
Kysy naiseltasi. Ehkä osaa vastata. Luuleen ettei.
Ainakaan itse en osaa, ja olen nainen. Miten te miehet kuvittelette, että naisetosaavat näihin ihme pisteisiin sanoa mitään?
Kun se mies alkaa panemaan, ei siinä mitään pisteitä kysellä, eikä ole vastauksiakaan. MItä oikein kuvittelette?
Teidänhän on helppoa, kunhan työnnätte sen kalun pilluun, ja teette juuri niiin kui itselle tunuu hyvälle.
Mikä piste teillä tuntuu parhaalle? Osaatteko määäritellä?
Vituttaa tää narina.
Sormet pilluassa, kaksi tai kolme, orgasmin saapuessa vagina ei syki eikä supistele eli sormet ei tunne orkun tulemista, muu käyttäytyminen kertoo sen. Pistän sormia pilluun kun olen hetken nuollut klittaa, rouva pyytää jos en pistä niitä sinne.
M53
Vierailija kirjoitti:
Sormet pilluassa, kaksi tai kolme, orgasmin saapuessa vagina ei syki eikä supistele eli sormet ei tunne orkun tulemista, muu käyttäytyminen kertoo sen. Pistän sormia pilluun kun olen hetken nuollut klittaa, rouva pyytää jos en pistä niitä sinne.
M53
Siis näin meillä, muiden pilluista en tiedä, on jo vuosia muiden naisten pillujen hyvälyistä.
Vierailija kirjoitti:
Kysy naiseltasi. Ehkä osaa vastata. Luuleen ettei.
Ainakaan itse en osaa, ja olen nainen. Miten te miehet kuvittelette, että naisetosaavat näihin ihme pisteisiin sanoa mitään?
Kun se mies alkaa panemaan, ei siinä mitään pisteitä kysellä, eikä ole vastauksiakaan. MItä oikein kuvittelette?
Teidänhän on helppoa, kunhan työnnätte sen kalun pilluun, ja teette juuri niiin kui itselle tunuu hyvälle.
Mikä piste teillä tuntuu parhaalle? Osaatteko määäritellä?
Vituttaa tää narina.
Ajattelisin että sinä osaisit sanoa kun niin hanakasti otat kantaa kaikkien nautintoihin, mutta et taidakkaan olla kovin perillä naisten nautinnoista. Tahdon nimittäin tyydyttää naisen totaalisesti, niin että näen kiihkon hänen silmissään eikä se onnistu pelkällä klitoriksella, tarvitaan muutakin. Suurin nautinto tulee siitä kun saan naisen taivaisiin. Kun pelkkä klitoris ei riitä, niin siihenkö sinun asiantuntemuksesi loppuu? On tosi pöljää väittää sitten täällä tietävänsä yhtään mistään muuta kuin omista asioistaan. Ja vastaus sinun agressiivisen ja ala-arvoisesti yleistävän viestisi kysymykseen on, että p-piste tuottaa minulle parhaat orgasmit, harmi ettei naiset tiedä miehen anatomiasta oikein mitään.
Havahdu sinä. Tää sun trollaus ei pure enää entiseen malliin. Sun pitää keksiä jotain uutta.