Miltä naisen orgasmi tuntuu sormettaessa miehen sormissa
A) Miltä naisen orgasmi tuntuu miehen sormissa ennen orgasmia ja miten pillu käytäytyy, kiristyykö vaiko ei, lisääntyykö puristus jne
B) Miltä orgasmi tuntuu sormissa, vai tuntuuko miltään. Tuntuuko lievää, keskivoimakasta vai voimakasta puristusta, vain tuntuuko vain sykkimistä. Onko sykkimen heikkoa vai voimakasta, entä lypsääkö sormia?
Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun ei ole kokemusta kuin yhden naisen orgasmeista.
Kommentit (60)
Eri naisilla tuntuu erilaiselta. Yhdellä puristus lisääntyi juuri ennen orgasmia niin kovaksi, että sormia ei juuri pystynyt liikuttamaan kohtuullisella voimankäytöllä. Orgasmin hetkellä tuntui voimakasta supistelua. Oli muutenkin tiukka tapaus.
Toisaalta osalla ei tuntunut juuri ollenkaan puristusta tai supistelua, vaikka varmasti saivat orgasmeja, useita yhdellä suuseksi/sormetussessiolla. Ehkäpä heillä on ollut heikot lantionpohjan lihakset.
Puolison pillu alkaa sykkiä ja valua juuri ennen orgasmia. Orgasmin tullen hän puskee sormet ulos ja pois koko pillun ja pyllyn alueelta, joten en osaa sanoa että miltä se tuntuu. Koko kroppa hänellä sykkii ja vavahtelee.
Kaikki naiset ovat yksilöitä, pillun käyttäytyminen ja orgasmit erilaisia ja erilaisilla ominaisuuksilla. Näistä kuulisi kokemusta mielellään lisää, itellä kuin ei ole kokemusta kuin yhdenlaisista tavoista. Ei ole mitään paremmuusvertailua olemassakaan. Kukin on omanlainen.
Siis pidättekö sormet sisällä? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Siis missä muualla ne pitäisi olla? Taskussako?
Kerro toki lisää.
Siis naitteko sormilla naista? miten kamalaa..
Eihän kukaan sellaista halua. Yök.
Hyi helvetti, eihän sorminainti ole yhtään ihanaa.
Ettekö anna sille klitorikselle mitään, sieltähän se nautinto tulee
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti, miten voit taas tietää muiden puolesta, mikä on ihanaa ja mistä kenenkäkin nautinto tulee?
Vierailija kirjoitti:
Siis naitteko sormilla naista? miten kamalaa..
Eihän kukaan sellaista halua. Yök.
Sua on vaan sormetettu surkeasti.
Olen pahoillani puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pahoillani kun et ole koskaan päässyt maistamaan monipuolista ja hyvää seksiä. Älä kuitenkaan viitsipurkaa tätä harmitusta muihin ihmisiin, vähättelemällä ja alentamalla muiden kokemuksia. Kateuden ottaessa ihmisen hallintaansa, se on sairauteen verrattava tila joka tulee hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin me pidetään kullikin sisällä silloin kun naisella tulee orkku. Vai tykkäisitkö itse, jos se vedettäisiin pois juuri parhaimmalla hetkellä?
Mitä helvettiä nyt taas? Mistä se mies saa nautintonsa? palleistako?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Osa miehistä nauttii kovastikin pallien hyväilystä. Keskitytäänhän tässä ketjussa kuitenkin naisen sormettamiseen, kiitos :)
#takaisinasiaan
Vaimolla ei orgasmi oikein sillä tavalla anna ennusmerkkejä itsestään, vaan tulee aina pikkuisen yllätyksenä, hänelle itselleenkin luulisin. Sykkiminen kyllä näkyy ja tuntuu niin pillussa kuin pyllyssä, mutta ei sitä miksikään voimalliseksi puristamiseksi saati lypsämiseksi voi sanoa.
Hän on kolme isoa vauvaa synnyttänyt, mutta on kyllä treenannut lihakset sellaiseen kuntoon että orgasmit tuntuvat ja kyllä sen minäkin kullissa huomaan kun yhdynnässä alkaa tulla. Hänelle vaan nuo sormin ja nuolemalla saadut orgasmit ovat sen verran laimeampia, että veikkaan siinä olevan syyn, miksei ne ihan samalla tavalla tunnu, hänelle tai minulle. Sormin tullessa se on vain sitä pientä pillun sykkimistä, jonka saan kyllä jatkumaan pitkäänkin kun vain jatkan hyväilyä, mutta yhdynnässä saadessa hän jännittää itsensä ihan kokonaan ja on aivan toisella levelillä siinä nautiskelussa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin nauttinut suunnattomasti kun vaimon pillu on sormettaessa alkanut kiimassaan hamuamaan orgasmia. Varsinkin kun olen pystynyt säätelemään milloin sen saa. Kiimasta sekaisin olevan epätoivoisen pillun armahtaminen orgasmilla on taivaallista. Ei ole vaimo valittanut.
Vierailija kirjoitti:
Onko liian vaikeeta vastata? Palleistako siis mies saa nautintonsa. Ja nainen EI saa klitoriksesta? Yhäkö miehet kuvittelee näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko liian vaikeeta vastata? Palleistako siis mies saa nautintonsa. Ja nainen EI saa klitoriksesta? Yhäkö miehet kuvittelee näin?
Kävikö mielessä sellainen vaihtoehto, että ketään ei tosiaankaan enää kiinnosta viihdyttää sun tylsää päivääsi riitelemällä tästä samasta itse keksimästäsi väitteestä, jota kukaan muu ei ole esittänyt. Suosittelen, että alat taas käydä varjonyrkkeilyä itse itsesi kanssa, niin saat edes näennäistä hupia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tuon alueen hieronnalla mies voi saada orgasmin. Kuten myös eturauhasen hieronnalla. Se perinteinen orgasmi on paljon vaisumpi, eli kannustaisin sinua laajentamaan kykyäsi tuottaa mielihyvää miehelle ja kertomaan mistä sinä tykkäät. Katsos mies ei voi tietää minkälaisista otteista se nainen pitää, kun kaikki ovat yksilöitä, sinä ja naapurin Sirpa tykkäätte hyvinkin erilaisesta stimulaatiosta ja eri pisteistä. Puhuttaisiinko hetki g-ja a-pisteistä miten nainen saa nautintonsa niistä, koska moni kaipaa juuri niiden pisteiden stimuloimista tuntiessaan itsensä täydellisen tyydytetyiksi. Tykkäät ilmiselvästi puhua muiden ihmisten nautinnoista. Mitä mieltä olet a-piste orgasmista ja miltä se sinusta tuntuu?
Täällä taas miehet tietävät miten se nainen tuntee minkki asian. Eihän täällä ole edes naisia vastaamassa. Miehet luuleevat tietävänsä ja sillä selvä.
Minä olen nainen ja siis tiedän.
Sanokaa miehet miksi ja mitä varten se klitoris on? Olette aivan dorkia ja kujalla.
Luuletteko, että nainen ei halua pilluaan hyväiltävän? Luuletteko,että pelkkä sinne sormien tai kalun tökkiminen vie orgasmiin?
Havahtukaa jo todellisuuteen.
Jos hieroo klittaa, ei tunnu missään. Mutta jos sormi tai sormet on sisällä, tuntuu sellaista sykkimistä tai heikkoa mutta terävää supistelua. Toisilla naisilla pillun sisällä laajenee juuri ennen orgasmia avoimeksi tilaksi, joka sitten orkun tullessa supistuu taas yhteen.