Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko 19-vuotiaalle lapsellesi ginipullon, jos tämä pyytäisi?

Vierailija
04.09.2022 |

Itse en ostanut, olenko tiukkapipo?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin. Mun 19v on ainakin tähän asti osannut käyttää alkoa fiksusti, enkä pelkää että joisi liikaa. 

uskis

Vierailija
22/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giniä, no en tosiaan ostaisi.

Joku tolkku se olla pitää juomisessakin.

Hakisin kyllä vodkaa, viskiä (ehkä, alkaa närästämään), jaloviinaa, likööriä ym. paitsi Strohia (sitä ei pysty sikakaan vinkumatta juomaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Giniä, no en tosiaan ostaisi.

Joku tolkku se olla pitää juomisessakin.

Hakisin kyllä vodkaa, viskiä (ehkä, alkaa närästämään), jaloviinaa, likööriä ym. paitsi Strohia (sitä ei pysty sikakaan vinkumatta juomaan).

Unohtui sanoa, että toinen joka itseltäni jäänyt juomatta oli munalikööri.

Puistattaa kun muistelenkin tilannetta, enkä koskaan myrkyttäisi omaa lastani moisella moskalla.

Vierailija
24/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tuo 20 vuoden ikåraja edes perustuu? Ravintolasta saa kuitenkin jo ennen sitä väkeviä.

Siihen, että ravintolassa ainakin yritetään katsoa, ettei niitä juoda liikaa.

Vierailija
25/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tuo 20 vuoden ikåraja edes perustuu? Ravintolasta saa kuitenkin jo ennen sitä väkeviä.

Niin juuri. Ei tuo minua huoli mukaan reissulleen katsomaan, juoko liikaa. Siksi en ostanut. Ap

Vierailija
26/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli käytännössä heitetään ulos pakkaseen, kun joku juo liikaa.

Vierailija
27/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostaisin gini pullon. Kiehauttaisin kattilassa ginin jolloin alkoholi haihtuu pois. Jääkaapin kautta sitten antaisin kun kunnolla viilentynyt. En tosin kertoisi lapselle että olen haihdattanut alkoholin ginistä pois. Siitä sitten juokoon ja ihmettelisi miksei käy päähän.

Vierailija
28/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ostaisin, saahan se saman juoman baaristakin. Idioottimaista holhousta.

Vierailija
29/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finland, landet där vuxna inte får köpa sin egen sprit?

Vierailija
30/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on periaate että bilereissut maksetaan omasta pussista. Annan mieluummin tukea vaatteisiin, leffaan tai kaupungille menoon kavereiden kanssa arkena. Tosin yhteinen potti se hänen käyttörahansa on eli kai sitä rahaani kaljaankin on mennyt.

Vierailija
31/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos unohdetaan viunaksen ikäraja ja mietitään ihan muuten vain tätä hommaa, niin jos minulla olisi täysi-ikäinen lapsi, en varmaankaan ostaisi hänelle alkomahoolia. Mielestäni on ihan turha edesauttaa juomista. Jos haluaa juoda niin osaa sitten itse ostaa, tai jos ei osaa niin on sitten ilman. Olen nuori aikuinen enkä mikään tiukkis, mutta en näe oikein järkevänä kannustamalla kannustaa juomaan.

Vierailija
32/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi mitään kovaa viinaa, vaikka olisi aivan fiksukin nuori. Heillekin voi sattua ylilyöntejä. Kotona voitaisiin yhdessä GT:t nauttia, mutta muuten juokoon vaikka viiniä. Sitä itsekin juon useimmiten ja aivan tarpeeksi vahvaa sekin on.

Vierailija
33/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta lapsilleni alkoholia missään iässä. Eikä me juoda yhdessä enempää kuin pari skumppalasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi