Pitääkö joku oikeasti Ikeasta?
Kävin tänään. Edellisestä käynnistä on vuosia ja kauppahan on muuttunut entistä kamalammaksi. Miten tuolla kukaan jaksaa käydä mitään etsimässä. Muistelen, että ainakin takavuosina jotkut olivat Ikeasta kovin innoissaan.
Kommentit (34)
Ikean verkkokauppa on mahtava; siellä on arvosteluja, joiden avulla voi saada hyvin osviittaa mitä kannattaa ostaa. Tarvitsin peiton ja tyynyn; tilaus verkkokauppaan neljältä yöllä, tilausvahvistus aamulla kahdeksalta, tavarat noudettavissa lokerosta yhdeltä! Ei tarvinnut kulkea tavaratalon läpi!
Toisen kerran vaihdettiin sänkyä ja tarvittiin uusia aluslakanoita. Ikeasta löytyi ja verkkokauppa lupasi toimitusta seuraavana päivänä POSTin kotiinkuljetuksella! Ja tavarat tulivat luvatusti!
Kyllä, mukava käydä katsomassa erilaisia sisustusvinkkejä. Lisäksi mielestäni hinta - laatusuhde on kohdallaan ja hyvät palautusehdot. Harvoin on tarvinnut mitään palauttaa ja silloin on toiminut hyvin. Ei tarvitse alkaa vääntämään myyjän kanssa ehdoista.
Minä pidän, ihan oikeasti.
Mistään muualta en löytänyt esimerkiksi keittiöön sopivaa pöytää. Mutta tämä on ihana, älyttömän painava toki. Ei keiku eikä nitkuta, eikä ole niin onnettoman pieni kuin muualta löytyvät.
https://www.ikea.com/fi/fi/p/moerbylanga-poeytae-tammiviilu-ruskeaksi-p…
Juuttimattoja sai sieltä edullisesti. Olen tykännyt.
Mä myös pidän Ikeasta. Kotona huonekaluista puolet on sieltä ja loput Askosta.
En ymmärrä ylimielisyyttä Ikean tuotteita. Samat ihmiset kuitenkin kelpuuttavat Jyskin krääsän.
Ikeasta sentään löytyy tyylikkäitä ja ajattomia tuotteita.
Ikean hinta-laatu-suhde ylivoimainen kilpailijoihin verrattuna. Saa mööbeleistä tietysti maksaa enemmänkin, tämä on vapaa maa.
Onko kukaan löytänyt ulos Ikeasta?
Oskari Onneton.
Minulle Ikea on ns. välttämätön paha, josta olen saanut tarvitsemiani huonekaluja sellaisella budjetilla, joka taipuu sisustukseen. Muutoin en välitä Ikeasta ja käyn siellä ehkä kerran 3 vuodessa. Kaikki muut tuntemani ihmiset tuntuvat rakastavan Ikeaa ja sen tuotteita kovastikin ja se heille suotakoot.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan löytänyt ulos Ikeasta?
Oskari Onneton.
En kertaakaan kysymättä myyjältä neuvoa. Ongelmallista on löytää myyjä. Harvoin käyn. En vain ymmärrä sitä sokkelologiikkaa.
T. Ikeaeksyjä
Etsin tiettyjä tuotteita ja asioita, jätän muille muut.
Pidän, ostan sieltä kaikki huonekalut ja matot sekä verhot.
Astiat painavia kuin synti, jotkin kaapistot toimii huonosti suht uudesta alkaen. Sohvat ehkä parhaan näköisiä, kestävyydestä en tiedä.
Parasta siellä kuitenkin on graavilohivoileipä.
Ne mallihuoneet ovat ihan kivoja. Muuten ainoa syy miksi käytän ikeaa on se, että tuotteet saa heti mukaan, eikä tarvitse odottaa paria viikkoa, jotta pääsee noutamaan tuotteet. Parasta on click & collect. Kotona ostaa ja käy vain hakemassa tuotteet. Ei tarvitse käydä sisällä myymälässä.
Minä tykkään. Paljon hyvää käyttötavaraa ja huonekaluja. Meillä mm. sohvat Ikeasta ja sohvien irrotettavat päälliset ovat vielä vuosienkin päästä erittäin hyväkuntoiset, samoin vuodetekstiilit.
Paljon huonolaatuisempaa kamaa tullut vastaan näissä "kotimaisissa" liikkeissä.