Kerrostalossa asuminen on masentavaa ja tuntuu kuin olisi vankilassa
Ulkona käyt kerran päivässä kävelemässä ja taas sisälle vankilaan, mitä hienoa tässä on? Ihmiset myös kyttää ikkunoista jos joku tekee pihalla jotain. Huvittavaa katseltavaa kun kerrostaloissa asuvat menee puiston nurmikoille istumaan, miettikää kuinka alkeellista sekin on.
Kommentit (107)
Mitä siellä pihassa tekisit näin kylmällä?
Itse en iknä suostu muuttamaan kerrostalosta muuhun asumismuotoon.
Olen samaa mieltä. Lisäksi sisällä pitää olla hiljaa tai naapuri alkaa koputtaa.
Siihen pitäisi tottua. Minullakin tuntuu samoin kesällä jonkun reissun jälkeen, mutta äkkiä siihen tottuu.
Ok.
Kohta sauna lämmin, sen jälkeen viilentelemään tuohon 20m2 lasitetulle terassille josta myös käynti omalle aidatulle pihalle.
T. Kerrostaloasukki
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä pihassa tekisit näin kylmällä?
Ei siellä voi tehdä kesälläkään mitään kun ihmiset kyttää ikkunoista ja kakarat meluaa pihalla.
Asun minäkin kerostalossa pieni vuokra kämppä.Yhtään ei rasita minua. Jos joku kytää menojani antaa kytätä se ei minulle kuulu eikä minua häiritse. Joitain vuosia sitten sain raivarin 2 eri kertaa tosin.Saman talon ja ortan äijille,eri aikaa.Toinen eläkeläinen kalja vatsa.Tarttis saada sala seksiä,panetta,Toinen silloin joku 50v oot niin seksy ,kepini nousee aina kun sut nää.Ei tarkoita nainen asuu yksin,ikään katsomatta: On Vapaata riistaa!Totalisesti ahdisti kun kerho jossa kävin,lähtiessä perääni juoksi koko talven selän muka asiaa mies 55v.voinko tuoda sinulle hävikki ruokaa kotia:ET. Seraava voinko tulla kahville jne. Mis on naimisissa ja lopulta tielleni koiransa kanssa. Lopetin kerhossa käynnit. Mikää muu ei ahdista kuin se jos joku yrttä lähestyä kerostalossa tai kerhoissa ,sitä yhtä hakien. Tabu josta ei puhuta,Jota ei haluta tunistaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Lisäksi sisällä pitää olla hiljaa tai naapuri alkaa koputtaa.
Tai sitten se naapuri treenaa ja melskaa koko vapaapäiväsi, niin ettei levosta tule mitään. Nuorempaan väkeen ei koputtelut auta. Tekevät mitä lystäävät. Mitä muuten koputtelisin, kun pattereita ei ole?
Laitoin kerrostalokämppäni vuokralle ja muutin itse mökkiin maalle. Täällä on rauha ja vapaus.
Ap, hyvä puoli on, että sieltä voi muuttaa pois. Yleensä aika helposti.
Kerrostalossa voi elää vain joko aivan ylemmässä tai aivan alimmassa kerroksessa.
Mä rakastan kerrostaloasumista asuttuani rivarissa 30 vuotta. Rivareissa kaikki kyttää. Kerrostalossa on yksityisyyttä riittävästi. Mä olen nobody kaikille. Nimeä ei löydy ovesta eikä alataululta.
Kuolema olis parempi vaihtoehto kun kerrostalo vapaudessa elämään tottuneelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se naapuri treenaa ja melskaa koko vapaapäiväsi, niin ettei levosta tule mitään. Nuorempaan väkeen ei koputtelut auta. Tekevät mitä lystäävät. Mitä muuten koputtelisin, kun pattereita ei ole?
Laitoin kerrostalokämppäni vuokralle ja muutin itse mökkiin maalle. Täällä on rauha ja vapaus.
Olisikin helppoa jos naapurit olisivat hiljaa kun koputtaisi.
Mielestäni on mukavaa asua kerrostalossa naapurin isotissisen ja tiukkaperseisen salikissan panoääniä kuunnellen ja runkaten.
Kaikki rikkaat haluaa asua betonikuutiokerrostalossa.
Buahaaaaaaa.
VARATON tai köyhä tai patalaiska ei muuta saa alle kuin krs kuution missä kaltaiset lojuu.
Itsekin voitin juuri lotossa 12 me , joten rakennutan 8 krs talon josta iotan itselleni kaksion.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan kerrostaloasumista asuttuani rivarissa 30 vuotta. Rivareissa kaikki kyttää. Kerrostalossa on yksityisyyttä riittävästi. Mä olen nobody kaikille. Nimeä ei löydy ovesta eikä alataululta.
Aika nobody jos ei edes nimeä ovessa...
Valittelee ihmisten kyttäämistä ja kyttäät itse?
Olet oikeassa. Siksi en koskaan suostu asumaan kerrostalossa. Säälin ihmisiä jotka joutuvat asumaan.