Tuun hulluksi!
Kommentit (14)
Käy tutustumassa netin kautta kavereihin. Kaverhaku tai joku vastaava.
Vierailija kirjoitti:
Sitten sun pitää tehdä asialle jotain.
Etsi harrastus.
Ala käyttää aikaa vaikka kirjastossa jos ei ole varaa harrastaa mitään maksullista.
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut.
Meitä yksinäisiä on todella paljon. Valitettavasti sen asian kanssa on vain opittava elämään. Paljon asioita voi tehdä mutta silti välttämättä ei löydy kavereita tai kumppania. Pitää vaan tehdä omasta elämästään mahdollisimman mielekästä kaikesta huolimatta.
Olen itsekin aika paljon itsekseni, mutta viihdyn todella hyvin yksin. Se menee lähinnä niin päin, että tunnen tulevani hulluksi silloin, jos en saa riittävästi omaa aikaa ja tilaa.
Silti, olen joskus miettinyt, kun käyn kävelylenkeillä ja muutenkin ulkoilen, niin aika paljon tulee vastaan samoja naamoja ja ovat myös yksin, niin olisiko tässä jotenkin mielenkiintoinen tyyppi, voisimmeko olla kavereita? Voisimmeko käydä kävelylenkillä yhdessä? Mutta sitten havahdun todellisuuteen ja muista, että tykkään kävellä yksin.
Jep, minullakin tämä lauantai-ilta menee taas yksin. Tai no, on tuossa täysi viskilasi seurana. Katkeralta tuntuu, että minun elämä meni näin.
Vierailija kirjoitti:
Jep, minullakin tämä lauantai-ilta menee taas yksin. Tai no, on tuossa täysi viskilasi seurana. Katkeralta tuntuu, että minun elämä meni näin.
Mene baariin, tutustu ihmisiin. Ainoa ongelma on se että rypee itsesäälissä.
Vierailija kirjoitti:
Hanki koira.
Suosittelisin myös tätä.
Mene naimisiin. Ihmisen ei ole hyvä olla ilman rakkautta
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Mene naimisiin. Ihmisen ei ole hyvä olla ilman rakkautta
mies54v
No tämähän ei riipu pelkästään ihmisestä itsestään. 🙄
No tuu sitten hulluksi. Minäkin tulin. Kai se oli omanlaisensa helpotus, että sainpahan seota rauhassa. Jotenkin on helpompaa olla vaan hullu kuin hillua siinä rajoilla ja pelätä hulluksi tulemista. Nyt on hyvät lääkkeet käytössä ja ei mikään tunnu enää miltään. Jeee👍
Sitten sun pitää tehdä asialle jotain.
Etsi harrastus.
Ala käyttää aikaa vaikka kirjastossa jos ei ole varaa harrastaa mitään maksullista.