Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla mustasukkainen mies?

Vierailija
03.09.2022 |

Vinkkejä miten rauhoitella miestä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
2/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole. Tosin hän pettää jatkuvasti, joten syytäkin olla ilman mustasukkaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se.

Miehessä ei ole vikaa, on ihana ja huolehtivainen mutta pitää muistaa että kaikki on erinlaisia.

Ap

Vierailija
4/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun satuttaa sua mustasukkaisuuspuuskassaan niin saatat ajatella eri tavalla.

Vierailija
5/22 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolla heräsi mustasukkaisuus kun oli kaverin somesta nähnyt, että olin viikonlopun vietossa ollut uuden miespuolisen kaverin reppuselässä.

Puoliso ilmeisesti yllättyi tuosta fyysisestä kontaktista, eikä olisi halunnut nähdä tapahtunutta somesta vaan mieluummin minun kertomana.

Puolisolla oli tosi korkea kynnys edes sanoa asiasta, mutta selvästi juttu kuormitti ihan liikaa ja otti lopulta asian puheeksi. Tiesi itsekin, että vähän hupsu syy olla mustasukkainen.

Vitsit että harmittaa toisen mustasukkaisuus :( mitään en kuitenkaan tehnyt väärin enkä tekisi mitään toisin. Pari päivää ollut molemmilla tunnelma lattiassa kun sorrutaan murheiden märehtimiseen.

Vierailija
6/22 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koska en muuten olisi miehen kanssa. Minä en halua mitään draamaa elämään että mies epäilee pettämistä kun joku mies ystävä soittaa.

Vierailija
7/22 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmed.

Vierailija
8/22 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on aina valkoiset tennissukat.

Vierailija
9/22 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on. Ite kyylää teinityttöjen perseitä, niin varmaan omista ajatuksista lähtöisin. Ei ainakaan mun teoista.

Vierailija
10/22 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieheni sanoi että pelkää että mulla on muita miehiä. No tämä kumpuaa siitä että hänen exällään oli ollut muitakin. Itsellä ei muita miehiä ole, enkä halua

Vierailija
11/22 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ovesta ulos ja taipaleelle.

Vierailija
12/22 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, mutta ei ole enää. Tuollaisen prkeleen kanssa on ihan mahdoton elää.

Vierailija
13/22 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytettiin mustasukkaiseksi, yllätys tämä nainen petti kuitenkin. Epäilykset osui oikeaan. 

Vierailija
14/22 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen parikin exää on pettänyt häntä. Toisella kyse oli jostain baarisekoilusta, mutta toinen oli pahempi, kun nainen petti ja jätti ja on nyt uuden miehen kanssa. Toki nuo on jättäneet mieheen traumat, mutta ymmärrän häntä kyllä ja mulla on itsellä sama trauma petetyksi tulemisesta. 

Mustasukkaisuus ilmenee kuitenkin vain siten, että hän esim. kysyy, että eihän mitään tapahtunut jne. Ei siis kontrolloi mun menemisiä tai mitään, mutta jutuista huomaa, että hän on epävarma, jos olen esim. ollut juhlimassa. 

Vierailija
15/22 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei oo yhtään mustasukkanen. En tiedä olisko jos tietäis / näkis mitä mm baarissa muiden kanssa olen tehnyt tai mihin baarista lähtenyt.

Vierailija
16/22 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei oo yhtään mustasukkanen. En tiedä olisko jos tietäis / näkis mitä mm baarissa muiden kanssa olen tehnyt tai mihin baarista lähtenyt.

Haluatko täällä anonyymisti kertoa mitä sitten olet tehnyt

Vierailija
17/22 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/22 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mustasukkaisella on itsellä jotain salattavaa. Itsekin kun ihastuin toiseen aloin olemaan myös puolisolleni mustasukkainen. 

Vierailija
19/22 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä ei ole vikaa, mutta pyydät apua mustasukkaisuuteen? 

Vierailija
20/22 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se.

Miehessä ei ole vikaa, on ihana ja huolehtivainen mutta pitää muistaa että kaikki on erinlaisia.

Ap

Erilaisia, EI erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä