Virallinen tasokeskustelu! Leikkimielellä toki
Kuka julkkis on samaa tasoa sun kanssa, noin niinkuin ulkonäöllisesti ja täysin subjektiivisesti?
Kommentit (8)
Pate Mustajärvi ja olen myös valitettavasti nainen
Elon Musk. Aspergereitä kun ollaan. Tosin kropan kunnon suhteen Stephen Hawking olisi lähempänä. Tästä seurasi se, että lupaavan alun jälkeen työkyky meni kokonaan ja Matti Nykäsen kotikoneelle linnottautunut versio kuvaisi parhaiten nykyistä elämänlaatuani.
Jep, olen nainen. Kuka mies haluaa naispuolisen Musk-Hawking-Nykäsen puolisokseen? En taida pidätellä hengitystäni odotellessa jonon muodostumista.
Vierailija kirjoitti:
Elon Musk. Aspergereitä kun ollaan. Tosin kropan kunnon suhteen Stephen Hawking olisi lähempänä. Tästä seurasi se, että lupaavan alun jälkeen työkyky meni kokonaan ja Matti Nykäsen kotikoneelle linnottautunut versio kuvaisi parhaiten nykyistä elämänlaatuani.
Jep, olen nainen. Kuka mies haluaa naispuolisen Musk-Hawking-Nykäsen puolisokseen? En taida pidätellä hengitystäni odotellessa jonon muodostumista.
Hauska olet ainakin!
Oletan, että tässä katsotaan nyt puhtaasti ulkonäköä (kuten kasvonpiirteet) eikä esim. pukeutumistyyliä? Huutokauppakeisari ehkä, mutta hoikempana versiona. Tai Timo Soini, mutta siinäkin hoikempana versiona.
Nainen siis olen.
En keksi ketään. Minun tapaisiani ja -näköisiä julkkiksia ei kai sitten ole. 😬🙄
Lauri Tähkä (ja olen nainen)