Oletko pannut opettajaa?
Oletko pannut lapsesi opettajaa tai vanhempana opiskelijana itse omaa opettajaa? Miten päädyitte hommiin?
Kommentit (21)
Monasti ja vaikka miten, mun vaimo on ope.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että tällainen vastaus tulee,vaikka sitä ei kysytty. Luultavasti vaimosi osaa siis lukea, ja ymmärtää lukemansa, mikä on hyvä koska sinä et ymmärrä.
Ei ap
En. Mutta olen runkannut (yläasteikäisenä) luokan takaosassa katsellen opettajan tissejä. Sillä oli sellainen valkoinen paita, jonka läpi ne näkyi todella hyvin.
Kyllä. Runkkasin loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että tällainen vastaus tulee,vaikka sitä ei kysytty. Luultavasti vaimosi osaa siis lukea, ja ymmärtää lukemansa, mikä on hyvä koska sinä et ymmärrä.
Ei ap
Jaa, tuohon otsikon kysymykseen vastasin. Harmi, jos mieli pahottui.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on. Sivistynyt ja lukenut nainen ei ottaisi junttia joka pyörii seksipalstalla.
Ylä-asteella minulla oli suhde miespuolisen fysiikan open kanssa. Muutama kuukausi paneskeltiin pari kertaa viikossa. Sain fysiikasta kympin.
Kaverilla oli myös yläasteella seksisuhde perheelliseen opettajaansa.
Yläasteella naispuolinen ope pyllisteli luokan pojille ja jotkut pääsi kyytiinkin. Oli kyllä härski nainen.
Olen yliopistossa. Oltiin kerran samassa paikassa drinkillä ja sieltä lähdettiin mun luo. Sen jälkeen tapailtiin toistemme luona useamminkin.
Olen. Tapailin lasteni opettajaa ennen nykyistä vaimoani, joka on siis lasteni äiti. Tämä ope aina punastelee kovin vanhempain illoissa seurassani. En ole kertonut vaimolleni tapailustamme
Olen. 7. luokalla kun meillä oli terveystiedossa käsiteillä ehkäisy ja sukupuolitaudit niin opettaja jakoi luokalle kondomit. Meillä oli ollut koko lukuvuoden ajan pientä silmäpeliä yms. Tunnin lopputua lähin viimeisenä luokasta. Opettaja pysäytti ja kysyin tulisinko illalla testaan kondomeja hänen luokseen. Illalla testattiin kondomeja ja meillä kehittyi seksisuhde.
Oho, 7. Luokalla vasta, mulla alkoi jo eskarissa.
Vierailija kirjoitti:
Ylä-asteella minulla oli suhde miespuolisen fysiikan open kanssa. Muutama kuukausi paneskeltiin pari kertaa viikossa. Sain fysiikasta kympin.
Oletko tyttö vai poika?
En, mutta opettaja pani minua kun olin amiksessa vuonna 89. Otti sitten minulta panon jälkeen myös suihin.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap
Jaa, tuohon otsikon kysymykseen vastasin. Harmi, jos mieli pahottui.
Luetko pelkät otsikot?
Eri
Lukioaikaan väittivät erään naislehtorin saaneen lemput Helsinkiläisestä "eliittilukiosta". Oli kuulemma antanut muutaman kundin kosketella itseään sopimattomasti jälki-istunnon aikana ja oli käynyt käry.
Olen pannut opettajakollega.