Sähkölämmittäjä: joko laitat perheemme tavoin rahaa syrjään?
Olemme vähentäneet menoja ruuassa ja lääkkeissä, että säästetään talven sähkölaskuja varten. Joko sinä olet alkanut säästää? Olisi hirvittävää, jos sähkölasku jäisi maksamatta.
Kommentit (8)
Olen aina laittanut rahaa syrjään. Ihan aina. Nyt säästössä ja sijoituksissa on kuusinumeroinen summa. En tietenkään mielelläni maksaisi sähkölaskuja niistä ja hankinkin tällä hetkellä lisätuloja tekemällä ylitöitä, mutta pakkohan se sitten on jos ei muu auta.
Tulot on kuluja suuremmat 500-1000e/kk joten ei tarvitse erikseen säästää.
On säästöjä kyllä. En todellakaan haluaisi käyttää niitä sähkölaskuun, mutta jos ei muu auta niin käytettävä on.
Tosin uskon että saadaan palkkatuloilla laskut maksettua. Voidaan maksaa miehen kanssa puoliksi. Jos sähkölasku 2000 euroa, se tekee tonnin per naama. Selvitään siitä kyllä, kun ei ole enää asuntolainaa tai muitakaan lainoja.
Ja vaikka laskusta selvitäänkin, niin pakko myöntää, että tilanne huolestuttaa ja ahdistaa todella. Ei se ole mitään elämää että iso osa tuloista menee vain sähköön.
Ei. Toistaiseksi remontoimme lomataloamme etelässä mutta tuleehan tuota rahaa joka kuukausi lisää.
Ei pelota yhtään.
Lentolippuihin että pääsee täältä talveksi pois
minne ihmeen syrjään te rahaa laitatte. Siellähän nuo on pankissa kuin tähänkin asti eikä missään syrjässä, mikä se sitten lieneekin.
Olen säästänyt jo vuodesta 1994. Olin tuolloin 14-vuotias, kun aloitin ekassa työpaikassani.