Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ahdistaa tuo seksistinen danish guy-mainos etusivulla

Vierailija
03.09.2022 |

Valokeila on suoraan ohjattu genitaaleihin, eikä mitään jää arvailujen varaan. Esineellistävä ja myötähäpeää tuottava!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mainos toimii

Vierailija
2/7 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua se virkistää mutta toisaalta ahdistaa koska se aiheuttaa levottomia ja luvattomia tuntemuksia joita ei uskovalla miehellä tulisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että, huumorillahan se tehty. Hymyn se saa huulille. Vai provohan tämä olikin.

Vierailija
4/7 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä adblockeria, niin ei tarvitse katsella mainoksia.

Vierailija
5/7 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mainos toimii

Toki sai huomion, mutta toimiko mainos, jos kukaan ei halua ostaa moisesta paikasta?

Vierailija
6/7 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mainos toimii

Toki sai huomion, mutta toimiko mainos, jos kukaan ei halua ostaa moisesta paikasta?

Minulle ainakin toimii nuo mainokset. En edes tarvitse heidän tuotteitaan, mutta haluaisin ostaa heidän tuotteita. Minun ja sinun makumieltymykset poikkeavat siis voimakkaasti toisistaan. Kummallakin on oikeus makuunsa ja toimia sen mukaisesti valittaessa itselleen asioita.

Itsellä siis iho-ongelmia, jotka rajaavat vaatteiden materiaaleja ja saumojen paikkoja, siksi en tarvitse heidän tuotteitaan, muuten olisin ollut jo pitkään vakioasiakas. Sivusta tulin kommentoimaan.

Vierailija
7/7 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mainos toimii

Minulle ainakin toimii nuo mainokset. En edes tarvitse heidän tuotteitaan, mutta haluaisin ostaa heidän tuotteita. Minun ja sinun makumieltymykset poikkeavat siis voimakkaasti toisistaan. Kummallakin on oikeus makuunsa ja toimia sen mukaisesti valittaessa itselleen asioita.

Itsellä siis iho-ongelmia, jotka rajaavat vaatteiden materiaaleja ja saumojen paikkoja, siksi en tarvitse heidän tuotteitaan, muuten olisin ollut jo pitkään vakioasiakas. Sivusta tulin kommentoimaan.

Miten ne mainokset muka toimivat sinulle tai minulle, kun lopputulos on sama - kumpikaan ei osta alkkareitaan siitä paikasta? Sinät et ilmeisesti alkkareita tarvitse ja minä en halua alusvaatteitani ostaa tuolta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi